חיפוש
חיפוש

ארבעה דברים שעושים במסיבות רווקים

הייתם רוצים להציץ לערב של בחורים צעירים, כשהם משלחים חבר אהוב אל עבר חיי הנישואין? הייתם מעוניינים להיות  זבוב על הקיר כשמחלקים עצות ומספרים בדיחות "לבנים בלבד"? לא הכל אפשר להגשים, אבל הנה לפניכם ארבעה דברים מרכזיים ופופולריים שעושים במסיבות רווקים ישראליות.

 

מובן שאין שום דבר שיהיה תמיד בכל מסיבת רווקים שהיא – אבל אין ספק שאלה ארבע מהפעילויות שתפגשו כמעט בכל מסיבת רווקים ב-2023.

 

מה זה מסיבת רווקים?

מסיבת רווקים היא כנראה המסיבה הכי גמישה שקיימת – אם במסיבת יום הולדת תמצאו כמעט תמיד עוגה ובחתונה אנחנו מצפים לטקס נישואין אבל מסיבת רווקים יכולה להיות כל דבר כמעט – חברים אתלטיים יבחרו אולי במשחק פיינטבול או בטיול רגלי בעוד אוהבי תיאטרון יעדיפו הצגה וביקור במסעדה – כל דרך לשלוח חבר קרוב אל החתונה שלו, מקובלת.

כל עוד היא מתאימה לחתן השמחה כמובן – כולנו יודעים שישנם חתנים שעבורם תזמינו צימר מפואר לסופשבוע של פינוקים, אוכל טוב, חשפניות וכיף וישנם חתנים שיעדיפו אירוע קצר יותר ומצומצם יותר.

מסיבת רווקים

אוכל, קדימה אוכל

ברור מאליו שמסיבה טובה צריכה לדאוג גם לתאבון של המשתתפים ובכל זאת –  נושא האוכל הוא מרכזי במסיבות רווקים היום.

יש בין החוגגים אוהבי אוכל שיערכו את המסיבה שלהם במסעדה הנחשבת ביותר בעיר, יש בשלנים חובבים או מקצועיים שישמחו לארח חברים לארוחה מעשה ידיהם ויש כמובן חבורות שיעדיפו קצת בשר על מנגל ולקנח באבטיח ואת אלה שיבחרו במשלוח אסיאתי של סושי או נודלס או באפייה של פיצות אישיות – כך או כך, החלק הקולינרי של הערב תופס בדרך כלל נפח מרכזי ממנו.

 

כיף אלכוהולי

זה כמובן לא הכרח אבל משקאות אלכוהוליים, קלים כמו קוקטיילים או רציניים יותר, נדמים להיות המלווים הטבעיים של מסיבת רווקים.

יש מי שכוסית או שתיים יעזרו לו להשתחרר וליהנות יותר, יש כאלה שמשלבים תמיד אלכוהול עם אכילה ויש כמובן גם את המומחים לתחום שיידעו להמליץ על בקבוקים של משקאות מעניינים, לערבב קוקטיילים ולבחור יין מתאים לעונה, לאירוע ולסעודה או לתרום בירה שמכינים בעצמם בבית.

כיף אלכוהולי

חברים טובים באמצע הדרך

החברים הם החלק המרכזי של מסיבות רווקים, הרי בלי אוכל ושתיה – אפשר, בלי בידור יכול להיות משעמם אבל עדיין אפשרי, אבל בלי חברים אין מסיבת רווקים.

לכן תשמחו בוודאי לשמוע שברוב המוחלט של מסיבות הרווקים תגלו שיחת גברים בה תורמים הנשואים הוותיקים מעצותיהם והרווקים שנותרו ממלאי הבדיחות שלהם ובאופן כללי, בהחלט מפרגנים ומשמחים את החתן המיועד.

 

החלק האומנותי

בידור הוא חלק משמעותי ממסיבת רווקים. הבידור הפופולרי ביותר כולל הופעה של חשפנית או חשפניות ובחירה של מופע ריקודים אקזוטי וחשפנות. יש מי שבוחר להזמין מופע אל יעד המסיבה ויש מי שבוחר לערוך את המסיבה עצמה במועדון לטעמו. יש כמובן גם מי שייבחר סוג אחר של בידור אבל לא ניתן להכחיש, שזו אחת הבחירות האהובות ביותר, במסיבות רווקים.

מסיבות רווקים

אולי יעניין אותך גם

פולוסה