חיפוש
חיפוש

ארבעה כללים לכתיבה שיווקית באנגלית

כתיבה שיווקית באנגלית שונה מכל סוג של כתיבה אחרת. בכתיבה שיווקית חייבים להתאים את התוכן לקהל המטרה, סוג המוצר הנמכר ולצרכי הלקוח. כאשר כותבים באנגלית צריך לחשוב אנגלית. במקום לכתוב בעברית ולנסות לתגרם לאנגלית חשוב לנתק את הקשר בין שתי השפות ולהתרכז בשפה שבה אתם כותבים. כתיבה שיווקית צריכה להציג תועלות והלקוח צריך לדעת מה ייצא לו מכם.

 

כתיבה שיווקית באופן כללי

כתיבה שיווקית צריכה לייצר ערך ולספק מידע. ככל שהטקסט יכלול יותר מידע מקצועי ללקוח, כך הוא יסמוך על מפרסם התוכן יותר. בסיום כל תוכן שיווקי יש מקום להנעה לפעולה בצורה ברורה. יש להדריך את הקורא במילים פשוטות מה עליו לעשות. את ההנעה לפעולה יש לנסח בהתאם למטרות השיווקיות של הדף.

 

כלל מספר 1 – דקדוק ואיות

כאשר פוגשים בטקסט שיש בו שגיאות דקדוק, ניסוח ואיות הדבר גורם לנזק ומלבד זה שהדבר נראה לא מקצועי המטרות השיווקיות לא יצליחו לעבור. בכתיבה שיווקית באנגלית חשוב לבצע  בדיקת איות ודקדוק על ידי מישהו שנושם את השפה ולהיות פתוחים לשינויים שיתאימו לשפה. בכל כתיבה שיווקית באנגלית מומלץ לקרוא את הטקסט בקול רם, לסמן שגיאות, לתקן ולערוך.

 

כלל מספר 2 – שיהיה קריא

תוכן שיווקי באנגלית  ולמעשה כל סוג של תוכן שאתם יוצרים צריך להיות גם מעניין ושימושי וגם כתוב טוב וקריא. על מנת להפוך טקסט שיווקי אנגלית לקריא יותר כדאי לחלק את הטקסט למשפטים ופסקאות קצרות וברורות. חשוב לעשות שימוש במשפטים קצרים ככל שניתן וכאשר כותבים משפטים ארוכים ומורכבים להיעזר בפסוקיות.

 

כלל מספר 3 – עימוד הדף

בכתיבה שיווקית באנגלית חשובה לא רק החלוקה של הטקסט לפסקאות קצרות ומשפטים ברורים אלא גם הנגשת המידע לקורא. חשוב שהקורא יבין היכן הוא נמצא בטקסט ולחלק לשם כך את התוכן בצורה ברורה תוך שילוב של כותרות ביניים. זכרו כאשר מידע מגיע בבלוק אחד ענק של טקסט ולא משנה השפה, הוא הופך לבלתי קריא עבור הקורא והמטרה השיווקית לא תצלח.

 

כלל מספר 4 – מומחיות רלוונטית

תוכן שיווקי טוב מתבסס על הצגת המומחיות שלכם לקהל הקוראים או הגולשים. כאשר מציגים בכתיבה השיווקית באנגלית מוצר או שירות כלשהו, כדאי לכתוב מנקודת המבט של הלקוח שלכם. ניתן לעשות שימוש במקרי מבחן או מחקרים והישגים, על מנת לבסס את הסמכות והמומחיות שלכם בתוך הטקסט השיווקי.

 

סיכום כתיבה שיווקית באנגלית

לסיכום הנושא, במאמר זה עסקנו בכתיבה שיווקית באנגלית. סקרנו ארבעה כללים חשובים שמומלץ  לשמור בצורה שיטתית לאורך זמן, על מנת ליצור תוכן שיווקי איכותי, טוב ואפקטיבי. חשוב לשדרג לא רק את איכות הכתיבה ואת רמת התוכן שלכם, אלא גם את הנראות במנועי החיפוש ואת החשיפה שלכם בפני קהל הגולשים והלקוחות הפוטנציאלי שלכם.

מקלדת

 

אולי יעניין אותך גם

בניין
צרכנות
כיצד נקבע שמבנה נחשב מסוכן?

בעיות מבניות בבניין יכולות להיגרם מגורמים רבים ושונים, כמו גם בעיות שלד וכן התפוררות מעטפת הבניין. כל אלו ועוד, הינם גורמים שיכולים להוביל לכך שהעירייה

קרא עוד »
רולטה
צרכנות
גבר? יש לנו סוד בשבילך

חולה על משחקים? אוהב להרוויח כסף? יש לנו בדיוק את מה שאתה צריך! בעוד שבעבר היינו צריכים להרחיק ולטוס למקומות כמו בורגס או לאס ווגאס

קרא עוד »
פולוסה