חיפוש
חיפוש

ארבעה מקומות שווים לעשות בהם טיול ג'יפים ברומניה

הרי הקרפטים ברומניה הם המקום המושלם לטיולי ג'יפים ברומניה.  ההרים המושלגים בחלקם עוצרי נשימה ביופיים וניתן לצפות בנופים דרמטיים ומרשימים לאורך מגוון מסלולי שטח בתוך יערות עבותים המלאים בחיי בר עשירים.

ההרים נישאים מעל אגמים תכולים מנוקדים בכפרים קטנים כאשר מסלולי הדרכים ההרריים חוצים נהרות ומפלים. במאמר זה נרחיב לגבי ארבעה מקומות שווים במיוחד לטיול ג'יפים בקרפטים הרומנים.

 

טבע פראי וייחודי

הרי הקרפטים הוא אזור קסום ברומניה המספק מפגש בלתי אמצעי עם רכסי הרים מיוערים, טבע פראי ושטחי דשא ומרעה ירוקים. בטיול בהרי הקרפטים ניתן לפגוש בתרבות שכמעט עברה מהעולם לאורך מגוון עצום של מסלולי טיול באזורים נידחים. טיול בהרי הקרפטים בג'יפ דורש מספר ימים, על מנת להקיף אזור משמעותי במהלך המסלול ולחוות את הטבע והתרבות כראוי.

 

הרי הפאגארש

הרי הפאגארש הם הגבוהים שברכס הקרפטים הדרומיים. הרים אלו כוללים פסגות חשופות ומשוננות המתנשאות מעל אגמים צלולים ועמקים ירוקים. מסלול הנסיעה בהרי הפאגארש מטפס עד לגובה של 2,000 מטרים והדרך נחשבת לאחת מדרכי הנהיגה היפות בעולם. המסלול מתאפיין בפיתולים חדים, מעבר במנהרות ומעבר על גשרים צרים החוצים מפלים, אגמים וקרחונים.

 

מפל באלה ואגם וידרארו

מעבר הפאגארש  הוא המעבר הגבוה ביותר שחוצה את הקרפטים ברומניה. עד לקיץ המעבר חסום בגלל השלגים ולא ניתן לחצותו עם הג'יפים. באזור ניתן להגיע לתצפית על מפל באלה שהוא המפל הגבוה ביותר ברומניה. במהלך החורף המפל עלול להיות קפוא לחלוטין, מה שמספק מחזה מרהיב ביותר. דרומה משם באגם וידרארו ניתן לראות את אחד הסכרים המרשימים במדינה.

 

רכס הבוצ'ג'

מקום שווה נוסף בהרי הקרפטים למסלול טיול בג'יפ הוא רכס הבוצ'ג'. לאורך המסלול על הרכס ניתן לראות את מסלולי הסקי המפורסמים של סינייה שגובהם כ- 2500 מטר. במסלול ניתן לעצור בארמון פלש לסיור מודרך, במה שנחשב לאחד הארמונות השמורים ביותר באירופה מימי הביניים. גם טירתו של דרקולה נמצאת בסמוך לאורך המסלול בכיוון העיר בראן.

 

רכס הפייטרה קריאולי

רכז זה משובץ בכפרים קטנים היושבים הטובלים בתוך יערות אשוח. ניתן להשתמש בדרך ג'יפים אתגרית לאורך גדת נהר האולט ולבקר בכפרים סקסוניים וצוענים מרשימים. בכפרים ניתן לראות "כנסיות מצודה" מרשימות ולהתרשם מהארכיטקטורה הגותית של הכפרים. ניתן להמשיך בדרכי שטח אל העיר סיגישוארה והלאה ממנה אל קניון הטורדה.

 

למקסם את הקרפטים בד'יפ

לסיכום, טיול בהרי הקרפטים ברומניה בג'יפים יכול לאפשר לכם להפיק את המקסימום שאזור זה יכול להציע. במאמר זה סקרנו את, הרי הפאגארש, מפל באלה ואגם וידרארו, רכס הבוצ'ג ורכס הפייטרה קריאולי. טיול ג'יפים ברומניה לאורך מקומות אלו יכול להבטיח לכם חווית מסע עשירה ונסיעות שטח מאתגרות ביערות עבותים, עיקולים מאתגרים ומעברי נחלים זורמים.

טיול ג'יפים ברומניה

אולי יעניין אותך גם

חוּפשָׁה
תיירות
באילו אתרים כדאי לחפש חופשה?

בעולם המהיר של היום, כולם רוצים הפסקה משגרת היומיום שלהם, מחפשים מפלט שבו הם יכולים להירגע ולהנות. עבור אנשים חרדים, מציאת יעד לחופשה, המתאים לאמונתם

קרא עוד »
מלון
תיירות
איך בוחרים מלון בעיר חיפה?

בחירת המלון המתאים ביותר בחיפה היא משמעותית ביותר כי היא יכולה לשפר את חוויית הטיול שלכם ולהפוך אותו לייחודי ומושלם. למזלכם, לצד האטרקציות המגוונות והעושר

קרא עוד »
סיורים בחו"ל
תיירות
סיורים בחו"ל: המדריך המלא

יציאה לסיור בחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומעשירה, המאפשרת לך לחקור יעדים חדשים, לשקוע בתרבויות שונות וליצור זיכרונות מתמשכים. עם זאת, תכנון סיור מוצלח דורש

קרא עוד »
לתכנן טיול לאיסלנד
תיירות
איך מתכננים טיול באיסלנד?

איסלנד, ארץ האש והקרח, היא אחד היעדים הייחודיים והיפים בעולם. מהקרחונים המדהימים והנופים הוולקניים ועד לתרבות התוססת ולמקומיים הידידותיים, לאיסלנד יש מה להציע לכל מטייל.

קרא עוד »
פולוסה