חיפוש
חיפוש

ארבע דרכים לשדרג את פנים הרכב שלכם

טרנד השיפוצים והשיפצורים ששוטף אותנו לא פוסח גם על המקום בו אנו מבלים את רוב שעות היום שלנו, והלוואי שזה היה בסלון ביתנו בנינוחות, אבל לא – מדובר ברכב. תחשבו כמה משעות היום שלנו אנו מבלים בפקקים ובחיפוש אחר חנייה? לא כדאי שיהיה לנו נחמד, נעים ונוח ברכב?
אז הנה מספר דרכים פשוטות ומפנקות לשדרג את האוטו האהוב שלנו, מבפנים.

השקיעו בשטיח חדש

תנו רגע הקלקה על https://www.automats.co.il ועולם שלם של שטיחים לרכב יתגלה לעיניכם. בין אם חיפשתם גימור מטורף בצבע לא קונבנציונאלי, שטיח דמוי עור בצבע שמנת מהמם, או שטיח קלאסי וצמרירי – זה המקום למצוא  מבחר שטיחים יוקרתיים לרכב!

שטיח הוא שדרוג קליל שיהפוך כליל את המראה של הרכב שלכם. וזהו, עכשיו הוא לגמרי מתאים לאירוח. עכשיו חפשו סיבה לאסוף חברים עם הרכב. הרי השקעתם בעיצוב…

מערכת שמע שתשמע למרחקים

אם ממילא אנחנו מבלים באוטו את מרבית יומנו – לא כדאי שנתקדם מתחנות הרדיו בקליטה חצי קליטה, ונעבור להאזנה חדה, כיפית, איכותית וצלולה?
בין אם אתם אנשי הפודקאסטים (הסכתים), אנשי הספרים הקוליים (אין כמו טולסטוי בפקק תנועה) או שפשוט בא לכם להעביר את הנסיעה עם האלבום האהוב עליכם – מגיע לכם. ומגיע לכם לצרוך את התוכן הזה בצורה הטובה והאיכותית ביותר. מערכות שמע מתקדמות הן שדרוג שממש לא חייב להיות יקר – אך לגמרי נחוץ. חפשו מערכת עם חיבור בלוטות' למכשיר הפלאפון שלכם, או כזו שאפשר להכניס אליה התקן נייד (דיסק און קי), עם התוכן שלכם. לגמרי עניין של העדפה. והאזנה נעימה!

ריח מנטה

או לאו דווקא מנטה. אפשר גם לבנדר. הדרים. וניל. ריח של בושם מוכר ואהוב – השוק מלא בפתרונות ריחניים לפנים הרכב! מהעץ הקלאסי המשתלשל לו מהמראה כבר התקדמנו רבות – והיום תוכלו למצוא גם דיפיוזרים מתוחכמים המתחברים למערכת הרכב דרך כבל ההטענה, ומשחררים בקצב מדוד פולסים, פעימות ריחניות ונהדרות שממלאות החלל ומרגיעות את הנוסעים… בחרו לכם כמה ריחות ושחקו ביניהם לפי מצב הרוח.

נשנושים ומתוקים לעיתות משבר

לפעמים הנסיעה מתארכת והסוף לא נראה באופק. הרעב מתחיל להציק, או שסתם, חייבים ללעוס משהו בשביל הערנות. אפשר להתכונן למצב הזה מראש, ולהשקיע במגירת חטיפים ופינוקים לעת מצוא. במקום לעצור כל פעם בחנות הנוחות ולשלם מחיר מופקע על במבה – מלאו לכם מראש את תא הכפפות, או קופסת פח ייעודית במושב האחורי, בממתקים אהובים, חטיפי אנרגיה, מסטיקים, וכל דבר שישמח אתכם במקרה הצורך. רק על שוקולד היינו מוותרים – הוא לא ישרוד את השמש הישראלית ליותר משעה.

פשוט, קל, ומתאים לכל כיס – זה השיפוץ של פנים הרכב שלכם! או בשמו הלא רשמי – הסלון שלכם על גלגלים. השקיעו בו – והוא ישקיע בכם בחזרה.

רכב יוקרה

 

אולי יעניין אותך גם

סיבות לרכוש טסלה!
רכב
סיבות לרכוש טסלה!

חברת טסלה פרצה אל עולם הרכב לפני מספר שנים ומאז היא לא מפסיקה להוביל אותו ואת השינויים המהותיים ביותר בעולם הרכב. רכבי טסלה מעניקים למי

קרא עוד »
הנסיעה המהירה שלנו
רכב
6 תחביבים מהנים ששווה לבחון

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב למצוא זמן לפעילויות שמביאות שמחה, רוגע ותחושת סיפוק. לתחביבים יש תפקיד מכריע במתן הפסקה משגרת היומיום שלנו והם מאפשרים לנו לחקור

קרא עוד »
פולוסה