חיפוש
חיפוש

אשתך ילדה? מזל טוב! כך תשמח אותה אחרי הלידה

היריון ולידה הם אירועים טבעיים אך מאוד מורכבים בחייה של כל אישה, בין אם היא עוברת אותם לראשונה או לא. מה שחשוב ביותר בתקופות אלה, זה לגרום לה להרגיש כמה שיותר בנוח – בשלווה ובהרמוניה פנימית וחיצונית. לעיתים, אין זו משימה פשוטה בכלל והניסיונות לא צולחים – מה שמשאיר את כל המעורבים, עם הרגשה עמוקה של תסכול. אתה כבעלה או אתן כחברות, מתלבטות מה ניתן לעשות על מנת שאשתך או החברה תרגיש טוב ותפרח? הנה כמה רעיונות טובים במיוחד.

 

 תקופת הריון

אמרנו כבר שמדובר בתקופה מאתגרת ביותר? אמרנו. ההורמונים המציפים והגוף שעובר שינויים. לכל אישה, באשר היא אישה, לא פשוט לקבל את השינויים המתחוללים עם הגוף שלה ועוד יותר קשה לה עם הרעיון שאין לה מה ללבוש, שיהיה גם יפה וגם נוח בו זמנית. אז תתנו לה את היפה והנוח – טייצים להריון ושאר הדברים.

 

בגדי הריון

אם נבחר להתמקד דווקא במכנסיים – כאב הלב של כל אישה הריונית, נבין שג'ינסים זה לא נוח. אז מה כן נוח? טייץ. קל ללבוש אותם, קל להתאים אותם לשלבי הריון השונים, קל לשלב אותם עם פרטי לבוש אחרים. טייץ גורם לאישה להרגיש אסופה וספורטיבית, גם אם היא בהריון. מתנה נהדרת להתחיל ממנה ולבנות את ארון הבגדים של האישה ההריונית שלכם.

 

 שאר פינוקים

אם התחלנו מבגדים, מפה ניתן רק לעלות. פינוק אולטימטיבי לאישה הריונית זה יום נופש באמצע החיים. ספא (לא חייב לכלול מסז' בכלל) זה רעיון מעולה. כי בקרוב, לא יהיה לה הרבה פנאי לנוח ולהקדיש זמן לעצמה ולזוגיות שלכם. להשתחרר בעצמה ולשחרר מעט מהחששות ומהפחדים המאפיינים את התקופה.

 

 תקופה לאחר הלידה

בניגוד לדעה הרווחת, שמה שאישה שזה עתה ילדה צריכה, זה ביקורי קרובי משפחה וחברים בלתי פוסקים, נספר לכם שמה שהיא הכי צריכה זה רגע לעצמה וזמן להשתקם נפשית ופיזית.

 

 "קחי לך כמה שעות חופש"

משפט הכי מפרגן שבעל יכול להגיד לאשתו. לנוח, לנשום, לעשות מקלחת שלא מזכירה בשום צורה את המקלחות שעושים בטיולי שטח במדבר, לשתות קפה במצב צבירה אחר פרט לקרח. בקצרה זמן שהוא רק שלה עם עצמה. תסמכו עלינו, היא תודה לכם.

 

 חידוש ארון בגדים

בגדי היריון אאוט, בגדים רגילים אין. גם אם הגוף טרם חזר לעצמו וייקח לו כמה זמן. להרגיש נשית, להרגיש מושכת – כל אישה זקוקה לזה. וגם אם זה אומר שהיא סך הכל רוצה טייץ חדש. היריון ולידה זה מורכב, זה לא פשוט וזה גם מעט מפחיד. ואולי אפילו לא מעט בכלל. מה שהרבה פחות מורכב, לא כזה קשה ולא מפחיד בכלל זה לשמח אדם – בעיקר אם מדובר באישה שלכם.

מאושרת אחרי הלידה

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה