חיפוש
חיפוש

אתם עובדים מהבית? זה הציוד שכדאי לקנות

המצב הכללי בארץ הוביל לעלייה ניכרת במספר העובדים שנשלחו לעבוד בביתם. אלה גילו בשלב מוקדם שאין ברשותם את הציוד הבסיסי הדרוש להם. אנחנו כאן כדי לסייע למי שמזדהים עם התרחיש הנפוץ. הישארו כאן ותגלו מהי רשימת הציוד שעליכם לרכוש בהקדם האפשרי, כדי שתוכלו להמשיך בשגרת העבודה מבלי לפגוע בפרודוקטיביות. 

 

מכונת גריסה קטנה

אי אפשר לעסוק בארגון של משרד ביתי, מבלי לציין את מכונת הגריסה שנחשבת לחיונית. אנשים שעובדים מהבית יוכלו להעיד שהם צריכים לשים לב למסמכים שנזרקים לפח, משום שאלה עשויים להגיע לידיים הלא נכונות. זו הסיבה שהובילה אותנו להציג לכם את מכונת הגריסה שגורסת לחלקים קטנים את המסמכים שצריכים להישמר כחסויים. נמליץ לרכוש בתור התחלה מכונה קטנה יחסית, משום שתצטרכו להשתמש בה בתדירות נמוכה יחסית.

 

כלי כתיבה וטושים מסוגים שונים

עפרונות, עטים, מחקים, מרקרים וטושים מחיקים הם רק חלק מתוך רשימה ארוכה של ציוד משרדי שחייב להימצא במשרד הביתי שלכם. זה הרי ידוע שלעיתים עולה הצורך בכלי כתיבה שניתן למחיקה, בעוד במקרים אחרים יש צורך דווקא בטוש חזק שניתן להשתמש בו לכתיבה על ארגזים וחבילות שונות. חשוב לציין שלכל אחד מהקוראים שלנו יש צורך שונה. לכן, נמליץ להכין רשימה מסודרת שתכלול את כל הציוד הדרוש לכם להמשך העבודה.

כלי כתיבה וטושים מסוגים שונים

מדפסת + דפי 4A

יכול להיות שפניתם עד היום לחנות הדפסות, כדי שזו תסייע לכם בהדפסת מסמכים חשובים. אם כך, כדאי שתדעו שהגיע הזמן לשינוי. שכן, אתם לא יכולים להמשיך לבזבז את זמנכם ולחשוף את המסמכים השונים לעיניים אחרות. לכן, עליכם לרכוש מדפסת ביתית וחבילת דפי 4A. זו תאפשר לכם לבצע את הפעולות הבאות:

  • הדפסה צבעונית
  • הדפסה בשחור לבן
  • צילום מסמכים ועוד

 

כיסא אורטופדי

לכל אחד מאתנו יש בבית כיסאות מסוגים שונים (כיסאות עץ, כיסאות פלסטיק, כיסאות בר מוגבהים ועוד). בחרנו להציג בפניכם את רשימה זו, כדי שתימנעו מעבודה ממושכת על כיסאות אקראיים כמו אלה שהוצגו בה. שכן, הדבר עשוי להקשות על הריכוז ולהוביל להתפתחות של כאב גב. נמליץ לרכוש מראש כיסא אורטופדי מתכוונן ואיכותי שיאפשר לכם לשבת בנוחות מול המסך או שולחן העבודה שלכם.

 

מעמדים למסמכים

יש כל מיני מעמדים שמיועדים להנחת מסמכים, החל משידות, ארונות ועד מעמדי פלסטיק קטנים שניתן להניח אותם על גבי שולחן או משטח יציב אחר. אתם צריכים לבחור במעמדים הדרושים לכם ולבצע הזמנה בהקדם. שכן, כך תוכלו לשמור על סדר ברחבי המשרד הביתי.

 

השורה התחתונה

עבודה מהבית מצריכה התארגנות מסודרת, כדי שניתן יהיה לשבת בנוחות מקסימלית ולבצע פעולות יום יומיות חיוניות. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים שיאפשרו לסדר את המשרד הביתי, כך שנותר לכם רק לבצע את הרכישות של הפריטים החסרים וליהנות מנוחות מקסימלית.

אתם עובדים מהבית זה הציוד שכדאי לקנות

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה