חיפוש
חיפוש

עם הצלחה לא מתווכחים: אתר הברכות השלם

בשנת 2018 הוקם אתר הברכות השלם – פרוייקט ייחודי שניסה לתת מענה לצורך של אנשים במציאת המילים הנכונות לכל אירוע חיים. בתוך שנה הפך האתר להיות אחד האתרים הפופולרים בישראל בתחום הברכות. מעוניינים לדעת כיצד זה קרה? המשיכו לקרוא.

 

מה כל כך ייחודי באתר הברכות השלם?

כשהוקם אתר הברכות השלם, היה למייסד שלו, הסופר והסאטיריקן נדב כהן, חזון ברור: הקמת אתר שיכיל ברכות לכל אירוע חיים, כשהן כתובות באופן מושלם. הברכות צריכות להיות שנונות, מקוריות, מצחיקות ומרגשות. ברכות, שלא ניתן יהיה למצוא באף מקום אחר. כאלו שיגרמו למציין האירוע להתרגש באמת.

מכתב

 

מה קרה בשנת 2019 ששינה את המשוואה?

חבלי הלידה הקשים לא הרתיעו את נדב כהן, הכותב הבלעדי של הברכות באתר. לאט לאט ובמסירות, העלה נדב לאתר עוד ועוד ברכות מיוחדות ומרגשות. קהל הגולשים לא איחר להגיב. יותר ויותר אנשים הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של אתר הברכות השלם, ומייסד האתר החל לקבל בתדירות יומית עוד ועוד בקשות לכתיבת ברכות מותאמות אישית.

האג'נדה של נדב הייתה ברורה: לא עוד ברכות משמימות ורגילות שניתן למצוא בכל אתר ברכות אחר, אלא ברכות מקוריות וחדשניות, המכילות בתוכן מוטיבים של צחוק, הומור, סרקזם, שנינות ולעיתים, כשנדרש – הטחת המציאות בפנים.

 

כיצד צפוי להיראות האתר בשנת 2020?

שאלנו את נדב כיצד יראה אתר הברכות השלם בשנת 2020, מה תהיה האג'נדה שתוביל אותו, ומי יהיה קהל הלקוחות שלו. נדב סרב לחשוף את התוכנית המלאה אך רמז שהשינויים באתר יהיו קריטיים ומשמעותיים ביותר. "האתר צפוי לשנות בשנה הבאה את הדרך שבה אנשים יצרכו ברכות, לא משנה מה יהיה אירוע החיים שעבורו הן נכתבות" מציין נדב.

נראה, שלא תהיה לקהל הגולשים הקבוע של האתר כל ברירה, אלא להמתין להפתעה הנעימה.

ובינתיים – מכירים מישהו שמציין בקרוב אירוע חשוב? אל תשכחו לשמח אותו עם מילים שיוצאות מן הלב, אבל לא פחות מכך, מן הראש.

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה