חיפוש
חיפוש

איך תבנו אתר שמתקדם מהר בגוגל

גוגל סורק ומוסיף למאגר שלו אין ספור עמודים מידי יום. כדאי להבין כי כחברה יש לה אחריות לסדר את המידע הרב הקיים ברשת על מנת להביא לגולשים את התוצאות המותאמות והטובות ביותר, כמובן במהירות הרבה ביותר.

לפיכך, על פניו בעלי האתרים לא צריכים לעשות פעולה מיוחדת על מנת שגוגל יאתר את האתר ואת העדכונים בו במידת הצורך, אלא אם כן הם מעוניינים שיתקדם באופן מהר יותר.

ישנם טיפים רבים המיועדים לקידום אתרים. ישנן טכניקות שיכולות להיות יעילות אך את התוצאה תראו רק לאחר הרבה זמן. לעומת זאת, ישנם מספר דרכים המאפשרות לשפר את מיקום האתר בתוצאות החיפוש בגוגל באופן מהיר יותר:

  • הדברים החשובים ביותר אליהם אתם צריכים להתייחס יהיו תוכן האתר ופרופיל קישורים. שני אלו משפיעים באופן רחב ביותר על הדירוג של גוגל. בבואכם לבנות את הקישורים, השתמשו רק בשיטות קידום המותרות על ידי גוגל ולא באלו שנחשבות לא חוקיות. שימוש בשיטה לא חוקית יגרום לפסילת הקישורים הלא חוקיים יחד עם החוקיים.
  • פרופיל הקישורים מאותת לגוגל את רמת האמינות והאיכות של האתר, לכן, הקפידו לבדוק את פרופיל הקישורים של האתר ובמידת הצורך טפלו בקישור בעייתי.
  • לאור העלייה בשימוש בגלישה באמצעות הטלפון הנייד, עשו בדיקה כיצד נראה האתר שלכם במדיה זו ושפרו במידת הצורך.
  • בעת רישום האתר לאינדקס, זכרו שהאיכות חשובה יותר מהכמות. התאמצו לפרסם בכמה אינדקסים חזקים הרלוונטיים לתוכן בו פועל העסק שלכם.
  • השתדלו לא לבצע שרשורים ארוכים של הפניות, דבר זה מקשה על מנוע החיפוש לסרוק את האתר באופן מהיר.
  • עשו מאמץ כי טעינת האתר שלכם לא תעבור את 2 השניות לגולש כאשר הכי הרבה שאפשר זה 3 שניות. היעזרו בכלים שונים ברשת לכך.
  • הקפידו לא למלא את האתר שלכם בתוכן רק כדי שיהיה מלל כתוב. שימו לב כי במידה והאתר יכיל תוכן משעמם הדבר היחיד שזה יגרום לו הוא להורדת ציון האיכות לפי גוגל. במידה ויש לכם תוכן דליל, מחקו, או שכתבו ומלאו בתוכן איכותית. בנוסף, גם תוכן כפול פוגע בדירוג האתר, לפיכך היפטרו מתוכן זה, בין אם הוא קיים בעמודים פנימיים בתוך האתר או באתרים חיצוניים.
  • במידה ויש תוכן ישן שהוא רלוונטי ויכול ליצור תנועת גולשים חזקה, תוכלו באמצעות יצירת תוכן חדש הדומה לישן ליצור עדכון שלא יפגע בדירוג בגוגל.

כאמור, ישנם טיפים רבים המכוונים לקידום אתרים ואלו שהובאו כאן הם רק דוגמא. במידה ואתם בונים אתר לעסק שלכם ולא מומחים לתחום, מומלץ לקחת חברה המתמחה בבניית אתרים לעסקים, כך תוכלו לסמוך על זה שבניית האתר ושיווקו נמצאים בידי אנשי מקצוע המומחים בתחום.

 

שורת שחיפוש

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה