חיפוש
חיפוש

בגד ים שני חלקים – מהם הצבעים שמחמיאים לך?

בדרך לבחירת ביקיני חדש ורוצה להיות בטוחה שאת בוחרת את הצבעים שמחמיאים לך ביותר? אנחנו כאן כדי לעזור ולהנחות אותך לגבי הצבעים שמתאימים לכל צבעי העור השונים.

 

צבעי בגדי הים המתאימים לעור לבן במיוחד

העור שלך לבן מאוד, כמו חרסינה, נהיה אדום אפילו אם רק נחשף קלות לאור השמש? את צריכה להגן עליו בזהירות מיוחדת במהלך תקופת הקיץ, אחרת תישרפי די מהר. שיערך הטבעי הוא כנראה בלונדיני או ג'ינג'י (אך לא בהכרח).

 

עצה מהירה:

בחרי צבעי בגדי ים המנוגדים לעור שלך. יופי הפורצלן הטבעי שלך יודגש, ייחשף ויפעל לטובתך!

 

מה לעשות?

בחרי גוונים כהים וקרים. את תראי טוב בבגדי ים שחורים מלאים, כחול כהה, ירוק, סגול עמוק, אדום או חום.

 

ממה להימנע?

באופן כללי, הימנעי מכל צבעי העור, לבן, צהוב וכתום – הם יגרמו לעור שלך להיראות פשוט חיוור. צבעים בהירים יגרמו לעורך להיראות מעט אדום, וזה כנראה לא מה שאת רוצה.

 

צבעי בגדי הים המחמיאים ביותר לעור בהיר וזהוב

אם העור שלך הוא בהיר או זהוב, השיער הטבעי שלך הוא כנראה חום בהיר או אפילו שחור. בתחילת הקיץ, העור שלך עשוי להיות מעט אדמדם, אך בסופו של דבר את תהיי שזופה, והצבע הזהוב שלך בסוף החופשה יהפוך למעט חום.

עצה מהירה:

יש לך מזל, ברגע שאת מקבלת את השיזוף בקיץ, הכל מתאים לך!

 

מה לעשות?

בתחילת תקופת הקיץ, כאשר העור שלך עדיין בהיר למדי, השתמשי בצבעים כהים יותר, אלה שמתאימים לעור בהיר. אבל ברגע שתקבלי את הצבע, את יכולה לשחרר את הדמיון והיצירתיות שלך! את תיראי נהדר גם בצבעים קרים וחמים, בצבעי גוף, ואפילו בצבעים פשוטים או הדפסים. את יכולה ללבוש הכל, צבעים מלאי חיים, ואפילו לבן. זה ידגיש יפה את העור השזוף שלך!

 

ממה להימנע?

בתחילת הקיץ, הימנעי מצבעים שעשויים לגרום לעור שלך להיראות חיוור, כמו צבעי גוף או צהוב. אבל כשאת מקבלת קצת צבע … אל תמנעי מכלום!

 

צבעי בגדי הים הטובים ביותר לעור כהה

העור שלך כהה, השיער שלך חום, חום כהה או שחור. השמש גורמת לך להיות שזופה בקלות וצבע השיזוף שלך כהה או כהה מאוד. את מעדיפה לא לקבל כוויות שמש.

 

עצה מהירה:

ובכן .. את נראית נהדר בכל הצבעים.

 

מה לעשות?

אנו ממליצים לך לבחור צבעים שיבליטו את צבע עורך. בגד ים לבן או צהוב ייראה יפה על עור כהה! תוכלי לשחק עם ניגודים ולבחור בצבעים עזים כך שהשיזוף הטבעי שלך יהיה גלוי עוד יותר.צבעים עזים כמו אדום, כתום או כחול יתאימו גם הם. את יכולה לנסות גם הדפסים צבעוניים ומיוחדים – הכל הולך.

 

ממה להימנע?

כלום, את יכולה ללבוש לחלוטין את מה שאת רוצה!

 

תחתונים וחזיה

אולי יעניין אותך גם

בניין
צרכנות
כיצד נקבע שמבנה נחשב מסוכן?

בעיות מבניות בבניין יכולות להיגרם מגורמים רבים ושונים, כמו גם בעיות שלד וכן התפוררות מעטפת הבניין. כל אלו ועוד, הינם גורמים שיכולים להוביל לכך שהעירייה

קרא עוד »
רולטה
צרכנות
גבר? יש לנו סוד בשבילך

חולה על משחקים? אוהב להרוויח כסף? יש לנו בדיוק את מה שאתה צריך! בעוד שבעבר היינו צריכים להרחיק ולטוס למקומות כמו בורגס או לאס ווגאס

קרא עוד »
פולוסה