חיפוש
חיפוש

ביטוח למוניות למה הוא כ"כ יקר

אחרי שהיו לכם לא מעט דילמות החלטתם שאולי תרצו לקנות מונית? מעוניינים להבין האם זה כדאי גם עבורכם? אם כך, בוודאי יצא לכם לשמוע על כך שהביטוח למוניות עולה הרבה. למה זה קורה והאם אפשר להוזיל את העלויות? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

כמה תשלמו על ביטוח למונית?

אם חשבתם לרגע שמי שמציע לכם שירותי הסעה בכלי רכב כמו מונית גדולה בחולון נהנה מכך שהוא קנה מונית בזמנו ומאותו רגע הוא רק מרוויח, כדאי שתדעו שאתם טועים. בפועל הביטוחים שצריך לעשות למונית הרבה יותר יקרים והסיבה העיקרית לכך היא שמונית חשופה להרבה יותר תאונות לעומת רכב פרטי. העניין הוא שמעצם המהות שלה, מונית נמצאת כל הזמן על הכביש בנסיעה. לכן זה טבעי שהיא עלולה להיות מעורבת בהרבה יותר תאונות, בין אם מדובר על תאונה קלה ובין אם מדובר על תאונה הרבה יותר קשה. לכן גם מחירי הביטוח יהיו גבוהים יותר וזו הסיבה שבגללה לא כל אחד ירצה לקנות מונית ולהתחיל להסיע נוסעים באזורים שונים בארץ.

נהג שרות

 

איך אפשר להוזיל את העלויות?

אם תזמינו שירות כמו מונית לשדה התעופה לא פעם תידרשו לשלם על כך לא מעט, שכן נהג המונית בעצמו צריך להתמודד עם כל העלויות השונות שהוא נדרש לשלם כדי לתפעל את המונית. עם זאת, חשוב לדעת שלא תמיד המחירים של הזמנת מונית יהיו גבוהים, שכן יש גם חברות שונות של מוניות שכן מצליחות להוריד מעט את מחירי הביטוחים שהן נאלצות לשלם. הדרך להוזיל את ביטוח הרכב למונית היא לעשות השוואת מחירים, שכן גם בתחום הזה אנחנו רואים שלכל חברת ביטוח יש משהו אחר להציע לבעלי המוניות. יתרה מכך, אם חברת מוניות מסוימת מחזיקה לא מעט רכבים ורוצה לבטח את כולם, לרוב היא תקבל הנחות לא רעות בכלל.

 

עם איזו מונית כדי להגיע לנתב"ג?

אם אתם מחפשים מונית שתיקח אתכם באמצע הלילה לנתב"ג ואם אתם רוצים ליהנות משירות אדיב ולבבי, כדאי שתבדקו היטב לאיזו תחנת מוניות אתם מתקשרים. יש היום לא מעט תחרות כאלה שמציעות שירות בכל רחבי הארץ, וחלק מהן באמת עובדות 24/7. יחד עם זאת, לא בכל מקום תוכלו להיות בטוחים שהנסיעה תעבור בבטחה ולא בכל מקום יש לנהגים את כל הביטוחים הנדרשים. לכן, בבואכם להזמין מונית שתיקח אתכם לנתב"ג, כדאי יהיה לבדוק שאתם פונים אל הטובים ביותר שיש. בדקו שהחברה עובדת עם ביטוחים, שיש לה נהגים אמינים ושהחברה עצמה קיימת כבר לא מעט שנים. בנוסף, אם אפשר להזמין מונית קצת יותר מפוארת ומפנקת זה כדאי, פשוט כי זה ישדרג את חוויית הנסיעה שלכם. להגיע לשדה התעופה עם מונית בימינו זה לא יקר כמו בעבר כך שאין סיבה לחשוב פעמיים.

אולי יעניין אותך גם

דולרים
פיננסים
התנהלות פיננסית בגיל השלישי

לא קל להתנהל נכון פיננסית בגיל המבוגר. כאשר אנחנו מתבגרים אנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים לכנסה גבוהה יותר למרות שגובה ההכנסה הצטמצם. לא מעט מבוגרים

קרא עוד »
פולוסה