חיפוש
חיפוש

ביטוח לרכבי אספנות – סקירה

עבור מי שממש מכור לזה, אין כמו התחביב של אספנות.

במיוחד אם מדברים על מכוניות שהן יצירות פאר מוטוריות לכל דבר.

וכשיש לכם יצירת פאר מוטורית בידיים, אתם חייבים לשמור עליה כמו יהלום.

אם כך, הנה כל מה שצריך לדעת לגבי ביטוחים לרכבי אספנות. מידע מעודכן ל-2020.

אתם מתעוררים בבוקר, פותחים את שער החנייה ויצירת הפאר שלכם עומדת אל מול עיניכם כשהיא נוצצת. אמה-מה, אתם בדרך כלל חרדים לשריטות ומכות, לגניבות ואפילו פריצות לרכב שלכם. בשל כך, אתם חייבים להצטייד בסוג הביטוח הנכון עבור הרכב שלכם. בסופו של דבר, הכי נכון יהיה לכם לבטח את הרכב שלכם בביטוח המקיף.

 

כל מה שרציתם לשאול לגבי ביטוחים לרכבים ולרכבי אספנות

יחד עם זאת שבדרך כלל ביטוח המקיף יהיה האטרקטיבי ביותר עבורכם, יש כמה דברים שחשוב לזכור בנושא. בואו נדבר על זה יותר לעומק, מה חשוב לדעת לגבי ביטוח רכב אספנות? נתחיל עם עלויות שונות הכרוכות בהפעלת ביטוח לרכב אספנות.

בעוד שחלקנו נהנים מנהיגה על מכוניות יוקרה היסטריות, חלקנו האחר מעדיפים דווקא רכבי אספנות מגניבים. בין אם אתם נוהגים על מרצדס חדשה או על רכב אספנות ישן, המידע הבא יכול להועיל לכם. אחרי הכול, לא מעט אנשים יגידו לכם שהרכבים הכי אטרקטיביים הם אותם רכבים ישנים.

 

רכב אספנות מחייב ביטוח מקיף?

אז, גם אם אתם נוהגים על רב חדש בימינו, בואו נבין ביחד מספר דברים לגבי ביטוחי רכבים, בהתמקד על רכבי אספנות. מכירים את ההשתתפות העצמית, שבדרך כלל נוטה להיות גבוהה כאשר מפעילים את הביטוח של הרכב?

ובכן, השתתפות עצמית בביטוח מקיף למשל, אכן יהיה במקרים רבים גבוה כשמדובר ברכבי אספנות. יחד עם מה שציינו עכשיו, חשוב לזכור כי מחירו של ביטוח צד  ה-ג' בדרך כלל יהיה זול באופן מצחיק. רוצים דוגמה? בחברות ביטוח מסוימות אתם תבוטחו בביטוח צד ג' תמורת עלות של 450 ₪ בממוצע. מצחיק, אה? ובכן, לא הכול ורוד.

 

לא הכול ורוד: הגבלות על נסועה ברכב אספנות ו-2 טסטים בשנה

אם אתם נוסעים עם רכב אספנות, אתם גם צריכים לזכור שמותר לכם לנוע אך ורק בשעות מסוימות על הכביש. מעבר להגבלת הנסועה על רכבי אספנות, גם חשוב לזכור כי אתם צריכים להעביר את הרכב טסט פעמיים בשנה.

העניין הוא כזה, לא משנה מה נגיד על רכבי אספנות ועל הקשיים הכרוכים בתחזוקה שלהם, אנשים שחובבים רכבי אספנות לא יניחו לג'וק הזה בראשם להיעלם. זה ג'וק לכל דבר, זה תחביב, זו אג'נדה והשקפת עולם. מי שאוהב רכבי אספנות תמיד ישקיע בהם ותמיד יתחזק אותם עד רמת הבורג הכי קטן במנוע.

 

הג'וק שבראש: מה יצריך ממכם שיקום של רכב אספנות?

לרוב, יהיה צורך בייבוא אישי של חלפים לרכב, ביקורים תקופים במוסך ואצל הפחח, היתקעות בצידי הדרך בשעות לא שעות ועוד. עבור מי שלא בעניין של רכבי אספנות, זה נשמע כמו חתיכת כאב ראש שממש אין צורך להתמודד אתו.

אמה-מה, מי שאוהב לטפח ולשקם רכבי אספנות פשוט ייהנה מכל רגע בתהליכים האלו. בכל מקרה, אם אתם משקמים רכב אספנות, ההמלצה הכי גורפת עבורכם היא ביטוח מקיף. רק ככה אתם תוכלו להיות שקטים ורגועים, תוכלו לדעת שאפשר לישון בשקט.

 

הביטוח המקיף יאפשר לכם לישון טוב יותר בלילה

נכון, אם חלילה יקרה משהו לרכב, הביטוח המקיף הוא לא מה שיפצה על הכאב בלב, אבל לפחות זו התחלה. אגב, עוד משהו שכדאי לדעת, בימינו אפילו ניתן לייבא אישית רכבי אספנות במצב מושלם. אם אתם מעוניינים בייבוא אישי של רכבי אספנות במצב של רסטורציה מושלמת ושיקום מלא, אנחנו ממליצים לכם ליצור קשר עם סוכנויות הרכבים הוותיקות בארץ.

ישנן לא מעט סוכנויות רכבים בארץ בעלות מוניטין של שנים בייבוא אישי מוצלח. אתם יכולים לאתר סוכנות רכבים לייבוא אישי של שלל דגמים וסוגים של מכוניות, ותוך תהליך קצר להיות ברכב החלומות שלכם. בין אם מדובר ברכב ישן או חדש שאתם מעוניינים לייבא אישית, זה אפשרי ובעסקאות ממש אטרקטיביות. בהצלחה, אל תוותרו על החלום המוטורי שלכם לעולם, גם אם האישה לוחצת! (אבל לא ליצור סכסוכים איתה, גם חשוב).

 

רכב כחול

אולי יעניין אותך גם

דולרים
פיננסים
התנהלות פיננסית בגיל השלישי

לא קל להתנהל נכון פיננסית בגיל המבוגר. כאשר אנחנו מתבגרים אנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים לכנסה גבוהה יותר למרות שגובה ההכנסה הצטמצם. לא מעט מבוגרים

קרא עוד »
פולוסה