חיפוש
חיפוש

ביטוח צד ג' לעסק שלך – למי הוא מיועד ואת מי הוא מכסה

בין אם ברשותכם עסק מסוג כזה או אחר, אתם חייבים להיות מבוטחים במגוון פוליסות המכסות אתכם בפני שריפות ודליקות בעסק, נזקי צד ג' בעסק, נזקים בסחורות וגניבות של סחורות ועוד. אם כך, בואו נדבר על ביטוח צד ג' לעסק – למי הוא מיועד ואת מי הוא מכסה?

אז מדוע ביטוח צד ג' חשוב בבית העסק? בניתם את האימפריה הפרטית שלכם, אותה אימפריה שאתם גם צריכים להגן עליה בפני תביעות משפטיות כאלו ואחרות. כמובן, עוד לפני שמדברים על תביעות משפטיות בעקבות נזקי צד ג', חשוב לדבר על כך שהעסק שלכם צריך להיות בטוח למקרים בו.

אם תנהלו את העסק על מי מנוחות ותחת תקני הבטיחות השונים, אתם תצמצמו משמעותית את הסיכויים להיות חשופים לתביעות משפטיות. בכל זאת קרה שצד ג' תובע אתכם? הנה מה שאתם צריכים לדעת:

 

באילו מקרים לקוחות יכולים לתבוע את ביטוח צד ה-ג' בעסק?

חלילה, ייתכן שהלקוח שתובע אתכם נפגע כתוצאה מקריסה של חיפויים, אולי בכלל מדפים בעסק. אולי גם בעקבות רצפה שהייתה שבורה, בור בחנות, כבלים של חשמל שהיו חשופים. בין אם ככה או ככה, אתם צריכים להיות מבוטחים.

בכל מקרה של נזק הנגרם לגוף או לרכוש (בבית העסק), אתם צריכים לדעת שאתם מכוסים ושאף אחד לא "יגרור" אתכם לתהליכים משפטיים, פיצויים ושיפויים כספיים, בירוקרטיות רבות ועוד כהנה וכנה דברים שאף אחד מאיתנו לא רוצה להתעסק איתם.

 

הימנעות מתביעות משפטיות: מפני מה מגן ביטוח צד ג' בעסק?

בשורה התחתונה, ביטוח צד ג' לעסק מגן עליכם מפני נזקים לגוף ולרכוש, שנגרמים חלילה כתוצאה מהפעילות של העסק. כתוצאה מאירוע תאונתי בעסק, לפעמים אנשים יכולים להיפגע ולתבוע סכומים כל כך גבוהים, עד שעסקים יכולים פשוט לקרוס תחת השיפויים שנקבעים בבתי המשפט בסופו של התהליכים המשפטיים.

מאחר שאתם ממש לא מעוניינים להגיע למצב ביש מהסוג הזה, אתם צריכים להיות מבוטחים בביטוח צד ג'. וכעת, חשוב להדגיש, אם אתם עומדים לרכוש ביטוח צד ג' לעסק שלכם, אתם קודם כל צריכים לבצע את בדיקת הר הביטוח.

 

למה נועד הר הביטוח והאם כדאי להשתמש בו?

הר הביטוח הוא בדיקת ואיתור של ביטוחים, לרבות ביטוחים שאתם משלמים עליהם כפילויות. בסופו של יום, התהליך של הר הביטוח יכול לחסוך בעבורכם המון כסף, לפעמים גם אלפי שקלים בשנה. ייתכן שאתם כבר עכשיו משלמים על ביטוחים שונים לעסק, וזאת מבלי שתהיו מודעים לכך שאתם יכלים לחסוך בעלויות משמעותיות.

בין אם אתם מתכננים לרכוש ביטוח לעסק מסוג כזה או אחר, קודם כל בדקו את הר הביטוח ותגיעו למסקנות הרלוונטיות. אם עדיין לא ביצעתם את הבדיקה עד היום, ייתכן שאתם עומדים להיות מופתעים מהחיסכון המשמעותי בכספים במהלך השנה. אז כמה כסף יהיה ניתן לחסוך באמצעות אותה בדיקה של איתור ביטוחים?

 

כמה כסף ניתן לחסוך בעזרת הר הביטוח – איתור ביטוחים?

לידיעתכם, ניתן לחסוך עד אלפי שקלים בשנה. אז לפני ביצוע של כל צעד כזה או אחר, לפני פנייה לחברת הביטוח, בצעו את הבדיקה הנ"ל. אם יש משהו שלא מתפשרים עליו, במיוחד בתקופת הקורונה, הרי שזה חיסכון בכסף בטווח הארוך.

אנחנו סמוכים ובטוחים שתקבלו את ההחלטות הנכונות לפני שאתם מבטחים את העסק בביטוח צד ג'. בסופו של יום, תמיד יהיה מומלץ לעשות כל מה שניתן לעשות בכדי להימנע מסיבוכים משפטיים. בהצלחה!

 

בית מוגן בכף יד

אולי יעניין אותך גם

פולוסה