חיפוש
חיפוש

מתקנים את האופניים בלי לצאת מהבית! הכירו את ניידת התיקונים של ביסיפיקס

אתם מכירים את זה ש… נמאס לכם לעמוד בפקקים, אז קניתם אופניים חשמליים או קורקינט? הייתם בטוחים שסיימתם עם ההמתנה בדרכים. באמצע שבוע, כשהכי לא התאים, גילתם שיש תקלה, והאופניים מושבתים. מאז, לרשימת המטלות שלכם התווסף 'לקחת את האופניים לתיקון'. ועד שזה יקרה כמו כולם, סיימתם בפקקים. לא עוד! הכירו את ביסיפיקס – ניידת שירות לתיקון אופניים וקורקינטים חשמליים שמגיעה עד ביתכם!

 

הכי קל, הכי מהיר, הכי פשוט!

בזכות דרכי ההתניידות שלנו, יש לנו חופש תנועה ומשימות נהיות פשוטות יותר. בתוך אין-ספור המטלות, הסידורים והחובות שיש לכולנו בחיי השגרה, יש לא מעט דברים שיכולים להשתבש. תקלות הן לא דבר שניתן לצפות ולא דבר שניתן למנוע.

אנחנו בביסיפיקס יודעים שאתם צריכים להגיע לעבודה, להגיע לאסוף את הילדים, לבקר משפחה ואפילו להגיע לסופר. דאגנו לכם, ומהיום לחנות אופניים – אין יותר צורך להגיע. בכל הנוגע לאופניים ולקורקינטים החשמליים שלכם, ביסיפיקס כאן כדי לתת פתרון שאין יעיל ומהיר ממנו. אם נתקלתם בתקלה באופניים או בקורקינט, אין צורך בהמתנה ממושכת ואין צורך להגיע עד אלינו. על ידי שיחת טלפון או שיחת וואצפ, אתם יכולים להזמין את ניידת שירות התיקונים שלנו עד אליכם.

מתקנים את האופניים בלי לצאת מהבית! הכירו את ניידת התיקונים של ביסיפיקס

שאלו יהיו הבעיות שלכם

עם השירות של ביסיפיקס, הכי טוב שאלו יהיו הבעיות שלכם!

לא משנה מה התקלה, ביסיפיקס נותנים שירות תיקון מקיף ורחב. החל מהבלמים, הפנצ'רים, השרשראות, הצמיגים וכל דבר נוסף במידת הצורך. הניידת תגיע אליכם, תאבחן את הבעיה, ותעניק, במידה ואפשר, טיפול מיידי במקום ובמהירות המירבית. אנחנו מספקים תיקון מקצועי וסחורה באיכות גבוה ומצוינת. תוכלו לרכוש חבילות תיקון דרך האתר כאשר כל חבילה מציעה לכם טיפול מצוין מקיף לתקלה הקיימת וכולל בתוכו את ההגעה שלנו עד הבית. השירות שלנו מציע לכם את הטוב ביותר!

 

ומה אם אי אפשר לתקן את האופניים במקום?

במידה ואנחנו רואים כי יש לקחת את האופניים החשמליים או הקורקינט לתיקון במעבדה אצלנו, אנחנו ניקח את כלי התחבורה בניידת. בהקדם האפשרי, נחזיר אותו אליכם במצב תקין ועובד! מלבד שירות מהיר ויעיל, אנחנו מתעסקים בכל סוגי האופניים החשמליים. קחו בחשבון, כי במידה וייבאתם את האופניים מחו"ל, השגת חלקי חילוף עלולה לקחת קצת יותר זמן מהרגיל.

 

מתקנים את האופניים בלי לצאת מהבית! הכירו את ניידת התיקונים של ביסיפיקס

אזורי פעילות

נכון לעכשיו, אנחנו לא פועלים בכל הארץ אלא באזורים מסויימים בלבד. לכן, אם אתם נמצאים ברעננה, ברמת השרון, בהרצליה או בצפון החדש תוכלו להנות מהשירות שלנו עד ביתכם.

 

נתראה אצלכם?

השירות המעולה של ביסיפיקס מגיע עד אליכם, מתי שנוח לכם! אם יש לכם תקלה באופניים החשמליים או בקורקינט, לא צריך יותר לשבור את הראש. איתנו, אתם ללא ספק הולכים על בטוח. הדרך הפשוטה, המהירה, הקלה והיעילה לתקן את האופניים או הקורקינט החשמלי שלכם.

מתקנים את האופניים בלי לצאת מהבית! הכירו את ניידת התיקונים של ביסיפיקס

אולי יעניין אותך גם

סיבות לרכוש טסלה!
רכב
סיבות לרכוש טסלה!

חברת טסלה פרצה אל עולם הרכב לפני מספר שנים ומאז היא לא מפסיקה להוביל אותו ואת השינויים המהותיים ביותר בעולם הרכב. רכבי טסלה מעניקים למי

קרא עוד »
פולוסה