חיפוש
חיפוש

במה כרוך ניהול אבטחת מידע?

כשיש לנו חנות או דירת מגורים ואנו מעוניים לשמור עלים בטוחים, אנו מתקינים בהם אזעקה ומצלמות אבטחה. אך מה קורה כאשר הנכס שלנו הוא מידע המאוחסן בשרתי החברה ועלינו לדאוג לשמור עליו שלא יגנב, ינזק או חלילה ימחק? לשם כך הקמנו את רד אנטרי, חברה מתקדמת לניהול אבטחת מידע באמצעות ניתוח סיכוני סייבר, הטמעת מערכות הגנה, תחזוקה ובקרה.

 

מהו ניהול אבטחת מידע?

ניהול אבטחת מידע או בשמו הלועזי Cheif Information Security Office  מסייע לנו לשמור על המידע שברשותנו מוגן מפני פריצות וגניבות באמצעות הטמעת מערכות הגנה, בקרה, תחזוקה שוטפת והערכת סיכונים. במקרה של זיהוי פירצת אבטחה או נסיון לחדירה, המערכת תגיב מיידית לאירוע ותדווח עליו.

 

מדוע כה חשוב להשתמש בניהול אבטחת מידע?

ישנם הסבורים כי די להם בנתינת אמון בעובדיהם או בשימוש בתוכנות הגנה חינמיות שונות כדי למנוע פריצה וגניבת מידע מן השרתים של בית העסק שלהם, אולם אין שגוי מכך. טעויות אנוש מתרחשות גם בקרב העובדים הנאמנים ביותר וכשל אבטחה או פירצה המתרחשת עקב תקלה יכולה להסב לכם הפסדים כספיים רבים. השקעה בניהול אבטחת מידע שקולה להשקעה במיגון בית מגורים או חנות וככזו, ככל שהזהירות רבה יותר כך הסיכוי שמידע חשוב יזלוג החוצה ויגיע לידיים הלא נכונות, קטן יותר.

 

כיצד מתבצע ניהול אבטחת מידע?

חברת רד אנטרי מגינה על המידע שלכם בהתאמה אישית עבור בית העסק או הארגון שלכם, להלן הדרכים שבהן נגן על המידע שברשותכם:

 

הסברה והנגשה

לאחר שנלמד להכיר אתכם ואת צרכי בית העסק שלכם, נסביר לכם על הסיכונים השונים הכרוכים בניהול המידע שלכם ונקבע ביחד איתכם התנהלות ארגונית שתאפשר לכם ולצוות העובדים שלכם כללי שימוש שימנעו חדירות ופריצות למידע.

 

ניהול סיכוני סייבר

באמצעות צוות המומחים שלנו ננסה להעריך את מידת הסיכונים ולהערך לקראתם כדי שבמידה והחששות שלנו יתאמתו, נהיה מוכנים.

 

ניתוח ותגובה בזמן אמת

במידה והמערכת שלנו מתריעה על נסיון פריצה או כשל אבטחתי, נודיע לכם מיד ונלמד את המקרה למסקנות עתידיות.

 

תחזוקה

אנו מתחזקים את מערכות המידע כדי לוודא שלא נפלו כשלים.

 

ארכיטקטורה מאובטחת

הטמעת מערכות הגנה שיתפקדו כ'עין הפקוחה' השומרת על המידע ללא הרף.

 

הגנה מפני גורם פנימי

טעויות אנוש קורות גם לעובדים הכי נאמנים, המערכת שלנו איננה רק מגינה מסיכונים חיצוניים אלא גם מכאלו המגיעים מפנים.

 

לסיכום

רד אנטרי הוקמה על מנת להעניק לכם שירותי ניהול אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר. הנסיון והמומחיות שלנו עומדים לצידכם לכל מה שתזדקקו. פנו אלינו כדי שנתאים גם לכם מערכות הגנה שישמרו על היקר לכם מכל, המידע שלכם. אנחנו נהיה שם בשבילכם כדי שגם העסק שלכם יהיה שמור ומוגן וכך יצליח וישגשג.

תוכן מאובטח

 

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה