חיפוש
חיפוש

במה מטפלת חברת ניהול ואחזקה?

בבנייני מגורים ומשרדים, אין ספק שיש חשיבות רבה לכך שיהיה גוף שאחראי על ניהול התחזוקה שלהם. כאן נכנסות לתמונה חברות הניהול והתחזוקה שנוצרו בדיוק למטרה זו. חברות אלה אחראיות על אספקטים שונים בניהול המבנים. במאמר זה אנו נסקור את התרומה שלהן לתפעול המבנים השונים בצורה הטובה ביותר.

 

תפעול וניהול נכסים

חברות ניהול ואחזקה אחראיות בעצם לתפעול השוטף של הנכס. דבר זה כולל בין היתר טיפול בהסכמים השכירות מול השוכרים, אחריות על גביית דמי שכירות וחשבונות ושלל האספקטים הפיננסיים של ניהול הבניין. באמצעות שירותיהן של חברות אלה ניתן להיות בטוחים שכל החשבונות השונים וההתנהלות מול הדיירים מתועדים באופן מדויק ומטופלים בצורה ראויה.

ניהול נכסים

תקשורת עם הדיירים

התקשורת עם הדיירים ששוכרים בבניין הוא חשוב לצורך תפעול שוטף של המבנה. חברת ניהול היא זאת שמשמשת כגורם המקשר בין הדיירים לבין בעלי הבית. נציגי חברת האחזקה עונים על פניותיהם השונות של הדיירים, מטפלת בבקשות שלהם ופותרת כל בעיה שעלולה לצוץ במבנה. באמצעות חברה זו ניתן לשמור על יחסים טובים עם הדיירים ולעזור להם להיות שבעי רצון מהבניין.

 

תחזוקה ותיקונים

אחד מהתפקידים החשובים ביותר של חברת אחזקה היא תחזוקת המבנה וביצוע תיקונים בעת שזה נדרש. הם אלה שאחראים שהנכס יתוחזק כמו שצריך והם יבצעו בדיקות עקביות כדי לוודא זאת ולטפל בבעיות שונות באופן מיידי.

תחת זה נכנס תיאום של תיקונים עם אנשי מקצוע, ניקיון החללים המשותפים ושמירה על היגיינה, תחזוקת מערכות החשמל, המים והאינטרנט וכדומה. רק ככה ניתן לשמור על תחזוקת הבניין, לשמור על הערך שלו, לעזור לדיירים לנהל חיי שגרה טובים ולצמצם סיכונים או נזקים פוטנציאליים.

 

ניהול ספקים

חברות ניהול ואחזקה אחריות גם על הספקים השונים, בין היתר על גיוס שלהם, תיאום איתם והתשלומים השונים. בין הספקים ניתן למצוא אינסטלטורים, גננים, חשמלאים, אנשי אבטחה ועובדי ניקיון. הם אלה שאחראים על החוזים מולם ודואגים לכך שהעבודה מתבצעת בסטנדרטים הנדרשים, באיכות גבוהה ובלוח הזמנים הרצוי. דבר זה פוטר את בעלי הנכס מטיפול בתחום הספקים ונותן את האחריות לחברת הניהול.

 

ציוד, ריהוט וכדומה

חברת אחזקה יכולה להציע גם שירותים נוספים, ביניהם אחריות על ציוד בשימוש משותף של הבניין, ריהוט של חלל הכניסה והלובי, אחריות על אירוח אירועים משותפים למשכירים ועוד. לכל בניין יש את הצרכים הספציפיים שלו וחברת ניהול ואחזקה מנוסה תוכל לעזור לבניין להתנהל היטב בשוטף.

 

לסיכום

לחברת ניהול ואחזקה יש תפקיד חשוב בייעול של תפעול נכסים שונים. מניהול פיננסי, דרך תחזוקת הנכס ועד לטיפול בכל התקשורת עם הדיירים השונים- החברות לוקחת על עצמן את מלוא האחריות על האספקטים השונים של הנכס ויכולות לפתור שלל בעיות שגוזלות זמן ומאמץ מבעלי המבנה. זהו פתרון מצוין לכל בעל נכס!

ידית החברה

אולי יעניין אותך גם

פולוסה