חיפוש
חיפוש

בניית יסודות חזקים: המפתח למערכת יחסים מוצלחת

כולנו מחפשים את הזוגיות החזקה, המתמשכת, זו שאנחנו נרגיש בטוחים ומוגנים איתה, אך רבים אינם יודעים כי הסוד טמון ביסודות בניית הקשר כבר בהתחלה. במרכז מבינים זוגיות תוכלו ללמוד כיצד ביסוס הקשר על יסודות מוצקים וחזקים של אמון הדדי, שיתוף פעולה ותקשורת נכונה הם המתכון המנצח של כל זוגיות.

במאמר זה נספר לכם כל מה שרציתם לדעת על בניית יסודות חזקים כמפתח למערכת יחסים מוצלחת וזוגיות מאושרת לחיים.

 

מרכז מבינים זוגיות

מרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור מדריך ומלמד איך למצוא זוגיות בריאה ויציבה כבר מההתחלה, מה הסיבות שמונעות מאיתנו לעשות זאת וכיצד לתקן אותן, וכיצד לשמר את האהבה שמצאנו ולהעמיק את הקשר לחוויה של מערכת יחסים אוהבת וחמה, תומכת ומחזקת, כפי שתמיד חלמנו ורצינות.

בנוסף לקורסים והרצאות ניתן גם להצטרף לקהילת המרכז של צעירים וצעירות רווקים ורווקות אשר מחפשים קשר רציני ומשמעותי.

הבנת מערכות יחסים

בניית יסודות חזקים: המפתח למערכת יחסים מוצלחת

על מנת שמערכת היחסים שלנו תהיה חזקה, בריאה ונכונה עבורנו ועבור בן או בת הזוג שלנו, עליה לעמוד על יסודות חזקים של אמון הדדי, שיתוף פעולה ותקשורת נכונה. אלו הם עמודי התווך של כל מערכת יחסים, ויחד איתם ניתן להתמודד עם כל קשיי החיים או האתגרים שתעברו ביחד ולחזק אחד את השני, לתמוך אחד בשני ולאהוב למרות כל מה שהחיים יזמנו לכם:

  • אמון הדדי – מערכת יחסים שאין בה אמון, לא תשרוד לאורך זמן. בניית אמון הוא דבר דינמי שיש לעבוד עליו כל העת. לומר את האמת, להיות גלוי לב, לקיים הבטחות ולעולם לא להסתיר סודות, אלו הפעולות שמחזקות את האמון בין בני הזוג ומאפשרים מערכת יחסים חזקה ובטוחה בעצמה גם כשקשה.
  • שיתוף פעולה – לקחת חלק בנטל, להיות חלק מהמאמץ המשותף, לתמוך, לשתף, להאמין בדרכו של בן הזוג, ללכת איתו ולסייע בכל דבר, לאזן את העומס המוטל על כתפי שני בני הזוג ולהציע עזרה בכל דבר, אלו הם הפעולות שמסייעות לשיתוף פעולה פורה, שבו כל אחד מבני הזוג מרגיש שיש לו שותף, מישהו לחלוק איתו ולהעזר בו כשצריך.
  • תקשורת נכונה – טון דיבור רגוע, אמירת האמת, המנעות מביקורת ארסית, המנעות מהאשמות או מהטלת דופי, חיזוק ידי בן הזוג במעשיו, להרבות במילות עידוד ושבחים, להרבות במילות אהבה, כל אלו ועוד מהווים תקשורת נכונה, חיובית ובונה.

 

יסודות חזקים למערכת יחסים חזקה

כינון היסודות החשובים ביותר של הזוגיות שהם אמון הדדי, שיתוף פעולה ותקשורת נכונה יעזרו לכם לבנות מערכת זוגית חזקה. אולם יש לזכור שאת העקרונות הללו צריך לתחזק כל העת וכל הזמן, וככל שתתחזקו אותם בתכיפות גבוהה יותר, כך המערכת הזוגית שלכם תהפוך חזקה וחסינה יותר בפני זעזועים או אתגרים שונים שהחיים מזמנים.

מערכת יחסים

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה