חיפוש
חיפוש

בראש השנה, בראש השנה – 5 מתנות לשנה החדשה לעובדים

לקראת השנה החדשה, אתם חייבים להפתיע את העובדים שלכם עם מתנה חדשה. המתנה צריכה להיות כזו שמצד אחד תהיה שימושית, ותלווה את העובדים שלכם בפתיחת השנה, אך יחד עם זאת חשוב גם לשמור על מקוריות כדי שהעובדים ירגישו את תשומת הלב שאתם מפנים אליהם דרך המתנה. לפניכם 5 רעיונות למתנות מקוריות ושימושיות עבור העובדים שלכם.

 

מתנות לראש השנה

כאשר ניגשים לבחירת מתנות לראש השנה לעובדים, נסו להיכנס לראש של העובדים שלכם ולהבין אלו מתנות יכולות להוות מבחינתם סמל לפתיחת השנה. כמובן שהמתנה לא יכולה להיות רק סמל אלא היא צריכה גם להיות שימושית, כזו שלא תהיה רק מתנה. כדי לעשות לכם את החיים קלים יותר, הנה 5 מתנות שבהחלט עונות על הדרישות הללו.

 

  1. ערכת משרד ממותגת

אם אתם עובדים בעבודה משרדית, ערכת משרד ממותגת היא רעיון נהדר. הערכה יכולה לכלול מעמד לכלי כתיבה, משטח לעכבר, מקום לחבילת נייר ועוד. את הערכה אתם יכולים למתג לפי שם העובד או עם סמלי החברה כדי לתת לו תחושת שייכות.

 

  1. שובר זוגי למסעדה

שובר למסעדה מאפשר לעובדים שלכם לצאת עם בן הזוג שלהם לערב בילוי שקט. השובר מבטא את ההערכה שלכם בתור מעסיקים לעבודה של העובדים, ואת ההכרה בכך שאתם רואים בעובד חלק מהמשפחה של העסק שלכם.

 

  1. בקבוק יין איכותי

כדי לפתוח את השנה כמו שצריך, אין כמו בקבוק יין איכותי. עבור העובדים שלכם תוכלו לבחור יינות מיקבים ברמה גבוהה, כאלו שהם לא מרשים לעצמם לקנות ביומיום. את היין תוכלו לעטוף בעטיפה ייחודית ולצרף אליו הקדשה אישית עבור כל אחד מהעובדים שלכם.

 

  1. מארז פירות חתוכים

מחירי הפירות עלו בתקופה האחרונה בצורה משמעותית, וזו בדיוק ההזדמנות שלכם לאפשר לעובדים להנות מפירות איכותיים בעיצוב נהדר. בחרו מגש פירות עם כמה שיותר סוגים, וכך תסתפקו לעובדים שלכם מתנה נהדרת שסביר להניח שתפאר את שולחן החג שלהם. למתנה הזו, אף אחד לא יוכל להישאר אדיש.

 

  1. בקבוק מים איכותי

מים הם דבר נדרש בכל משרד, ואם אתם רוצים לפנק את העובדים שלכם ובו זמנית גם למנוע מצב שבו כל המשרד מלא בבקבוקי מים ריקים, אתם יכולים פשוט לקנות לעובדים שלכם בקבוקי מים איכותיים שיהיו מונחים דרך קבע על השולחנות שלהם. את הבקבוק תוכלו כמובן למתג כרצונכם.

 

לסיכום

מתנות לראש השנה הן הזדמנות נהדרת עבורנו בתור מעסיקים לבטא את האהבה והערכה לעובדים המסורים שלנו על השירות שהם נתנו במשך השנה. כדי לבטא את ההערכה הזו חשוב לבחור במתנות מקוריות ושימושיות לעובדים בחברה. כאן קיבלתם סקירה על 4 מתנות שונות שמאפשרות לכם בתור מעסיקים להביע הערכה אל המועסקים שלכם, בלי לשבור את הראש איזו מתנה לקנות.

יין

אולי יעניין אותך גם

מתנות קטנות לעובדים
מתנות
3 מתנות קטנות לעובדים

אתם לא צריכים לחפש מחקרים שנערכו בתחום כוח האדם כדי לגלות שעובדים מתוגמלים הם עובדים שמביאים לתוצאות חיוניות. עובדה זו כבר ידועה לכל מנהל באשר

קרא עוד »
פולוסה