חיפוש
חיפוש

בריאות לפני הכל – איך תזהו מחלות בעין?

זיהוי מחלות בעיניים זה לא עניין מורכב. אם אתם סוברים שחליתם במחלה בעין אחת או בשתי העיניים, עליכם לקרוא את המאמר הנוכחי שירכז את הדרכים הטובות ביותר לבירור בנושא. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתגיעו לרופא העיניים שלכם מסיבה מוצדקת ולא בעקבות לחץ מיותר.

 

השלב הראשון – תבדקו מה התסמינים שאתם חווים

בשלב ראשוני זה עליכם ליישם 3 צעדים חשובים

  1. גשו למראה
  2. תצלמו את העין החולה
  3. תכתבו על דף את התסמינים במלואם

 

נסביר שעליכם לכתוב את כל התסמינים באשר הם. לדוגמא, תכתבו אם ראיתם נקודה על העין או שגיליתם שזו שינתה את צורתה (מ"כיפה" ל"קונוס"). שימו לב, לעיתים מופיעים תסמינים שעשויים להיראות לא קשורים לעין, לדוגמא: כאבי ראש, כאבים בלסת ועוד. רשמו גם את התסמינים הללו על גבי דף, כדי שתוכלו להשתמש בהם בשלבים הבאים.

אִבחוּן

 

השלב השני – תבררו מה ד"ר גוגל אומר

הגיע הזמן לשמוע את האבחנה של 'ד"ר גוגל'. כלומר, עליכם להיכנס למנוע החיפוש ולכתוב את התסמינים הבולטים ביותר שחוויתם לאחרונה. נמליץ לקרוא פרטים במקורות מהימנים (למשל, אתרים של רופאי עיניים), משום שאלה יאפשרו לכם לגלות אם אתם סובלים מדלקת, מחלות מורכבות או גידולים בעין.

 

השלב השלישי – תקראו חוות דעת על גורם מוסמך

סביר להניח שבשלב זה קיבלתם אבחנה כללית אודות המקרה הספציפי שלכם. זה זמן להשתמש בלשונית הביקורות של גוגל. שכן, זו תספק לכם מידע אמין אודות גורמים רפואיים שיוכלו לטפל בבעיה שממנה אתם סובלים. נסביר בהזדמנות זו שתוכלו לערוך חיפוש מהיר אחר הגורם המטפל שריכז בפניכם את המידע בשלב הקודם. כך שאם מדובר לצורך הדוגמא ברופא עיניים, תצטרכו לקרוא את חוות הדעת שנכתבו אודותיו על ידי מטופליו הקודמים. כך תוכלו להעניק לעצמכם שקט נפשי, משום שתדעו שמדובר בגורם מקצועי שיש לו ניסיון רב בכל הנוגע לטיפול במקרים רפואיים דומים.

בנייה ירוקה

 

השלב הרביעי – תפנו לקבלת טיפול

הזיהוי הטוב ביותר של המחלה שממנה אתם סובלים צפוי להגיע מצד מומחה בתחום. כדי שזה יקרה, עליכם לפנות לקבלת טיפול אצל הרופא שקיבל את מרבית חוות הדעת החיוביות. שימו לב, עליכם לעשות כל שביכולתכם, כדי לקבל טיפול מהיר אם אתם חווים מתסמינים שמחמירים מיום ליום. שכן, פנייה לקבלת טיפול רפואי בשלב מאוחר מידי עשויה להחמיר את המחלה ולגרום לקבלת טיפול מורכב יותר.

 

מילים אחרונות לסיום

הבריאות שלכם שווה זהב. לכן, אתם צריכים להשקיע בעצמכם ולבדוק אם אתם סובלים ממחלות עיניים בהקדם האפשרי. בשלב זה ברור לכם מה תצטרכו לעשות בכל רגע נתון, כדי לאבחן באופן עצמאי את המחלה. נאחל כעת שתבצעו אבחנה מדויקת ותיישמו את השלבים שהוצגו לעיל על הצד הטוב ביותר, כדי שתוכלו למנוע את החמרת המחלה.

לפנות לטיפול

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה