חיפוש
חיפוש

בשביל מה צריך סוכן ביטוח פנסיוני?

לפני כמה ימים שמענו על מקרה מצער שאירע למי שלא הסתייע בשירותיו של סוכן ביטוח פנסיוני. מקרה זה נגע לנו ללב וגרם לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מעמיק בנושא שיעלה את המודעות בכל הנוגע להסתייעות בסוכן מסוג זה. אם אינכם יודעים מה התשובה לשאלה שהוצגה בכותרת שלעיל, עליכם להישאר אתנו, כדי שתוכלו לגלות בדקות הקרובות למה אתם צריכים לשירותיו.

 

רגע, מה זה בכלל סוכן פנסיוני?

חשוב לציין תחילה כי סוכן ביטוח פנסיוני הוא בעל מקצוע שעובד באופן עצמאי אל מול חברות ביטוח נבחרות. הכוונה היא שהוא בעצם רשאי לבצע מכירות של מוצרים ושירותים שנוגעים לאותן חברות. סוכן פנסיוני מקצועי מכיר באופן מעמיק את כל המוצרים והשירותים שאותן חברות מספקות.

מי שיודעים את החשיבות שבהסתייעות בסוכן זה יכולים לומר לכם כי הסוכן נפגש עם לקוחותיו, עובר על הנתונים שלהם ולאחר מכן, הוא מייעץ להם מה הביטוח המתאים להם ביותר. בסופו של ההליך, הסוכן הוא זה שרוכש את הביטוח עבור לקוחותיו.

סוכן ביטוח פנסיוני

זו הסיבה שתגרום לכם להתייעץ עם סוכן ביטוח פנסיוני

בואו נודה על האמת –  רבים מאתנו לא למדו את התחום הפנסיוני בבית הספר או בתיכון. לצערנו, לא מתקיימים כיום שיעורים שנוגעים לתחום חשוב זה. עובדה זו היא הסיבה לכך שאתם צריכים להתייעץ עם מבטח סימון טלפון. שכן, אתם תצטרכו לקבל מידע ממי שמכיר את התחום ולהבין מה היא קופת הגמל והפנסיה המתאימה לכם ביותר.

 

איך זה עובד?

בדקנו עבורכם איך ההליך עובד לאחר שוחחנו עם מומחים בתחום. בשלב זה אנו רוצים ליידע אתכם כי המידע שמופיע בפסקה זו נמסר לנו באדיבות אתר mypension שבו יש את כל האינפורמציה החיונית בנושא זה. עכשיו אנו יכולים לומר כי לאחר שתפנו אל סוכן ביטוח פנסיוני, תצטרכו להיפגש עמו ולבדוק מה קורה עם הפנסיה שלכם נכון לרגע זה ממש. לאחר מכן, תוכלו לקבל את חוות דעתו של הסוכן שיאמר אם הוא ממליץ לנייד את הפנסיה כדי לקבל תנאים טובים יותר או להישאר עם התנאים הנוכחיים.

סוכן ביטוח פנסיוני

בחירה בסוכן ביטוח פנסיוני – אינה עניין של מה בכך

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בקרוב וזו ההזדמנות שלנו ליידע אתכם כי בחירה בסוכן פנסיוני אינה עניין פשוט. שכן עליכם לערוך בירור אודות הסוכן הנבחר ולוודא כי הוא עונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל וותק רב בתחום
  • מכיר ועובד אל מול מספר חברות שונות
  • קיבל המלצות מצד לקוחות

ההמלצה שלנו אליכם היא לבדוק את כל הפרטים הללו טרם הפנייה ותהיו בטוחים כי בחרתם נכון.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הסיבה לפנייה אל סוכן ביטוח פנסיוני. כעת ברור לכם מה גורם לרבים לעשות זאת. כך שנותר לכם רק לפנות אל סוכן מומלץ שיכוון אתכם לבחירה נכונה בתחום זה.

סוכן ביטוח פנסיוני

אולי יעניין אותך גם

פולוסה