חיפוש
חיפוש

בשמים מומלצים לנשים בניחוחות סקסיים

זה לא פשוט לבחור בושם לאישה: מבחר הבשמים הקיים בשוק הוא עצום ופערי המחירים בין הבשמים השונים לא מקלים על המלאכה. קיימים מספר בשמים שבולטים מעבר להיצע הרחב, ובמאמר זה הבאנו עבורכם רשימת בשמים מומלצים לנשים לשנת 2022. מחפשת בושם לאישה מומלץ? החיפוש שלך בדרך לבושם המושלם עבורך מתחיל כאן.

 

  1. הקלאסיקה: שאנל 5

גם אדם בור לחלוטין בבשמים מכיר את השם "שאנל" ויודע כמה זהו מותג מוביל וקלאסי. שנל 5 מבית שנל הוא אולי הקלאסיקה הגדולה ביותר בעולם הבשמים המודרני ורבים מחשיבים אותו למלך הבלתי מעורער של הבשמים. בנוסף לכך, זהו הבושם לאישה הנמכר ביותר בעולם. שאנל 5 הוא  בעל ניחוח סקסי, חושני, ממכר ומשכר. בושם שהולך איתנו עוד מימי מרלין מונרו וגם היום על הנשים האלגנטיות בעולם.

 

  1. המתקתק: ליין הבשמים של אריאנה גרנדה

אריאנה גרנדה היא אחד השמות החמים בעולם הפופ כיום ומנהלת קריירה מוזיקלית מצליחה מעל לעשור. בדומה לכוכבות פופ אחרות, השיקה אריאנה גרנדה ליין בשמים משלה שהפך לשם דבר. הבשמים בליין של אריאנה גרנדה הם בעלי ניחוח מתקתק, פירותי ופרחוני ומשלבים בין ריחות כגון אשכולית, פטל, סחלב, אגס, ורדים ועוד. זהו אחד הליינים המובילים בקרב נשים צעירות וצעירות ברוחן שתמיד ישמחו לקבל בושם כזה כמתנה.

 

  1. הפרחוני: Chloe Signatire מבית קלואי

בושם זה מבית קלואי הוא בושם עדכני בעל ניחוח טבעי ונעים שנרקח בהשראת ניחוחות ורדים קטיפתיים, תוך שכבת ריח עליונה בריח ליצ'י וארומת בסיס דבש. זהו בושם מושלם עבור מי שמעוניינת לא להתפשר וללכת על הטוב ביותר – ואיכות זו היא בדיוק מה שמבטיח המותג הצרפתי הוותיק קלואי. מאז נכנס קלואי לעולם הבשמים, הוציא כ-30 בשמים שונים שזכו  להצלחה בין לאומית וצברו קהל לקוחות נאמנות.

 

  1. העל זמני: ז'אדור מבית דיור

מי לא מכירה את ז'אדור? כנראה שלא רבות. אם את מחפשת בושם שהוא יצירת מופת שלימה וזוהרת, ז'אדור היא הבושם עבורך. ז'אדור הוא הביטוי האולטימטיבי ליוקרה, אלגנטיות ונשיות ולא סתם הוא זכה בפרסים רבים ונחשב לאחד הבשמים הנמכרים ביותר בעולם. ריחו נשאר על הגוף גם שעות לאחר ההתזה, ומשלב בין חמימות מתקתקה לבין טוהר ועדינות.

 

  1. 2 במארז אחד: אולימפיה

אוליפיה לא מסתפקת בשיווק בשמים בודדים, אלא מציעה חוויית ניחוח וחושים שלימה ומשיקה באותו המארז בושם איכותי לצד קרם גוף ריחני. הניחוחות הקסומים בשני המוצרים הם ענבר, וניל ואלמנטים עציים שונים ויוצרים ריח טבעי, נעים ושלם.

 

  1. החושני: לייט בלו מבית דולצ'ה & גבאנה

בושם זה, שנוצר בהשראת השמים התכולים של דרום איטליה מעלה את החושניות והסקסיות של אותו חבל הארץ עם שמחת החיים של המקום והמותג. זהו הבושם המושלם עבור האישה המודרנית, העצמאית והחזקה ומפיץ ניחוח חושני שקשה לעמוד בפניו.

בושם יוקרתי

 

 

אולי יעניין אותך גם

הִתמַכְּרוּת
למבוגרים
5 טיפים שיעזרו לך להיגמל

התמכרות היא אחד הדברים שיכולים לפגוע בצורה הקשה ביותר בקיום האנושי. אדם מכור הוא אדם שמתקשה לנהל שגרת חיים טובה, ואורח חייו מנוהל בצורה כמעט

קרא עוד »
אילו השפעות יש לקנאביס
למבוגרים
אילו השפעות יש לקנאביס?

צמח הקנאביס, הידוע בכינויו מריחואנה,  מאז ומעולם היה נושא לוויכוח בתרבויות שונות. בתחומי בריאות שונים, ניסויים ומחקרים אינטנסיביים בשל השפעותיו המורכבות על גוף האדם והנפש,

קרא עוד »
מסיבת רווקים
למבוגרים
4 דרכים לחגוג מסיבת רווקים

מסיבת רווקים מצריכה תכנון מוקדם, מאחר והמטרה היא לארגן מסיבה מהנה ומיוחדת, שתתאים לכל הנוכחים. זוהי הזדמנות נפלאה לחגוג עם החברים והמשפחה את סיום תקופת

קרא עוד »
שמן CBD
למבוגרים
10 שימושים מעניינים לשמן קנאביס

בשנים האחרונות, הפופולריות של תוספי תזונה מבוססי שמן CBD צברה תאוצה, הודות למודעות הגוברת ליתרונות הפוטנציאליים של שמן הקנאביס. שמן הקנאביס, מכיל קנבינואידים שונים, כולל

קרא עוד »
פולוסה