חיפוש
חיפוש

גאדג'טים מגניבים כמתנות יום הולדת למנכ"ל חברה

מה מנכ"לים של חברות גדולות צריכים?

בהתאם למעמדם, מנכ"לים של חברות לרוב ירוויחו סכומי כסף משמעותיים ולכן מרביתם מורגלים במוצרים יוקרתיים ועל כן רכישת מוצרים יוקרתיים שכאלה כמתנות לא בהכרח ירשימו אותם במקרה הטוב או יגרמו לכפילות בארסנל שלהם במקרה הרע. מכאן נשאלת השאלה, מה כבר ניתן לרכוש לאדם שיש לו כל מה שכסף יכול לרכוש?

על מנת להתמודד עם סוגייה שכזאת בצורה מוצלחת יש להפעיל יצירתיות ומחשבה לגבי מה המנכ"ל שלכם אוהב ומה יגרום לשגרת היום שלו להיות קצת יותר קלה ומהנה. כיוון שמנכלים רבים מבלים את זמנם בנסיעות עסקים בחו"ל ובפגישות עם גורמים שונים וחדשים על בסיס שבועי, אחד הרעיונות המוצלחים הוא לרכוש למנכ"ל כמות גדולה של מוצרים ממותגים בלוגו של החברה שלו.

היתרון במתנה שכזאת הוא כפול, מצד אחד המנכ"ל עצמו יוכל להנות בעצמו מאותה מתנה ממותגת ואישית, מצד שני ההנאה שמתן מתנה מעוצבת ומרשימה שכזאת לעמיתים שונים תסב לו הנאה ותסייע לו לקדם את העסק שלו.

 

איך לבחור את הגאדג'ט הממותג המתאים?

כיום ניתן למצוא בשוק מבחר רחב של גאדג'טים, כך שניתן להתאים את הגאדג'ט שתבחרו להזמין לסוג החברה ומעל הכל, להעדפותיו ונטיותיו האישיות של מנכ"ל החברה שלכם.

כך לדוגמא, עבור מנכ"ל שמייחס או מייחסת חשיבות עליונה לנושאים של אבטחת מידע ושמירה על פרטיות המשתמש ניתן יהיה לרכוש כיסויי מצלמה ממותגים על הלוגו של החברה. כיסויים אלו מגיעים במגוון צבעים וחומרים, החל מחומרים בסיסיים יותר כמו פלסטיק ועד מתכות עמידות בגימור מרשים לכל הדעות.

אם המנכ"ל שלכם חובב או חובבת צילום, ניתן לרכוש להם סטים של עדשות צילום לטלפון הנייד אשר ישדרגו את איכות הצילומים שלהם, ויאפשרו להם למצוא נושאי עניין עם עמיתים עסקיים פוטנציאלים. עוד אפשרות בתחום הצילום היא רכישת שלט לצורך צילומי סלפי, מתנה שימושית שתשמח כל אחד.

מבין הגאדג'טים המותגים אחת האפשרויות הפופולריות ביותר היא רכישה של דיסק און קיי ממותגים. הסיבה לפופולריות האדירה של מתנות אלו נעוצה בעובדה שמצד אחד מדובר במתנה שימושית ביותר ומצד שני קשה לפטור אותה כעוד מתנה בנאלית בשל אפשרויות העיצוב האינסופיות של מוצר זה.

כך למשל בעוד דיסק און קי אחד יכול להיות מעוצב בקווים נקיים מחומרים איכותיים ובכך להעיד על כך שהמנכ"ל מנהל חברה יוקרתית ורצינית, דיסק און קיי אחר יכול להיות מעוצב בצורה מעניינת ומשעשת ובכך לשדר שדובר בחברה יצירתית וחדשנית.

גאדג'טים הם מוצרים שמעוררים עניין והנאה בקרב המשתמשים ולכן קבלה של גאדג'טים מותאמים אישית ישמחו כל אחד ועל אחת כמה וכמה אנשים שאמונים על המשימה הרצינית של ניהול חברה גדולה.

 

גאדג'טים

 

 

אולי יעניין אותך גם

מה זה שירותי קוברנטיס
טכנולוגיה
מה זה שירותי קוברנטיס?

בעולם המהיר של פיתוח ופריסה של תוכנה, עסקים מחפשים ללא הרף טכנולוגיות שמייעלות את ניהול האפליקציות ומגדילות את יכולת ההרחבה. שירותי קוברנטיס  הופיעו כפתרון רב

קרא עוד »
תפקידו של מהנדס תוכנה
טכנולוגיה
תפקידו של מהנדס תוכנה

מהנדס תוכנה המזוהה גם בשם המקצועי באנגלית software engineer הינו תפקיד נחשק ומבוקש בתעשיית ההייטק והמחשוב, הכל נשמע לכם אותו דבר? מתכנת, מפתח תוכנה, בוגר

קרא עוד »
פולוסה