חיפוש
חיפוש

גיליתם ליקויים בנכס שקניתם? כך עורך דין מקרקעין יסייע לכם

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה במספר הדיירים שמתלוננים בריש גלי על ליקויים שנמצאו בנכס שהם רכשו לא מזמן. כותבי מדריך זה לא יכלו להישאר אדישים לצעקתם של הדיירים שסובלים. לכן, הם יצאו לבדוק איך עורך דין מקרקעין יוכל לסייע להם ולאחרים שחווים את העניין על בשרם. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתוכלו לקבל את הליווי המקצועי שיקל עליכם.

 

לא תצטרכו לחפש אחר בעלי מקצוע – עורך הדין יעשה זאת עבורכם

קודם כל, עליכם לדעת שייחסך מכם החיפוש המייגע אחר בעלי מקצועות שונים שיאבחנו את הליקויים שנמצאו בנכס. אם מצאתם את עצמכם תרים אחר בעלי מקצוע אלה טרם קריאת המדריך, אתם וודאי יודעים שמדובר בהליך מורכב שמצריך בירור מעמיק אודותיהם.

שכן, עליכם לבדוק שמדובר במומחים בתחום שיעניקו חוות דעת אמינה שתסייע בהמשך הדרך. לעורך דין שעוסק בתחום המקרקעין יש רשימה ארוכה של בעלי מקצועות שיוכלו להגיע למקום ולתת חוות דעת מקצועית ברמה גבוהה.

לא תצטרכו לחפש אחר בעלי מקצוע – עורך הדין יעשה זאת עבורכם

עורך הדין יחתור להשגת פשרה

אין דבר יותר מורכב מלהתמודד עם גורמים חיצוניים שצריכים לתת את הדין בשלב זה. מי שיפנו לקבלת סיוע מקצועי מצד עורך דין מקרקעין יגלו שהדבר יחסוך מהם "מרדף" אחר הקבלן שצפוי לסרב לבקשותיהם. עורך הדין נתפס בעיני הקבלנים כבעל ידע וכוח שיכול להביא לפשרה תוך זמן קצר.

נסביר שההליך בדרך כלל מצריך שליחת מכתב התראה שיגיע לידיו של הקבלן. מכתב זה ידרוש מהקבלן לתקן את ליקויי הבנייה שנמצאו בנכס, תוך איום שאם זה לא יבצע את הטיפול הדרוש, עורך הדין ינקוט נגדו צעדים משפטיים.

 

דרישת פיצוי כספי

עורך דין יכול לדרוש מהקבלן למסור פיצוי כספי לדיירים. ראוי לציין שזהו צעד שמתבצע רגע לפני שעורך הדין מגיש תביעה בבית המשפט. במרבית המקרים, הקבלנים פונים אל עורך דין מקרקעין בחיפה שיצר עמם קשר ומבקשים להגיע לפשרה בנוגע לפיצוי.

דרישת פיצוי כספי

הגשת תביעה בבית המשפט

לצערנו, קרו מקרים שבהם הקבלנים התנערו מאחריות ובחרו להתעלם מהתלונות המוצדקות שהגיעו מצד בעלי הנכסים. במצב שכזה עורך הדין יכול להגיש תביעה לליקויי בנייה ולדרוש באמצעות בית המשפט לתקן את הליקויים. מדובר בסיוע משמעותי שחשוב ליישם, משום שאדם בודד שאין לו ניסיון בתחום עריכת הדין לא יוכל להגיע לתוצאה זו לבדו. נדגיש שגובה הפיצויים שיינתנו בסופו של דבר ייקבעו על ידי בית הדין וזאת בהתאם למקרה הספציפי שאירע בכל נכס.

 

השורה התחתונה –אל תתמודדו לבד עם ליקויים בנכס

חשוב מאוד לפנות לעורך דין שבקיא בתחום המקרקעין במידה והתגלו ליקויים בנכס. בשלב זה אתם מבינים את החשיבות שבפנייה זו, כך שנותר לכם רק להגיע לעורך דין מומלץ בתחום שילווה אתכם לאורך הדרך ויאפשר לכם לקבל את הפיצוי בהתאם לקבוע בחוק.

גיליתם ליקויים בנכס שקניתם כך עורך דין מקרקעין יסייע לכם

אולי יעניין אותך גם

עסקאות בתחום המקרקעין
נדל"ן
מהי עסקת קומבינציה ומה היתרונות שלה?

עסקאות קומבינציה בתחום הנדל"ן הם בעצם הסכמים שבהם בעל קרקע ויזם או קבלן מחליפים נכסים, המאפשרים בנייה של מבנים חדשים על חלקת קרקע נתונה. הרעיון המרכזי הוא שבעל הקרקע מספק את הקרקע, ובתמורה יקבל חלק מהיחידות החדשות שנבנו. הסדר זה יכול להיות מועיל עבור שני הצדדים המעורבים, ומציע שיטה ייחודית לניצול שווי הנכס ללא צורך מיידי בעסקאות מזומן   מה ההבדלים בין עסקאות קומבינציה? קיימים שני סוגים עיקריים של עסקאות קומבינציה, שלכל אחת מהן מערך המאפיינים וההשלכות שלה, במיוחד בנוגע למיסוי. "עסקאות המכירה המלאות" כרוכות בהעברת כל הקרקע ליזם. לעומת זאת, במסגרת "עסקאות מכר חלקיות" היזם מקבל רק חלק מהקרקע.   מהן השלכות המיסוי בעסקאות?

קרא עוד »
עורך דין מקרקעין
נדל"ן
5 סיבות לפנות לעו"ד מקרקעין

עורכי דין המתמחים במקרקעין הפכו להיות חיוניים בעסקאות נדל"ן בישראל. בעלי נכסים רבים מוצאים את עצמם זקוקים לייעוץ משפטי בנושאי קרקעות, בנייה, מיסוי ועוד. במאמר

קרא עוד »
פולוסה