חיפוש
חיפוש

אתם מחפשים תמונות חדשות לבית? הכירו את פיקסל דיזיין!

כשאנו מעצבים את ביתנו חשוב לנו להראות ולשדר את עצמנו. לכן, נבחר רהיטים, וכלי נוי שיציגו את מה שאנו רוצים לשדר לבאים אלינו הביתה. דרך נהדרת להוסיף למראה הבית שלנו היא לשים תמונות על הקיר. חלק ישימו תמונות נוף, חלק ישימו תמונות של אנשים או דיוקנאות עצמיים ויש כאלה שיעדיפו תמונות של אמנות מודרנית יותר. את כל זאת תוכלו למצוא בפיקסל דיזיין.

 

נא להכיר – פיקסל דיזיין

מטרתה של חברת פיקסל דיזיין היא לתת פתרונות עיצוב על ידי מבחר מוצרים. ההתמחות העיקרית של פיקסל דיזיין היא מגוון רחב של תמונת בגדלים ובסגנונות שונים, שיתנו מגע אישי ויוסיפו לאווירה בחדר בו הן נתלות. חברת פיקסל דיזיין מציירת את התמונות במפעל בדרום הארץ ובכך גם תורמת להעסקת אנשים מוכשרים תושבי האזור.

ברכישה בפיקסל דיזיין לא רק שתהנו מיחס אישי ומאיכות גבוהה של מוצרים, אלא גם תתרמו לכלכלת הישראלית ולפיתוח דרום הארץ. כניסה לאתר התמונות של החברה יציג בפניכם את סוגי וגדלי התמונות שניתן לבחור.

נא להכיר – פיקסל דיזיין

איך בוחרים תמונה?

בכניסה לאתר התמונות תוכלו לראות את כל המבחר הזמין. ראשית, כדי להחליט לאיזה חדר התמונה מיועדת ומה הגודל שלה. שנית, ננסה לחשוב על נושא של התמונה. באתר התמונות ניתן לבחור נושאים רבים, החל מתמונות של אמנות מופשטת וכלה בתמונות של טבע דומים.

ישנם נושאים נוספים ויותר ספציפיים כגון תמונות מוטיבציה ואף תמונות של צדיקים. באתר התמונות ישנה אפשרות לראות תמונות לפי קטגוריות וגם לפי חדרים, כלומר תמונה שתתאים לחדרי ילדים, או מטבח, או חדר של נערה מתבגרת. כך ניתן לבחור את התמונה המתאימה לכם לחדר הרצוי ובגודל המתאים לכם.

 

תמונות זכוכית וקנבס

בחרתם תמונה וגודל שמתאימים לכם? עכשיו ניתן לבחור את החומר עליו ייצרו את התמונה. ניתן לבחור בזכוכית שתיתן מגע יוקרתי ובוהק, או בקנבס שייתן תחושה אותנטית יותר לתמונה. הבחירה בין החומרים גם מאפשרת התאמת מחירים למה שידינו משגרת.

תמונות זכוכית וקנבס

התאמה אישית

חלק מהכיף בתליית תמונות בבית היא גם להוסיף משהו שהוא אישי משלנו. מי מאיתנו לא התנסה בציור בעצמו והיה שמח לתלות את התמונה בבית. בנוסף, תמונת של משפחתנו ייתנו אווירה חמימה ומשפחתית בבית. גם לכך יש פתרון בחברת פיקסל דיזיין. ניתן לבחור תמונה שאתם רוצים ולאו דווקא קיימת במבחר באתר, או תמונה של המשפחה שלכם, לבחור אם להדפיסה על קנבס או זכוכית עליו ואת הגודל,  והתמונה שלכם בדרך אליכם.

 

מהרו והזמינו

חברת פיקסל דיזיין מחכה לכם באתר התמונות לתת לכם את השירות והמחיר הטובים ביותר. על ידי הזמנת תמונה מפיקסל דיזיין, אתם לא רק מוסיפים עיצוב ומגע אישי לבית, אלא גם תורמים לפיתוח דרום הארץ.

אתם מחפשים תמונות חדשות לבית הכירו את פיקסל דיזיין!

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה