חיפוש
חיפוש

את מיואשת מחיפוש אחר בגד ים? כדאי שתכירי את לויטקס!

בחירת ביגוד באופן כללי אף פעם לא הייתה משימה פשוטה בשבילנו, ועל אחת כמה וכמה שמדובר בבגד ים נשים שחושף את גופנו ומחייב אותנו להבין כמה אנחנו רוצות לחשוף, איפה זה הכי מחמיא לנו ואיזה גזרה הכי מתאימה למידות שלנו? אכן התמודדויות לא פשוטות, לכן אצלנו בלויטקס יש מבחר עצום עם מגוון לא נגמר של גזרות קולקציית בגדי ים עשירה שנולדה במיוחד עבורך.

 

מי אנחנו?

LEVITEX היא חברה ישראלית שנוסדה ב 1995 באווירה משפחתית, ומאז פרסה כנפיים עם חנויות בכל הארץ, בנוסף אתר אונליין לנוחותכן להזמנות עד הבית. בכל חנות אצלנו תוכלו למצוא קולקציות מתחדשות עם תקן האופנה האחרון, בגדי ים, הלבשה תחתונה ובגדי פנאי בעיצוב מיוחד. אנחנו שמים דגש על מגוון רחב של מידות, גזרות וסגנונות כך שהפריטים יותאמו לכל סגנון גוף ולכל אישה.

מי אנחנו

למה לי בגד ים?

גם אם השעות החמות של יולי – אוגוסט לא עושות לך חשק להיות מתחת למקור מים מרענן ואת סולדת מכל הרעיון של חול על כפות רגלייך, את עדיין במדינת ישראל וכמה שתנסי לסרב כנראה שמישהו שקרוב אלייך כבר יפתח במסע שכנועים ויגרור אותך לטבילה קצרה.

בגד ים שמעוצב בסגנון יפה נותן הרבה מעבר לאפשרות להיכנס למים עצמה, הוא נותן לך את האפשרות להרגיש יפה ומעודנת, וגם ישאיר לך פסי שיזוף בדיוק במקומות שרצית! אז בואי נציץ קצת באפשרויות…

למה לי בגד ים

קולקציית בגדי הים של לויטקס

לויטקס מייצרת כל בגד ים שרק תרצי! החל מבגדי ים מחטבים, ביקיני, טנקיני, בגדי ים במידות גדולות, בגדי ים שלמים ועוד.

 

להלן פירוט קצר על הפריטים הכי שווים שלנו:

  1. בגדי ים מידות גדולות – ברשותנו מבחר בגדי ים מידות גדולות אוספים ומחמיאים, בעלי כתפיות רחבות וביטנות מיוחדות, המעניקות תמיכה ותחושת ביטחון מושלמת בכל מידה. בגדי ים מחטבים, למידות עם חזה גדול, כתפיות, עם רוכסן וכמובן שבמגוון קולקציות שיקיות לבחירתכן.
  2. בגדי ים שלמים – לויטקס מתמחה בייצור בגדי ים שלמים. לרשותנו קולקציה מהממת ומגוונת שבליבה נוחות וסגנון מדויק. מבחר בגדי ים שלמים במבחר סגנונות – אוספים, מחטבים ומחמיאים לכל גזרה.
  3. בגדי ים מחטבים – כאן נכנסת קולקציית הפאוור שלנו. מה זה אומר? מגוון בגדי ים מחטבים, מחזקים ותומכים, בעלי פאוור נט – רשת בטנה פנימית לאקסטרה תמיכה ומראה אסוף.
  4. קולקציית בגדי ים בגזרת שמלה – מגוון רחב של בגדי ים מחמיאים ונוחים בגזרת שמלה קלאסית. דגם אידיאלי שהוא גם וגם: כל היופי בבגד ים, עם נוחות וקלילות של שמלה – לתחושת ביטחון מושלמת.
  5. קולקציית ביקיני עם מגוון רחב, עם אפשרות לרכישה בזוג או פריטים בודדים. מומלץ לשיזוף מושלם.
  6. טנקיני זה בגדי ים בשני חלקים שונים לשילוב ייחודי. מגוון גזרות ודגמים מחמיאים, בשילוב נכון של נוחות וסטייל. תוספת מושלמת לכל מלתחת קיץ.

 

לסיכום

לויטקס דואגת לכן לכל צורך ולכל סגנונות בגדי הים. פשוט היכנסי לחנות ושכחי מהדאגות! כל סגנונות בגדי הים לנשים, לילדות והכל במחירים שפויים לכל כיס.

את מיואשת מחיפוש אחר בגד ים כדאי שתכירי את לויטקס!

אולי יעניין אותך גם

פולוסה