חיפוש
חיפוש

גם דירה מקבלן צריכה בדק בית – כל מה שרציתם לדעת על בדק בית

לאחרונה אנו עדים לשיח שגוי שמתקיים ברשת. מדובר בשיח שמתקיים בין אנשים חסרי ניסיון בתחום בדק הבית שמעלים פרטים שאינם נכונים בנושא. הדבר מוביל בסופו של דבר להטעיה משמעותית של הציבור. החלטנו לעצור את שטף הכתיבה שלנו בנושאים דומים כדי להציג בפניכם, קוראים יקרים, את כל המידע המהימן בנוגע לבדק בית. במדריך זה תגלו שבניגוד למידע שרץ ברשת – גם דירה מקבלן צריכה בדק בית. הישארו אתנו ותצאו חכמים.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

בחרנו להסתייע בגורמים חיצוניים בעת כתיבת מדריך זה, מכיוון שהיה לנו ברור שיש לנו צורך בקבלת מידע חיצוני. לכן, פנינו אל מי שביצעו לאחרונה בדק בית רגע לפני שהם ביצעו את העסקה הגדולה של חייהם – רכישה של דירה מקבלן. שאלנו אותם את כל השאלות החשובות על בדק הבית שהם ערכו וקיבלנו את כל המידע המדויק ביותר בנושא. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהשורות הבאות יעשו לכם סדר ויכירו לכם את בדק הבית מקרוב.

 

גם דירה מקבלן צריכה בדק בית – למה?

אתם וודאי תוהים למה צריך בכלל בדק בית דירה מקבלן? אז נציין בפניכם שיש לבצע בדק בית על כל דירה שהיא. אם תחשבו לרגע על הרגע שבו אתם מגיעים אל מוסך או אל מכון בדיקה כדי לבדוק את הרכב שלכם, אתם תגלו שאתם עורכים סוג של בדק בית, רק לרכב. שכן, אתם רוצים להיות בטוחים שמישהו מקצועי ומוסמך בודק את הרכב לפני הרכישה כדי שתוכלו לדעת שמדובר ברכב במצב טוב. הדבר נכון גם לרכישה של דירה.

 

מי צפוי לערוך את בדק הבית?

חשוב מאוד לציין כי מי שבודק את הבית הוא בעל מקצוע שנקרא בודק בתים או בשמו השני – עורך בדק בית מקצועי. מדובר בעצם במי שעבר הכשרה ספציפית לנושא, כך שהוא יודעת למצוא ליקויים בבתים במידה ואלו קיימים. במרבית המקרים, שוכרים את שירותיו של בעל מקצוע זה לפני שקונים נכס כלשהו (וגם בעת קנייה של בית מקבלן כמובן).

 

מה עושה בעל מקצוע אמין ומקצועי בעת הגעה אל הבית?

בעל המקצוע אמין ומקצועי יבצע בדיקה מקיפה של הבית. הוא בעצם יבקר למשך כמה שעות בדירה שלכם ויבצע את ההליכים הבאים:

  • יסתובב ברחבי הבית עם ציוד ומתאים ויבדוק אם יש ליקויים
  • יכתוב תיעוד של ליקויים קיימים
  • יכתוב דו"ח מפורט ביותר שכולל את כל הליקויים שדורשים תיקון

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל המידע המהימן בנוגע לצורך בסיוע מטעם מומחה לבדק בית רגע לפני שרוכשים דירה מקבלן. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף בנושא, אתם יכולים ליצור קשר עם מומחה ולהיות רגועים.

חשמלאי

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה