חיפוש
חיפוש

גנרטור מושתק – איך זה עובד?

כולנו מכירים את הצורך בגנרטור, שמהווה למעשה מקור חשמל במקומות בהם לא ניתן לקבל אספקת חשמל באופן רגיל, למשל בחיק הטבע.

יחד עם השימוש היעיל בגנרטורים, מגיע גם הרעש שלהם שעשוי להפריע עד מאוד באירועים כאלו ואחרים.

הפתרון? גנרטור מושתקים. נסביר.

מעבר לכך שאנשים משתמשים בגנרטורים למטרות ושימושים שונים, אנשים גם צריכים במקרים מסוימים גנרטורים-חירום. בין אם אתם עומדים לקיים ולערוך אירועים במקום כזה ואחר, אין ספק, השימוש בגנרטור הוא MUST. עד כדי כך השימוש בו הוא חובה באירועים רבים, עד שאנשים תמיד יעדיפו למקם באירוע שלהם גם גנרטור חירום, שאמור להיכנס לפעולה במקרים שבהם הגנרטור הראשי שובק חיים במפתיע.

בדקו עוד היום מבחר גנרטורים מושתקים באתר ענק הסאונד הוותיק, כל מה שאתם צריכים בנושאי הגברה וגנרטורים.

 

גנרטורים מושתקים שמייצרים פחות רעש משמעותית

כמו שכולנו יודעים, בכדי לייצר אנרגיית חשמל במקומות שבהם אין מתח חשמלי קבוע, יהיה צורך להשתמש בגנרטורים. יחד עם זאת שהגנרטורים האלו שימושיים מאוד, הם גם מרעישים במידה בכלל לא מבוטלת. כשמדברים על גנרטורים מושתקים, למעשה מדברים על גנרטורים שעברו מעין הסבה מבחינת חומרי הגלם שמהם הם בנויים.

אם גנרטור רגיל בנוי בצורה "חשופה" ואין שום חומרי גלם שמונעים מהרעש שלו להישמע בקולי קולות, הרי שבשימוש בגנרטורים מושתקים התמונה היא אחרת לגמרי. באמצעות חומרי גלם איכותיים ביותר שמטרתם לייצר התנגדות לאקוסטיקה, גנרטור מושתק יכול לייצר לכם את אותה אנרגיית חשמל אבל עם 30% פחות רעש.

 

גנרטור מושתק: כמה זה בדציבלים?

אז כמה זה יוצא בדציבל? כך יוצא, שאם גנרטור מסוים מפיק 75 דציבלים, בהשתמש בחומרי הגלם הנכונים, יהיה אפשר להסב אותו לגנרטור שמייצר 50 דציבלים בערך. אין ספק, מדובר בשינוי משמעותי. כידוע לנו, אנשים משתמשים בגנרטורים גם כאשר הם יוצאים לפיקניקים, גם כאשר הם עורכים אירועים בטבע.

אם ישנה אפשרות להפחית את הרעש של הגנרטור ב30%, הרי שזה יהיה מבורך. בסופו של דבר, אתם מגיעים לחיק הטבע בכדי להנות מהשקט ששורר סביבכם ומהפסטוראליות. אז אם אפשר, יהיה מעולה להנמיך קצת את הסאונד הבוקר מגנרטור רועש.

 

האם גנרטורים רגילים ניתנים להשתקה?

ובכן, אם אתם רוצים להסב גנרטור בעצמכם ולהפוך אותו למושתק, כנראה שזה לא באמת ישתלם לכם. אפשרי. אבל מיותר. חשוב לדעת, גנרטורים אלו הם למעשה אותם גנרטורים שכולנו מכירים מהחנויות, אבל עם אותו שינוי קטן ומשמעותי של חומרי בידוד של הרעש.

אם אינכם בטוחים באיזה גנרטור עליכם לבחור, קודם כל תמיד יהיה מומלץ לבחון את הצרכים שלכם ממנו. בואו נגיד את זה ככה, אם אתם מפיקים מסיבות בחיק הטבע והן גם מאוד רועשות, לא בטוח שמשנה לכם הרעש של הגנרטור. אבל מה אם אתם מארגנים סדנאות יוגה בטבע שמצריכות סאונד ומוסיקה באמצעות גנרטור? כמובן, יהיה עדיף גנרטור שקט. כאמור, הכול תלוי בצרכים שלכם ובשימושים שלכם מהגנרטור המושתק. בהצלחה!

 

קופסה

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה