חיפוש
חיפוש

גריל אסאדו כאטרקציה לאירועים

אסאדו נחשב לבשר האהוב בישראל, כמו גם בעולם. כיצד תוכלו לקבל גריל אסאדו כאטרקציה לאירוע שלכם? להלן הפרטים החשובים לקראת הפקה של אירוע.

 

הנתח הנמכר ביותר בישראל ביותר בישראל יכול להיות האטרקציה המרכזית באירוע שלכם – הכיצד?

בתחום הבשרים, יש מלך אחד והוא האסאדו. למעשה, נתח אסאדו נחשב לנתח איכותי ועסיסי במיוחד, ומשום כך הוא נחשב לאחד הנתחים הנמכרים בעולם והנמכר ביותר בישראל.מדובר בנתח יוקרתי אשר מככב בלא מעט שולחנות בחגים, וכעת תוכלו לקבל אותו בגרסה משודרגת – באירוע שלכם. הזמנה של קייטרינג אסאדו לאירועים תאפשר לכם להגשים את החלום ולספק לכם ולאורחים שלכם חוויה קולינרית ייחודית אשר מבוססת על נתחי בשר איכותיים אשר נבחרים בקפידה, כאשר הטכניקה של הצלייה מתבצעת באמצעות גריל צלייה מבוקר אשר מאפשר להוציא מהאסאדו את הטעמים הטובים ביותר, ולהגיש במקום לאורחים.מדובר בתהליך הכנה מורכב אשר מצריך מיומנות ומקצועיות בכדי לא לגרום לייבוש הבשר, ולכן חשוב מאוד ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום, כל זאת על מנת שתוכלו לקבל באירוע אטרקציה ייחודית ובלתי נשכחת.

צלחת בשר

כיצד מכינים גריל אסאדו באירועים?

גריל האסאדו אשר ימוקם באירוע שלכם הוא גריל גדול יחסית אשר בנוי על צלייה איטית של הבשר, מדובר בדרגת צלייה אשר חייבת להיות well done, וזאת בשל העובדה כי האסאדו הינו נתח אשר זקוק לזמן צלייה של בין חמש או שש שעות. ככל שהנתח טרי יותר ועם שומן, כך הנתח יצא עסיסי וטעים במיוחד חברה מקצועית תדאג לבצע הכנות מוקדמות בכדי להבטיח כי הנתח אותו תקבלו באירוע יהיה נתח מושלם, ולכן בחירת הנתח וההכנה שלו מהווים נדבך משמעותי אשר יקבע האם האירוע שלכם יהיה עוד אירוע בשורה של אירועים או אירוע ייחודי אשר משלב אטרקציה קולינרית מושקעת ויוקרתית.

 

האטרקציה המרכזית של האירוע שלכם – במרחק לחיצת כפתור

כאמור, הזמנה של קייטרינג אסאדו לאירוע שלכם תאפשר לכם לקבל לאירוע אטרקציה שעליה האורחים ידברו עוד רבות, כחלק מהרף הקולינרי הגבוה של ענף האירועים. כידוע, הנדבך אשר יקבע האם האירוע שלכם יצליח – בין אם מדובר בחתונה, ערב גיבוש, מסיבת רווקות, יום הולדת או כל חגיגה אחרת הנערכת במתכונת מצומצמת או גדולה. על מנת לקלוע לטעם האורחים, הזמנה של גריל אסאדו מקצועי אשר נעשה באמצעות מומחים יאפשר לכם לבצע השקעה כספית משתלמת במיוחד. מדובר באטרקציה מרכזית בעבור כל אירוע, וזאת לאור העובדה כי הנתח נצלה ונחתך אל מול עיני האורחים, ולכן מספק אפשרות לא רק לצילום אלא גם לאפקט של וואו בעת ההגשה לשולחן או באופן עצמאי. מומלץ להוסיף עמדות ייחודיות הכוללות תוספות כמו גם קייטרינג קינוחים אשר יאפשר לכם להיות בטוחים כי האירוע שלכם יהיה אירוע מושלם.

אולי יעניין אותך גם

פלי
לייף סטייל
סרטי פעולה מומלצים שאסור לפספס

קטגוריית סרטי הפעולה היא בין הקטגוריות המרתקות ביותר, ובין שורותיה נוכל למצוא סרטים שיגרמו לזמן לחלוף בצורה מפתיעה! עם השנים, נחקקו בסלע מספר סרטי פעולה

קרא עוד »
פולוסה