חיפוש
חיפוש

גרמניה – ערים רבות לה

גרמניה היא אחד היעדים הפופולאריים ביותר בקרב מטיילים מרחבי העולם ובצדק. מדי שנה שוטפים מיליוני תיירים את הערים, העיירות והכפרים המקומיים ונהנים מכל הטוב והשפע שיש למדינה הזו להציע, ולא חסר – מדובר באחד המקומות המגוונים ביותר. מאחורי גרמניה ניצבת היסטוריה מורכבת ומרתקת אשר הפכה את המדינה לשופעת אתרי היסטוריה ותרבות מרתקים, מבנים ואתרים מרשימים, מוזיאונים רבים ונקודות עניין מיוחדות.

בנוסף לאתרים ההיסטוריים ומרכזי תרבות ומורשת, תוכלו להנות במהלך ביקורכם בגרמניה מערים שוקקות חיים בהן מבנים ממיטב האדריכלים של ימינו, חיי לילה ענפים בהם תוכלו למצוא כל סצנה שעולה בדעתכם, ביזארית ככל שתהיה, עיירות וכפרים מסורתיים, כנסיות, קתדלרות וטירות מרהיבות, טבע פראי ונופים עוצרי נשימה וגם המטבח המקומי לא יאכזב אתכם.

בין אם אתם חושקים בחופשת בטן-גב מפנקת במיוחד, נופש אורבני רווי שופינג ובתי קפה, או טיול תרמילאים קשוח בחיק הטבע – בגרמניה יש הכל מהכל כך שכל אחד יוכל להתאים לעצמו את סוג הטיול המועדף עליו ולצאת לחופשה בלתי נשכחת.

להלן כמה מקומות שלא תרצו לפספס במהלך ביקורכם בגרמני

 

  1. חומת ברלין

קטעים מהחומה אשר הפרידה בין מזרח ומערב העיר נותרו עומדים ומהווים את אחד ממוקדי התיירות המרכזיים בגרמניה. הם עדות לאחת התקופות הקשות שידעה העיר אך גם סמל לתקווה עבור רבים ובסמוך להם נמצאים פאבים וחנויות בוטיק מקומיות.

 

2. הפארק האולימפי במינכן

מסלולי הליכה נעימים לצד מסלולי אופניים, אגמים יפים ואווירה רגועה ילוו אתכם במהלך הסיור בפארק, ששימש בין היתר כמקום מגורים ותחרויות בשנת 1972 וכיום מהווה אנדרטה לזכר המאורעות הקשים בהם נרצחו 11 ספורטאים ישראלים.

 

3. הגן הבוטני של פרנקפורט

גנים קסומים בהם לא פחות מאשר 5000 זני פרחים, לרבות צמחים טורפים, היוצרים יחדיו מראה מהפנט. מומלץ שלא לפספס את הגן הסיני ואם אתם בליווי הקטנטנים, ישנו במקום פארק עם מתקנים ומסלולי הליכה שינעימו את זמנם.

 

4. הקתדרלה של קלן

הקתדרלה הגותית אשר ניצבת במרכז העיר העתיקה הינה אחד המבנים המרשימים ביותר בגרמניה ומאז 1996 היא מוכרת כאתר מורשת רשמי על ידי אונסק"ו.

 

5. העיר העתיקה של דיסלדורף

אזור הנחשב למיוחד במינו וככזה מושך אליו טיפוסים מעניינים. תוכלו להנות מפאבים מקומיים, בתי קפה, מבנים מרהיבים ומסעדות מצוינות. אם תתעייפו תוכלו לנוח למרגלות נהר הריין, או לטייל בנחת באחד ממסלולי ההליכה באזור.

 

6. ארמון לודויגסבורג בשטוטגרט

יש הטוענים כי הוא מזכיר את ארמון ורסאי, אך למעשה מדובר במתחם של 18 בניינים וגנים מרהיבים אשר שימשו בין היתר כמקום מגוריהם של אישים שונים ודמויות מפתח בהיסטוריה המקומית.

 

7. מרפסת ברוהל בדרזדן

טיילת ארוכה ומפורסמת הצופה אל נהר האלבה והייתה בעבר חלק מחומות העיר. כיום משמשת הטיילת כמסלול הליכה נעים לצד הנהר והיא שוקקת חיים בכל שעות היממה.

 

8. אנדרטת קרב האומות בלייפציג

לאנדרטה מבנה המזכיר פירמידה אשר בחזיתה ניצב אל המלחמה המגן על החיילים, המלאך מיכאל, והיא מציינת את תבוסתו של נפוליאון. המקום עצמו יפהפה, מוקף בחורשת עצי אלון ואווירה מיוחדת שלא כדאי לפספס.

 

9. טירת נירנברג

מבנה מרהיב ביופיו מתקופת ימי הביניים אשר מספר את ההיסטוריה המורכבת והמעניינת של נירנברג וסביבתה. סיור במקום נחשב לחוויה מרתקת, גם בליווי קטנטנים.

 

גרמניה

אולי יעניין אותך גם

פולוסה