חיפוש
חיפוש

3 דברים שחשובים בתכשיטים לגבר

תכשיטים לגבר הם כבר לא מילה גסה.

אם בעבר עולם תכשיטים היה אזור שמיועד לנשים בלבד (גברים לכל היותר יכלו להסתפק בשעון) הרי שהיום המצב שונה בתכלית.

טבעות, שרשראות, צמידים וגם השעון הקלאסי – את כולם ניתן למצוא היום בקולקציות ייעודיות לגבר.

בכתבה הבאה נמנה 3 דברים שחשוב לשים לב אליהם בתכשיטים לגבר.

 

על איכות לא מתפשרים

בעוד הגברים חדשים יחסית בעולם זה, נשים כבר מזמן יודעות שעל איכות התכשיטים אסור להתפשר. תכשיטים נבדלים זה מזה בלא מעט פרמטרים, לרבות איכות אשר משחקת תפקיד משמעותי בכל תכשיט. איכות לרוב נגזרת מחומרי הגלם המיועדים לתכשיטים (זהב, כסף ופלדת אל חלד למשל נחשבות למתכות איכותיות עבור צורפות) ומתהליך העבודה איתן. הקפדה על איכות משמעותה שהתכשיט לא יתחיל להחליד ככה סתם פתאום או שהחיבורים שלו יתרופפו או ייקרעו בחלוף הזמן, ולכן היא קריטית עבור שימוש לטווח ארוך. בכדי לעשות "אבטחת איכות" לתכשיט שלכם, מומלץ לקנות בעסק בעל שם, כמו למשל תכשיטים לגבר מיסטר לקס.

 

אוהב מתנות יחיה

תכשיטים לגבר הם יופי של מתנה לכל אירוע – יום הולדת, בר מצווה, מתנה רומנטית או חתונה (בעצם… בחתונה אולי כדאי להביא מתנה לשני בני הזוג). אין מדובר בעוד שי גנרי שישכב בלי מעש במחסן אלא בפריט לבוש נוצץ שהגבר עשוי לענוד יום יום.

לכן חשוב לקלוע לטעם האישי שלו ולא לנסות להמציא את הגלגל. כך למשל, לא כל הגברים אוהבים את כל סוגי התכשיטים. בעוד שישנם כאלו שמתחברים לצמידים ועגילים, אחרים ירגישו נועזים רק מלענוד שרשרת, וקיימים כמובן גם הטיפוסים הקלאסיים שבעבורם רק שעון או ארנק לגבר. חשוב להתאים אם כן את סוג התכשיט למקבל המתנה ולא להעמידו בסיטואציה מביכה.

בהקשר זה חשוב לקחת בחשבון משתנים נוספים כגון חומר גלם רלוונטי (לא כולם אוהבים עור למשל) ומידות. המידות קריטיות בעיקר כאשר קונים טבעת ורוצים לוודא שהיא אכן תהיה רחבה מספיקה בשביל שתיענד בנוחות על האצבע.

 

שאלה של תקציב

מחירי תכשיטים לגבר הם עניין תנודתי למדי. בעוד שניתן למצוא יופי של פריטים בעבור כמה מאות שקלים, ישנם גם תכשיטי יוקרה שיכולים לנסוק למחירים שמזכירים תמחור כלי רכב. בהתאם לכך, שאלת התקציב בהקשר של תכשיטים לגבר צריכה להיות סגורה ומוגדרת מראש.

כדאי לוודא עם עצמכם באמת כמה אתה רוצים להוציא על התכשיט לפני שאתם ניגשים לחנות (או לאתר האינטרנט) עם כרטיס אשראי מוכן ביד. החלטה על עלות ההוצאה תסייע לכם להתכוונן לתכשיט המתאים עבורכם ותקל עליכם בתהליך הבחירה. כמובן שאפשר להתגמש לכאן או לכאן ולא חייבים לנקוב בול במספר שייעדתם מראש, אך כן מומלץ לא לחרוג מטווח כלשהו על מנת שהרכישה תהיה אכן מותאמת לכיס.

 

גורמטים

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים טבעת יהלום
תכשיטים
איך בוחרים טבעת יהלום?

בחירת טבעת יהלום, היא החלטה חשובה הדורשת שיקול דעת מדוקדק. בין אם זה לרגל אירוסין, יום נישואין או כל אירוע מיוחד, מציאת טבעת היהלום המושלמת

קרא עוד »
עגיל חישוק
תכשיטים
איך לבחור עגילי יהלום?

עגילי יהלום היא אחת המתנות הנפוצות והמתאימות לימי הולדת וימי נישואין. כמובן, ישנם כאלו שמפנקים גם את אימא שלהם ביום האם, או סתם חברה שרוצה

קרא עוד »
פולוסה