חיפוש
חיפוש

5 דברים חשובים במיטה הזוגית המושלמת

מכלול הדברים שהופך את המיטה הזוגיות למיטה המושלמת והמתאימה עבור שניכם, כבר הפכו לתנאי הכרחי לבחירת מיטה.

בייחוד כשהיא משמשת לזוג.

אז מהם הדברים החשובים ביותר שצריך לבדוק ולקחת בחשבון לפני שקונים מיטה?

הנה כמה מהטיפים והדגשים הכי חשובים שיבטיחו לכם שינה נעימה ונינוחה.

 

המיטה המושלמת היא כזו שלא מרעישה

דמיינו את התסריט הבא: אתם ישנים שינה עמוקה, והבן זוג שלכם קם באמצע הלילה לשתות מים, והמיטה עושה כל כך הרבה רעש ואתם מתעוררים. מבאס נכון ? הטיפ הבא הוא פרט שאנחנו בכלל לא חושבים לבדוק. לפעמים לא נעים לנו לעשות את הבדיקה הזו בחנות ולפעמים אנחנו פשוט לגמרי שוכחים מזה. אבל אין דבר יותר מבאס ממיטה מרעישה.

 

נוחות נוחות ושוב נוחות!

כמובן שהמיטה צריכה להיות נוחה, לא חידשנו לכם כלום. אבל מכירים את זה שאחד מבני הזוג פשוט "סומך" עליכם בבחירת המיטה, ואחר כך מגלים שהמיטה: לא נוחה לו, צרה לו, קצרה לו ועוד כל מיני בעיות. אז הטיפ שלנו הוא פנו את היום ותבינו שזאת בחירה משותפת ורצוי שארוכת טווח! השקיעו את הזמן הזה בבחירת המיטה, זה יחסוך ממכם התעסקות עתידית, ריבים ובעיות שינה.

 

עיצוב אומר בהכרח וויתור על הנוחות?

חדר השינה שלכם כבר מעוצב על פי איזשהו סגנון או קו מנחה שבחרתם ללכת על פיו. המיטה המושלמת צריכה גם להתאים לעיצוב חדר השינה שלכם. אם אתם עוברים לדירה חדשה ואתם מעצבים את חדר השינה מאפס זה אפילו עוד יותר כיף! הסתכלו בדפי השראה, מגזינים של עיצוב פנים, אפילו PINTEREST יכול לתת לכם הרבה השראה, רעיונות, וסגנונות שונים לעיצוב חדר השינה שלכם. עוד נקודה חשובה היא שאין יותר התלבטות בין עיצוב ונוחות, אפשר למצוא מיטה שהיא גם נוחה וגם מעוצבת על פי הטעם האישי שלנו.

 

אחסון, תנאי הכרחי או פריווילגיה?

אז כמובן שאחסון יכול להיות פלוס ענק במיטה, אבל יש זוגות או חדרים שזהו לא תנאי ברזל בבחירת המיטה המושלמת עבורם. ובכל זאת, אם אתם עוברים לדירה חדשה הטיפ הכי טוב הוא סידור הארון ובדיקת שטח האחסון לפני בחירת המיטה! יכול להיות שתגלו שאתם חייבים מיטה שמכילה בתוכה שטח אחסון וזה יהפוך ממש לתנאי בבחירת מיטות זוגיות.

 

המזרן

המזרן הוא החלק הבעייתי ביותר בבחירת במיטה, כי הוא יכול ליצור מחלוקות בין בני הזוג, חלק אוהבים קשה וחלק דווקא אוהבים רך. חשוב למצוא מזרן שעונה על הצרכים של שני בני הזוג! מזרן טוב יבטיח לכם שינה טובה ותפקוד יומי טוב יותר.

זכרו שאנחנו מבלים המון מהזמן שלנו במיטה! אל תקטינו ראש בבחירתה, תבחרו מיטה שעונה על כל הקריטריונים שלכם ושתהיה מושלמת ומתאימה עבורכם.

 

חדר שינה

אולי יעניין אותך גם

פולוסה