חיפוש
חיפוש

4  דברים שאסור לעשות כאשר שוכרים חברת הובלות

לא מעט אנשים מבצעים טעויות משמעותיות כשהם שוכרים את שירותיה של חברת הובלות.

הטעויות הללו מובילות לא פעם להרס של רהיטים ולעגמת נפש.

אם אתם מתכננים להיעזר בשירותיה של חברת הובלות במהלך מעבר הדירה הקרוב, אתם צריכים לדעת שיש 4 דברים שאסור בתכלית האיסור שתעשו בזמן שתשכרו את שירותים אלו.

רוצים לדעת מהם 4 הדברים הללו? תקראו את השורות הבאות ותגלו.

 

דבר מספר 1 – אל תשאלו אם אפשר לקבל הנחה

אחד הדברים שמכעיסים כל מוביל היא השאלה הישראלית הבאה: "יש מצב לקבל הנחה?". אם אתם יוצרים קשר עם חברת הובלות ומקבלים ממנה הצעת מחיר שלא מתאימה לכם, אתם תמיד יכולים להגיד: "תודה, הסכום הזה הוא מעבר לתקציב שלי" או פשוט לומר בכנות שתחשבו על זה ותעדכנו אותם בעוד יום או יומיים אם הצעת המחיר מתאימה לכם. בכל אופן, תשימו לב שאתם לא שואלים אם אפשר לקבל הנחה. המובילים מבצעים עבודה פיזית מאומצת והמחיר שהם מציעים לכם הינו בהתאם לעבודה זו.

 

דבר מספר 2 – אל תציעו לעזור למובילים

הסעיף הזה נכתב בהמשך לדבר מספר 1 שלא אומרים כששוכרים חברת הובלות. שמענו לא פעם על אנשים שאמרו שהם מוכנים לעזור למובילים בסחיבה של ארגזים ורהיטים, כאשר בסופו של דבר, אותם אנשים גילו שאין להם את היכולת לסייע כפי שחשבו מראש. כך שנוצר מצב לא נעים שבו הייתה הצעת מחיר מוזלת על השולחן אבל כידוע, אחד הצדדים לא קיים את הבטחתו וההצעה לא הייתה רלוונטית יותר. לכן, תשימו לב שאתם לא מציעים עזרה למובילים. פשוט תזמינו דרך הובלות בנתניה easymove.co.il  ותקבלו הצעת מחיר הוגנת, כזו שתאפשר לכם לעמוד בה מבלי לחשוב בכלל על האפשרות לתת יד בהובלה.

 

דבר מספר 3 – אל תארזו ארגזים כבדים מידי

ברוב המקרים, התמחור של ההובלה תלוי במספר הארגזים. יש מי שבוחרים להתחכם ולארוז בכל ארגז כמה שיותר פריטים. העניין מוביל לכך שבסופו של דבר, יש מעט ארגזים אבל כל אחד יותר כבד מהשני. מובילים רבים מציינים שהם חווים קושי להעביר ארגזים שכאלו, שכן, הם כבדים מידי. לכן, שימו לב שאתם אורזים בהתאם.

 

דבר מספר 4 – אל תכתבו "שביר" על ארגזים שאינם שבירים

יש מי שבוחרים לכתוב "שביר" על ארגזים שאינם שבירים כדי להיות בטוחים שהמובילים מתייחסים אליהם בעדינות. אבל למען האמת, המובילים יודעים לזהות אילו ארגזים הם שבירים ואילו לא. כדי למנוע אי נעימות, אנחנו ממליצים לכתוב "שביר"  רק על ארגזים שהם באמת שבירים.

 

לסיכום

עכשיו אתם יודעים מהם 4 הדברים שאסור לעשות כששוכרים חברת הובלות, כך שבפעם הבאה שתיעזרו בחברה שכזו, תוכלו לדעת איך נכון להתנהל ומה עדיף שלא לעשות. כעת נותר לנו לאחל לכם מעבר נעים והובלה בטוחה.

מפה ומשאית

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה