חיפוש
חיפוש

7 דברים שחייבים לדעת לפני שרוכשים גדר אלומיניום לבית או לעסק

היא יפה כמו עץ, חזקה כמו ברזל, בעלת אסתטיקה מודרנית ושומרת על מראה צעיר ורענן לאורך שנים רבות. היתרונות של גדר אלומיניום הפכו אותה לגדר הנפוצה בישראל. ובכל זאת, רגע לפני שאתם מתקשרים לספק אלומיניום להזמין גדר לבית או לעסק שלכם, ריכזנו עבורכם 7 דברים שממש חשוב לדעת לפני ההזמנה.

 

המראה שלה נשמר לאורך שנים – אז כדאי שתהיו מרוצים מהעיצוב

לאורך זמן, גדר ברזל סובלת מקורוזיה ומחלידה. גדר עץ נשחקת ומתעוותת מפגעי מזג האוויר. חשבו על כך – בזמן שאתם במזגן, הגדר שלכם, יום יום ולילה לילה, חשופה ללחות הישראלית, לטל, לגשם, לרוחות ולברד, שלא לדבר על החמסין בקיץ. אבל גדר אלומיניום עמידה בפני כל הפגעים האלה. בתהליך ייצור האלומיניום, מכסה את פני השטח שלו שכבה קשיחה ביותר, בעלת תכונת העמידות יוצאת הדופן. מסיבה זו גדר אלומיניום שומרת על מראה צעיר ורענן לאורך שנים רבות (כל מה שנדרש מדי פעם זה להתיז עליה קצת מים להסרת אבק ולכלוך). לכן כדאי שתהיו מרוצים מהעיצוב כי אתם עומדים להישאר איתו הרבה זמן.. לצורך כתבה זו נפגשנו עם ריקי סלמה, הבעלים והרוח החיה שמאחורי חברת "אלום עץ" המובילה את תחום הייצור של גדרות אלומיניום. ( לפרטים נוספים על גדרות אלומיניום >>> )

ואם כבר מדברים על עיצוב הגדר, אז כדאי שתדעו ש:

 

יש לכם חופש עיצובי כמעט בלתי מוגבל

איזה מראה הייתם רוצים שיהיה לגדר שלכם? האלומיניום קל משקל וגמיש, לכן קל לעצב אותו בכל דרך שרוצים. שימו לב למראה הבית או הגינה – מרבית האנשים אוהבים שיש התאמה עיצובית בין מראה הגדר לבין מראה הבית, הגינה או החצר שהגדר מקיפה. תוכלו לבחור סגנון עיצובי: קלאסי, מודרני או כפרי; תוכלו לבחור האם השלבים יהיו לרוחב או לאורך; ובנוגע לצבעוניות הגדר, תוכלו להזמין אותה בכל צבע שעולה על רוחכם, וזאת בתנאי שספק האלומיניום בו בחרתם השקיע במצבעה חדשנית ומתקדמת.

ואם כבר מדברים על צבע הגדר, אז כדאי שתדעו ש:

 

ניתן להזמין גדר אלומיניום דמוי עץ

בשנים עברו, ישראלים רבים התלבטו בין גדר עשויה עץ, בעלת מראה כפרי חמים ומחובר לטבע, ובין גדר אלומיניום בעלת מראה מתכתי ומודרני. ובכן כיום, ההתלבטות ברובה כבר הוכרעה, וזאת מכיוון שניתן כיום להזמין גדר אלומיניום בגוון של עץ כך לזכות בטוב שבשני העולמות: העמידות והחוזק של גדר אלומיניום, עם המראה הכפרי והטבעי של גדר עץ. עד כמה האלומיניום באמת דומה לעץ? בואו נגיד שהאורחים שלכם לא ירגישו בהבדל עד שלא יגעו עם ידיהם בגדר..

ואם כבר מדברים על אורחים שבאים, אז כדאי שתדעו ש:

 

אפשר לבחור איזו רמה של פרטיות הגדר תספק לכם

גדר אלומיניום מאפשרת לכם לבחור את רמת צפיפות השלבים. אם למשל אתם רוצים להסתתר מפני אורחים בלתי קרואים, תוכלו להזמין גדר אלומיניום אטומה לחלוטין או כמעט אטומה. אם, לעומת זאת, פרטיות אינה עומדת בראש מעיינכם תוכלו לבחור גדר אלומיניום פתוחה ואוורירית, אשר שלביה מרווחים זה מזה מרחק ניכר.

ואם כבר מדברים על פרטיות, גם על זה כדאי לחשוב מראש בבואכם לבחור גדר אלומיניום:

 

איזה גובה אתם רוצים שהגדר תהיה?

אם יש לכם כלב שקופץ גבוה ואתם חוששים שהוא עשוי לחמוק מהשגחתכם ולברוח, זהו שיקול לבחירה בגדר גבוהה. גם אם מטרתכם להרחיק גנבים או מטרידנים ככל הנראה תבחרו בגדר גבוהה. גדר גבוהה מייצרת תחושת ביטחון, ומנגד קצת מנתקת אתכם מהעולם שבחוץ.. משהו לחשוב עליו לפני שאתם מזמינים.

 

קל ופשוט להתקין אותה (ואם מתחשק לכם תוכלו אפילו להתקין אותה בכוחות עצמכם)

התקנה של גדרות אלומיניום הינה הליך יחסית קל ופשוט. מדוע? מכיוון שיחסית למתכות אחרות, האלומיניום הוא רך, קל משקל ונוח לעיצוב. התקנה של גדרות אלומיניום אינה דורשת זמן עבודה רב, בעיקר בזכות העובדה שאין צורך בהכנות מיוחדות. הגדר מגיעה עם תושבת ייעודית שעליה מחברים את הגדר ואין צורך במלט או באמצעי אחר. בדקו אצל ספק האלומיניום האם יש לו ערכות (קיטים) להתקנה עצמית של הגדר. אם אין לכם ניסיון עם התקנות גדר בעבר, אולי בכל זאת תעדיפו להזמין מתקין גדרות מקצועי ומנוסה.

 

היא חזקה מאוד (וזה קצת מפתיע בהתחשב בקלות משקלה)

גדר אלומיניום המשמשת כגדר חוץ לגינה היא קלת משקל בהשוואה לגדר ברזל, למשל. ובכל זאת גדר האלומיניום אינה פחות חזקה מגדר עשויה ברזל. מדוע? משתי סיבות: אחת, בכדי להפוך אלומיניום למתכת שימושית, משתמשים בסגסוגות אלומיניום עם מגנזיום, נחושת, סיליקון וחומרים אחרים על מנת להפוך את האלומיניום למתכת עוד יותר חזקה ועמידה. ושתיים, במהלך ייצור פרופיל האלומיניום הוא עובר סדרה של כיפופים, אשר מחזקים אותו עוד יותר. כך, גם כאשר פרופיל הגדר בעובי של 2 או 3 סנטימטר, מדובר בגדר חזקה ביותר שעמידה לאורך שנים רבות.

כניסה לבית

 

אולי יעניין אותך גם

בניין
צרכנות
כיצד נקבע שמבנה נחשב מסוכן?

בעיות מבניות בבניין יכולות להיגרם מגורמים רבים ושונים, כמו גם בעיות שלד וכן התפוררות מעטפת הבניין. כל אלו ועוד, הינם גורמים שיכולים להוביל לכך שהעירייה

קרא עוד »
רולטה
צרכנות
גבר? יש לנו סוד בשבילך

חולה על משחקים? אוהב להרוויח כסף? יש לנו בדיוק את מה שאתה צריך! בעוד שבעבר היינו צריכים להרחיק ולטוס למקומות כמו בורגס או לאס ווגאס

קרא עוד »
פולוסה