חיפוש
חיפוש

4 דברים שחשוב לדעת על מנת לעצב את חדר האמבטיה

אמבטיה חמה היא הפינוק האולטימטיבי אחרי יום עבודה ארוך ומתיש, טיול ממושך בטבע, או סתם כמה רגעים של נחת וכיף.

רובנו עוזבים את הפלאפון או מכשיר אלקטרוני אחר (בהנחה והם לא חסיני מים ואנו לא מכורים) ונכנסים לאמבטיה לכמה דקות שלוות

כדי להרגיע את הגוף ואת הנפש.

בדיוק בגלל זה חשוב שחדר האמבטיה יהיה חלל מעוצב ומזמין, אך עם זאת שימושי מאוד ויעיל.

 

ריכזנו לכם כאן את 4 הדברים שכדאי שתדעו לפני עיצוב חדר האמבטיה הביתי:

  1. אשליית הגודל – אין ספק שחלל מרווח וגדול מזמין הרבה יותר מחלל דחוס וקטן. עם זאת, לא לכולנו יש חדר אמבטיה גדול ולכן בדקנו עבורכם כיצד ניתן ליצור אשליית גודל גם בחדר אמבטיה קטן. העצה הראשונה היא מיקום נכון של גופי תאורה מתאימים. העצה השנייה היא מיקום נכון של אריחי הרצפה וחיפויי הקירות. העצה השלישית היא הצבת מראות שמגדילות את החלל. העצה הרביעית היא תכנון של חללי האחסון.
  2. חללי אחסון – ארונות אמבטיה הם אחד הדברים החשובים ביותר בחדר האמבטיה. חשוב שהארון יהיה פרקטי ויעיל כך שיוכל להכיל כל מה שאנו רוצים לאחסן בו באופן מרווח. בנוסף, חשוב להקפיד על מיקום נכון וגודל מתאים לחלל האמבט כדי שהארון לא יתפוס מקום רב מידי ויבלוט. כדאי להקפיד על ארון אמבטיה מחומר שלא ייהרס במהירות בחלל מלא אדים ולחות.
  3. אמבטיה או מקלחון? אין ספק שאמבטיה היא חובה בכל בית עם ילדים קטנים. נכון שאמבטיה היא פינוק מיוחד, אך אם אין לכם ילדים קטנים כדאי לכם לשקול מעבר מאמבטיה למקלחון. מקלחון תופס הרבה פחות מקום מאמבטיה, ומדובר על אופציה בטיחותית יותר למבוגרים. אחת האופציות המומלצות היא מקלחון פינתי שתופס מעט מאוד מקום. כיום ישנן אינספור אפשרויות לעיצוב המקלחון באופן דקורטיבי ויעיל.
  4. אם אתם בונים את הבית או משפצים אותו בצורה רצינית ויש לכם את האפשרות לתכנן את חדר האמבטיה, כדאי להפריד בין הכיור והאסלה. אינסטלטורים ממקמים את הכיור והאסלה צמודים מכיוון שכך נוח להם יותר לעבוד על חיבור המים, אך 'שבירה' של תבנית זו יכולה ליצור אפקט עיצובי חדשני.

 

לסיכום

אם אתם בונים כרגע את בית חלומותיכם, אתם יכולים 'להתפרע' ולהעז. האמבטיה שלכם אינה הסלון בו יושבים האורחים, ואין סיבה שלא תעצבו אותה באופן יצירתי וחדשני. דמיינו לעצמכם את אמבטיית החלומות, והפכו את החלום למציאות. אל תתביישו לעמוד על שלכם מול הקבלנים ואנשי המקצוע, אחרי הכל זהו הבית שלכם! גם אם אתם לא בונים בית אלא רק עורכים שיפוץ קטן, אין סיבה שחדר האמבטיה שלכם לא יעבור שדרוג מקיף. תאורה, מראות, שיש, ישנם לא מעט דברים שניתן לחדש ולהעניק לחדר האמבטיה מראה ייחודי.

חדר מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

מעצבת פנים
עיצוב
עיצוב פנים באזורים שונים בארץ

עיצוב פנים הוא השתקפות של ניואנסים תרבותיים, מסורות והעדפות סגנון חיים. כאשר אנו חוקרים אזורים שונים במדינה, אנו מגלים אסתטיקה עיצובית ייחודית המושפעת מגיאוגרפיה, אקלים,

קרא עוד »
פולוסה