חיפוש
חיפוש

5 דברים שכנראה שכחתם בעיצוב הבית

שיפוץ הבית הוא אוסף אינסופי של פרטים, שרק אם נצליח לשים לב לכולם נוכל להשלים אותו בצורה טובה. עם זאת, המציאות מצביעה על כך שבדרך כלל יש פרטים שכולנו שוכחים במהלך עיצוב הבית. חלק מהפרטים הללו אינם חשובים במיוחד, אולם יש כמה שיכולים לפגוע בעיצוב של הבית. אנחנו כאן כדי לתת לכם תזכורת על כמה מהם כדי שאתם לא תפספסו אותם.

 

1.     שלט כניסה

שלט לדלת הוא בדרך כלל משהו שאנחנו לא משקיעים בו יותר מידי מחשבה. דווקא בגלל זה חשוב להבין שאחד הדברים הראשונים שכל מי שמגיע אלינו הבייתה רואה זה שלט משפחה, ולכן כדאי לכם להשקיע קצת בבחירה שלו. השלט לא חייב להיות גדול במיוחד, והעיקר שהוא יתאים לעיצוב הכללי.

 

2.     כריות לספה

אם סיימתם לעצב את הבית, סביר להניח שהסלון שלכם קיבל מספיק תשומת לב. עם זאת, אם אתם מעוניינים להכניס טוויסט מעניין לעיצוב של הבית תוכלו לעשות את זה על ידי התאמה של כריות חדשות לספה. גם אם הספה שלכם הגיעה עם כריות שמתאימות לה, לפעמים דווקא כריות בצבע מנוגד יכולות לייצר אפקט ויזואלי מרשים.

 

3.     תאורת גינה

אם לבית שלכם יש גינה, סביר להניח שאתם משתמשים בה גם בשעות שחשוך בחוץ. לצורך השימוש הזה אתם זקוקים כמובן לתאורת גינה, וחשוב להבין שגם תאורת הגינה היא משהו שצריך לבחור לא רק מתוך מבט פונקציונלי. נסו לבחור תאורה שגם מחמיאה לגינה שלכם והפכת אותה ליפה יותר בשעות הערב והלילה.

 

4.     פח מעוצב

שחושבים על פריטים מעוצבים, הדבר האחרון שעולה לנו לראש הוא פח. למרות זאת, אם תתבוננו בצורה עמוקה תראו שהנפח של הפח ביחס למקום שבו הוא נמצא הוא בדרך כלל משמעותי, מה שאומר שיש לפח השפעה לא מבוטלת על המרחב שבו אתם מניחים אותו. עכשיו אתם בוודאי מבינים עד כמה חשוב לבחור פח מעוצב לבית שלכם.

 

5.     ידיות לדלתות וארונות 

הפריט האחרון שעליו נדבר הוא ידיות. הארונות והדלתות שאנחנו בוחרים לבית מגיעים בדרך כלל עם ידיות מוכנות, אולם לא פעם הידיות הללו סטנדרטיות ולא באמת מתאימות לעיצוב של הבית שלנו. החלפה של ידית היא לא פעולה מסובכת, וכיום קיימות ידיות בשלל עיצובים, מה שאפשר לכם ליצור התאמה מושלמת בין העיצוב הכללי של הבית לבין הידיות.

 

לסיכום

בעיצוב הבית הקפדה על פרטים היא אבן יסוד בדרך להצלחה. למרות שיש פרטים שכולנו שוכחים, קיימים גם דברים שאם נשכח אותם העיצוב של הבית ייפגע. בין אם מדובר על בחירת שלט יפה לדלת עם שם המשפחה שלנו, בחירה של פח מעוצב למטבח או אפילו ידיות לארון, כל אותם פרטים משפיעים בצורה משמעותית על עיצוב הבית, ולכן חשוב לתת עליהם את הדעת לפני סיום השיפוץ.

בית פרטי

אולי יעניין אותך גם

מעצבת פנים
עיצוב
עיצוב פנים באזורים שונים בארץ

עיצוב פנים הוא השתקפות של ניואנסים תרבותיים, מסורות והעדפות סגנון חיים. כאשר אנו חוקרים אזורים שונים במדינה, אנו מגלים אסתטיקה עיצובית ייחודית המושפעת מגיאוגרפיה, אקלים,

קרא עוד »
פולוסה