חיפוש
חיפוש

דברים שלא ידעתם על אופל אדם

.אחד הדגמים המבוקשים ביותר בישראל הוא כמובן האופל אדם, וזאת ממגוון רחב של סיבות. רוצים לדעת יותר על הרכב המופלא הזה? להלן כל הפרטים

אופל אדם – רכב מיני פורץ גבולות

חברת אופל משווקת כיום את אחד הרכבים המתקדמים והטובים ביותר בעולם הרכב, והוא כמובן האופל אדם. מדובר ברכב מיני ספורט אשר מעוצב באופן יוצא דופן, זאת לאור ירידה לפרטים הקטנים ביותר מבחינת העיצוב החזותי כמו גם מבחינת העיצוב הפנימי. מעבר לפן העיצובי, מדובר ברכב חזק ביותר בעל כוח סוס אדיר אשר מאפשר נוחות נסיעה מצוינת כמו גם מאובזר בכלל מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר בעולם, זאת מתוך הבנה על החשיבות הגדולה ברכב שהוא אומנם קומפקטי אך באותה מידה יודע לספק מידת הגנה של 360 מעלות. מאז החל להיות משווק בישראל, הוא הפך תוך זמן קצר לאחד הרכבים המבוקשים ביותר בישראל. המומחים של חברת ניו קאר ליס, החברה המובילה בישראל לרכישת רכבים בתנאי מימון של 100% מספרים לכם על כל הדברים שלא ידעתם על אופל אדם – הרכב הטוב ביותר בישראל.

אופל אדם – הרכב האולטימטיבי

האופל אדם מאובזרת במנוע בעל תפוקה מרבית של 1.4 כוח סוס, וניתן לרכוש אותו עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית, בעלת חמישה הילוכים. ע"פ מבחנים שנעשו לרכב עולה כי היא יכולה להאיץ למהירות של 100 קמ"ש תוך 13.6 שניות, כאשר המהירות המקסימלית איתה ניתן להגיע היא כ 170 קמ"ש לכל היותר. מדובר בכוח סוס אדיר אשר מאפשר נסיעה נעימה ושקטה בנוסף, במבחני ריסוק אשר נעשו  לרכב עולה כי מדובר באחד מרכבי הספורט הבטיחותיים ביותר בשוק, זאת בזכות מערכות הגנה מתקדמות כמו גם מערכת בלמים איכותית ושישה כריות אוויר. על כן, אם אתם חוששים מנושא הבטיחות – הסירו דאגה מלבכם, מדובר באחד הרכבים הבטיחותיים ביותר בקטגוריית המיני ספורט. בנוסף,. בנוסף, מדובר ברכב אשר ניתן להחנות אותו בקלות בכל מקום, זאת משום שמדובר ברכב מיני ספורט אשר קל מאוד למצוא עמו חנייה, זאת בניגוד לרכבים מסיבים אשר לוקחים הרבה מאוד מקום. יתרון נוסף ומשמעותי של האופל אדם נעוץ בעובדה כי הוא חסכוני מאוד בדלק, זאת משום שהוא מאפשר שליטה מלאה על תצרוכת הדלק, בעיקר במידה ובחרתם במערכת הילוכים ידנית אשר מאפשרת שליטה טובה יותר על הנהיגה וכתוצאה ישירה מכך גם על הדלק. למידע נוסף על אופל אדם, ניתן לפנות לחברת ניו קאר ליס ולהגיע לנסיעת מבחן, כמו גם לקבל תנאי מימון מהטובים ביותר בישראל – 100 אחוז מימון בהחזר חודשי המותאם בדיוק לתקציב שלכם ולא שקל אחד יותר. אל תהססו, צרו קשר בהקדם לתיאום פגישה והצטרפו גם אתם למאות הלקוחות המרוצים של חברת ניו קאר ליס.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה