חיפוש
חיפוש

 4 דברים שצריך לבדוק מול חברה לבמות הרמה

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מתכננים ליצור קשר בקרוב עם חברה לבמות הרמה.

רגע לפני שתרימו את הטלפון, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו מהם 4 הדברים שאתם צריכים לבדוק עם החברה רגע לפני שאתם קובעים תאריך.

אז שבו רגע עם כוס קפה ועוגה ותקראו את השורות הבאות בעיון:

 

תבדקו אילו סוגים של במות הרמה יש להם

כידוע, יש מגוון רחב של במות הרמה. אתם צריכים לדעת קודם כל שיש לחברה לבמות הרמה מגוון של במות. כדאי שתדעו קודם כל שיש 2 סוגים עיקריים של במות הרמה שאתם צריכים להכיר מראש:

  1. במת הרמה מספריים

במת ההרמה מסוג זה היא כזו שעולה ויורדת בצורה אנכית בלבד. הבמה מתאימה לעבודה בתוך חלל סגור ועל משטחים קשיחים וישרים בלבד. ראוי לציין כי במה זו מונעת באמצעות מצברים.

 

  1. במת הרמה עם זרוע מפרקית

במה זו נחשבת לבמה שיכולה להגיע לגובה רב. ניתן להזיז אותה לצדדים ולא רק למעלה או למטה. הבמה יכולה להתגבר על מכשולים שונים בקרבתה וזאת בזכות הזרוע הארוכה שיש לה. ברוב המקרים נעשה בה שימוש על גבי משטחים מורכבים, כאלו שאינם קשיחים וישרים.

 

תבדקו שהם יכולים לבחור את במת ההרמה המתאימה לנסיבות

כעת אתם יודעים שלכל במה יש את האופי שלה, כך שאתם צריכים לבדוק שהחברה יכולה לבחור עבורכם במות הרמה שמתאימות לתנאי השטח שבהם אתם נמצאים. כדי שהחברה תוכל להתאים עבורכם את במות ההרמה המתאימות ביותר, אתם תצטרכו למסור לה, בין היתר, את הפרטים הבאים:

  • מהו המשקל שצפוי להיות מועמס על הבמה
  • מהם תנאי השטח
  • מהו הגובה הדרוש לביצוע של העבודה
  • כמה עובדים נדרשים לעבוד על הבמה ועוד

 

תבדקו שיש להם ניסיון רב בתחום

כשאתם בוחרים ליצור קשר עם בעל מקצוע שאינכם מכירים (ואין זה משנה באיזה מקצוע מדובר, בין אם אינסטלטור, מנקה או כל בעל מקצוע מתחום אחר), אתם בודקים קודם כל את הרקע המקצועי שלו. גם במצב שכזה, אתם צריכים לבדוק מול החברה שיש לה ניסיון בעבודה בתחום שבו אתם עוסקים.

 

תבדקו שהם עובדים בהתאם לכללי הבטיחות

כידוע, יש כללי בטיחות בעבודה לגובה ואתם צריכים להיות בטוחים שהעובדים שמגיעים עם במת ההרמה עובדים בהתאם לכללים אלו. הכללים נועדו כדי להגן על העובדים מפני פגיעה כלשהי או נפילה. אתם יכולים לבדוק מול החברה אם העובדים שלה עונים על הקריטריונים הבאים:

  • מעל גיל 18
  • בעלי רישיון נהיגה B בתוקף
  • העובדים עברו הדרכה בגובה בתוקף

 

סיכום

אלו היו 4 הדברים שאתם צריכים לבדוק מול חברת לבמות הרמה. רק לאחר שתבדקו אותם תוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון. לנו נותר לאחל לכם שיהיה בהצלחה, עבודה נעימה.

מנוף

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה