חיפוש
חיפוש

4 דגשים בטיחותיים שכדאי לחשוב עליהם באחזקת מבנים

כאשר אתם שוכרים את שירותיה של חברת אחזקת מבנים, ישנם 4 דגשים בטיחותיים שכדאי לחשוב עליהם.

מהי חברת אחזקת מבנים ומהם הדגשים הבטיחותיים? זאת ועוד במאמר הבא.

 

מבוא

בכדאי לשמור על ערכו של מבנה או בניין, יש לתחזקו באופן שוטף. פעולת התחזוקה כוללת מספר פעולות, חלקן המתבצעות באופן שגרתי וחלקן בחלוף פרק זמן מסוים. חברת אחזקת מבנים, מספקת מענה לכלל הפעולות הנדרשות לשם תחזוקת מבנה או בניין.

 

מעליות – תחזוקה מצילה חיים

לפי החוק, חלה חובה לבצע בדיקת מעליות כל חצי שנה. בשל כך, חשוב לשים דגש על תחזוקת המעלית, ובדיקתה באופן תדיר, על מנת שזו תשרת אתכם נאמנה לאורך שנים.

ודאי אינכם תרצו לקחת את הסיכון בו המעלית אינה עובדת ועל כלל הדיירים או העובדים לעלות ולרדת מדרגות רבות. על אחת כמה וכמה ודאי לא תרצו כי המעלית תהא תקולה כאשר בתוכה אנשים לכודים.

 

כיבוי אש – אין תקלות בזמן אמת

דגש ביטחוני חשוב נוסף באחזקת מבנים, הוא מערכות וציוד כיבוי אש. ישנה חשיבות לבצע בדיקות ותחזוקה קבועה למערכות גילוי וכיבוש האש, שכן תקלה באחת המערכות עלולה להוביל לאסון גדול. כמו כן, עליכם להחזיק בציוד כיבוי אש תקני לרבות מטפים, חיישנים וצינורות.

 

משאבות ומאגרי מים – מניעת מחלות

רבים אינם מודעים לסכנות הטמונות במאגרי מים, אשר אינם עוברים פיקוח מתאים. מאגרי מים רבים, אשר מקומם בגג המבנה, משמשים לשתיית הדיירים. באם אלו אינם עוברים פיקוח וטיפול מתאים, הדיירים חשופים לזיהומים אשר מגיעים מציפורים, עובש, אבנית ועוד. זיהום במי השתייה, עשויים לגרום למחלות רבות, ובשל כך, ישנה חשיבות רבה להקפיד על ריקון מאגרי המים וחיטויים באופן תקופתי.

 

גנרטורים – המשך הסדר התקין

גנרטורים מספקים מענה באופן מידי במקרים של תקלה או הפסקת החשמל. כאשר במבנה יש גנרטור, התאורה במבנה, וכן המעליות ימשיכו לפעול מבלי לפגוע בסדר הטוב. על מנת שאלו יספקו את צורכם בעת הצורך, יש לדאוג לתחזוקתם באופן שוטף. יש לערוך בדיקות תקינות, וכן להחליף שמן ופילטר, באופן תקופתי.

 

חברת אחזקת מבנים – שמירה על הביטחון

חברות אחזקה אשר שמות דגש על היבטים ביטחוניים אלו, ימנעו תקלות ובעיות הן מבחינה בטיחותית והן מבחינה תברואתית. בחרו בחברת אחזקה מקצועית ואמינה, בעלת ניסיון רב בתחום, אשר דואגת להיבטים חשובים אלו.

 

מגדל רב קומות

אולי יעניין אותך גם

פולוסה