חיפוש
חיפוש

10 דיאטות ותפריטים לתזונה בריאה

דיאטה ללא פחמימות

אחת הדיאטות הידועות ביותר והטובות ביותר היא ללא ספק דיאטה ללא פחמימות. פחמימות הן דבר שפעמים רבות לא בריא לצרוך ולכן דיאטה ללא פחמימות היא בין הדיאטות הטובות ביותר שיש כיום בשוק.

 

דיאטה ללא סוכר

כפי שפחמימות לא בריאות כך גם סוכר לא בריא ולכן אנו צריכים להוציא אותו מן התפריט. סוכרים יש בעוגות, קינוחים, לחמים, ועוד תבשילים רבים וגם אם אתם לא בוחרים בדיאטה זו כדי לכם למתן את צריכת הסוכרים מכיוון שהם מאוד לא בריאים.

 

דיאטה על טהרת הבשר

דיאטה על טהרת הבשר היא עוד אופציה מעניינת. כיום אפשר לאכול רק בשר ולרזות. יש לציין כי הדיאטה הזאת אשר נקראת פליאו הולכת טוב מאוד עם כושר. למעשה לצד כל הדיאטות כדאי גם להתאמן וכך לזרז את ההרזיה.

 

דיאטת חלבונים

עוד אופציה מעניינת שכדאי להכיר היא דיאטת חלבונים. חלבונים יש גם בצומח וגם בבשר וכדאי לפנות אל דיאטנית שתעזור לכם להחליט איזה דיאטה לערוך ותבנה לכם תפריט של חלבונים או של כל מוצר אחר שאתם חושבים שכדאי לצרוך בדיאטה שלכם.

 

דיאטה צמחונית

כפי שיש דיאטה על טהרת הבשר כך יש דיאטה על טהרת הצומח. כמובן שאם אתם בוחרים בדיאטה זו אתם חייבים להבטיח כי אתם מקבלים די וויטמינים ולא חסר לכם כלום בגוף וזה משהו שכדאי לכם לחשוב עליו.

 

דיאטה טבעונית

עוד דיאטה מעולה שאפשר לעשות זה דיאטה טבעונית. דיאטה טבעונית היא דיאטה מעולה אם אתם יכולים להסתדר ללא חלב, בשר או דברים מן החי. אם זה נשמע לכם בלתי אפשרי אזי בדקו את שאר הדיאטות שאנו מציעים כאן אשר יכולות להיות טובות לכם. כל תפריט דיאטה צריך להיות ברמה גבוהה כמו שקורה בדיאטה טבעונית אשר משרתת אותנו בצורה נהדרת ולכן כדאי להכיר את הדיאטה הזאת.

 

דיאטה ים תיכוני

כיום הדיאטה הים תיכונית תופסת לה מקום של כבוד ורבים בוחרים בה. הדיאטה הזאת כוללת סלטים, שמן זית וירקות לצד בשרים רזים. מדובר על דיאטה הנחשבת בריאה מאוד וכדאי להכירה מכיוון שהתפריט שלה הוא טעים יחסית.

 

דיאטה ללא קמחים

עוד אופציה מעניינת לדיאטה מיוחדת היא דיאטה ללא קמחים. דיאטה כזאת היא מעולה למי שרוצה להוריד במשקל. אם אתם עושים את הדיאטה הזאת אנו חייבים לציין כי אתם צריכים להימנע מלחמים, פסטות ועוגות וזה יעזור לכם מאוד להוריד במשקל.

 

דיאטה ללא ארוחות בוקר

עוד אופציה שאפשר לעשותה היא דיאטה ללא ארוחות בוקר. כך אנו צורכים פחות קלוריות ומרזים לאורך זמן וזה דבר מעולה למי שרוצה לעשות דיאטה.

 

דיאטה ללא ארוחות ביניים

לבסוף הדיאטה האחרונה היא דיאטה ללא ארוחות ביניים. כלומר בדיאטה זו נאכל רק שלוש ארוחות ביום ולא מעבר וכך תצליחו להרזות בצורה מעולה תודות לדיאטה מצוינת.

 

מכנס גדול

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה