חיפוש
חיפוש

דיפרנט – הבטחת שכר דירה: איך תבטיחו את שכר הדירה בנכס שלכם?

למרות שהשכרת דירה נשמעת כמו דבר בטוח שמניב הכנסה טובה, לא מעט בעלי דירה נתקלים בדיירים סרבנים, שלא משלמים את שכר הדירה בזמן או בכלל.

בדיוק בשביל זה קיימות דרכים שונות להבטיח את שכר הדירה בנכס שלכם, עליהן נספר במאמר הבא במטרה שתקבלו את הכסף שמגיע לכם.

 

מדוע צריך להבטיח את שכר הדירה?

כבעלי דירה סביר להניח שביצעתם תהליך סינון לשוכרים שלכם, ואלו שבחרתם נראים לכם אנשים אמינים שניתן לסמוך עליהם שיעבירו את שכר הדירה בזמן מדי חודש. אך אנו נמצאים בשנים בהם קיים במדינה מצב כלכלי קשה יחסית, המחייה יקרה מאוד וישנה בעיית תעסוקה. כך שאנשים רבים מתקשים בתשלום שכר הדירה שלכם, וייתכן מאוד שזה לא קורה מכוונה רעה.

 

מה עושים במקרה של דייר שלא משלם?

חשוב לשמור על קשרים טובים עם הדיירים שלכם, גם כאשר הם לא משלמים את שכר הדירה. כדאי לא לפנות בכעס אליהם מיד לאחר אי תשלום במועד הקבוע, אלא לשאול האם יש בעיה כלשהי. ניתן גם, בהתאם למצב הכלכלי שלכם, לבחון האם אתם יכולים ללכת לקראתם ולסייע באיזשהו אופן כמו דחיית התשלום, הפחתתו באופן זמני וכו'.

אך כמובן שכדאי להימנע מסיטואציה כזו, ולנקוט בפעולות מקדימות שיבטיחו לכם את קבלת שכר הדירה המלא בזמן.

 

צ'ק ביטחון

אופן הבטחת השכר הדירה הנפוץ ביותר הוא צ'ק ביטחון. הצ'ק מהווה בטוחה ברמה גבוהה יחסית. מדובר בצ'ק על סכום שנקבע מראש (בדרך כלל כשלושה חודשי שכירות), עם תאריך פתוח, שניתן למשכיר על ידי השוכר במועד חתימת החוזה. המשכיר רשאי לפדות את הצ'ק במידה שהתקיימה הפרה של תנאי החוזה.

בעיה שעלולה לצוץ בסוג זה של בטוחה היא שהשוכר רשאי לבטל את הצ'ק, וכך בעל הדירה עלול להישאר ללא הכסף שמגיע לו.

 

שירותי השכרה בטוחה

ישנן חברות כמו דיפרנט הבטחת שכר דירה שמספקות שירותי הגנה לבעלי דירה בפני בעיות שעלולות להיווצר מול הדיירים. סכסוכים שונים מול הדיירים יכולים להוביל לאי תשלום שכר דירה. אחד השירותים הראשוניים שמציעה החברה הוא קו חם לשאלות ותשובות, שמטרתו לעזור בבעיות מול הדיירים ולנסות לפתור אותן לפני שהן מגיעות לשלבים קיצוניים יותר.

במקרה של דייר שלא מוכן לשלם את שכר הדירה, חברת דיפרנט פועלת כדי לפנות אותו מהדירה, ומוצאת עבורכם את הדיירים המחליפים. במהלך כל התהליך החברה דואגת לשלם לכם את סכום הכסף שהפסדתם כתוצאה מהדייר הסרבן. החברה מציעה שירותים דומים גם עבור מקרים בהם דייר עוזב באופן פתאומי את הנכס, או דייר מסרב להתפנות. באמצעות שירותי החברה תוכלו לדעת בוודאות כי תקבלו את הכסף שמגיע לכם בזמן המתאים, ולא תצטרכו לחשוש מדיירים בעייתיים.

 

לחיצת יד

אולי יעניין אותך גם

ניתוחים
כללי
רשלנות רפואית בניתוחים

ניתוחים הם הליכים רפואיים מורכבים אשר טומנים בחובם סיכונים רבים. למרות המקצועיות והמסירות של צוותי הרפואה, לעיתים מתרחשות טעויות רשלניות במהלך ניתוחים, אשר עלולות לגרום

קרא עוד »
פולוסה