חיפוש
חיפוש

דירוג מעונות הסטודנטים באוניברסיטאות המובילות בישראל

החברים הסטודנטים שלנו מתלוננים בפנינו באופן תדיר שהמעונות שבהם הם מתגוררים לא ראויים לבני אדם. מדובר במי שלומדים במכללה מסוימת שלא נציין את שמה.

שכן, התכנסנו כאן היום במטרה לבדוק מהם המעונות שבהם יש את המעונות הטובים ביותר ולא ההפך. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק ביותר כדי שתוכלו לדעת איפה כדאי לכם ללמוד בהתאם לרמת המגורים במקום. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שלא יוצג לכם בשום מקום אחר.

 

תכירו את הסטודנטים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים על מעונות הסטודנטים שזכו להיכנס אל הדירוג שלנו, עליכם לדעת איך בכלל הגענו לדירוג הזה. הרי אתם יודעים כבר שאין לנו מושג בנושא. כדי שנוכל להציג בפניכם את המקומות הטובים ביותר ללמוד בהם, בהתאם לאיכות המגורים, יצאנו לשאול את הסטודנטים שמתגוררים במעונות השונים ברחבי הארץ מעל לשנה.

שכן, היה לנו חשוב לשמוע את חוות הדעת שלהם על סמך זמן רב ולא לאחר יום – יומיים של לינה במקום. אנו רוצים להודות לכל הסטודנטים שסייעו לנו ומסרו פרטים לאחר שקיבלו את הסקר שערכנו בנושא. שכן, בזכותם, הצלחנו להגיע אל הדירוג שיופיע בפניכם, הגולשים, ממש עכשיו.

דירוג מעונות הסטודנטים באוניברסיטאות המובילות בישראל

דירוג מעונות הסטודנטים – המקום ה – 1 : אוניברסיטת בן גוריון

אתם בטח שמעתם לא פעם על כפר הסטודנטים אוניברסיטת בן גוריון שנחשב לאחד הכפרים החיים והבועטים שיש. בהשוואה לכפרי סטודנטים אחרים, מסתבר שכאן יש לא רק חיי לילה פעילים (ברים שבהם כל הסטודנטים נפגשים מידי ערב), אלא יש גם מעונות איכותיים וחדישים. כאלו שיאפשרו לסטודנטים ליהנות מהדברים הבאים:

  • מיטות נוחות
  • מבנים חדשים
  • חדרים מרווחים

אם אלה הפרטים שחשובים לכם במגורים שלכם, כדאי שתבררו פרטים נוספים על אפשרויות הלימוד שמציעה אוניברסיטת באר שבע.

 

דירוג מעונות הסטודנטים – המקום ה – 2 : אוניברסיטת בר – אילן

אם חשוב לכם להישאר במרכז הארץ וגם לגור במגורים איכותיים, כדאי שתדעו שאוניברסיטת בר אילן תספק לכם את הדברים האלה על הצד הטוב ביותר. המעונות של האוניברסיטה מרווחים, משופצים וכוללים דירות שמאפשרות לינה של 2 סטודנטים או יותר בכל דירה בהתאם לגודלה.

דירוג מעונות הסטודנטים באוניברסיטאות המובילות בישראל

דירוג מעונות הסטודנטים – המקום ה – 3 : אוניברסיטת אריאל

אם הקור של החורף באזור אריאל לא מפחיד אתכם, כדאי שתדעו שאוניברסיטת אריאל תאפשר לכם ליהנות ממגורים חדישים כחלק מכפר סטודנטים מגוון. כזה שפותח את שעריו לסטודנטים שונים מכל התחומים. שם, תוכלו ליהנות מחדרים נקיים וחדישים, מיטות מפנקות וחברים שיישארו לצדכם לאורך כל החיים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהו דירוג המעונות הטובים ביותר בישראל. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק לבדוק איפה הכי מתאים לכם ללמוד. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ושתבחרו נכון!

דירוג מעונות הסטודנטים באוניברסיטאות המובילות בישראל

אולי יעניין אותך גם

פולוסה