חיפוש
חיפוש

7 דרכים פשוטות להרחקת יונים

יש הרבה מאוד דברים שמפריעים לנו בחיים.

בין היתר אנו מדברים על מטרדים כמו רעש גדול, כמו לכלוך, כמו מחלות, כמו זיהום אוויר או בכלל זיהום ועוד ועוד דברים המשפיעים עלינו לרעה. אחד הדברים אשר הכי מפריעים ללא כל ספק אלו הם יונים.

כן זה נשמע אולי מוזר אך יונים הן מפגע רציני ביותר בגלל הלכלוך שהן גורמות לו, בגלל המחלות שהן מביאות ובגלל הכינים שהן מפיצות. העניין הוא שביותר ויותר בתים יש הרבה יונים בטח בערים ובטח בבניינים גבוהים מה שמחייב טיפול בהם.

על רקע זה הבאנו 7 דרכים להרחקת יונים בצורה חכמה וטובה. שימו לב אם אתם רוצים להרחיק יונים לתמיד אתם יכולים לשלב בין הדרכים הללו או לבחור בפתרון אחד שיהיה מיטבי וישרת אתכם על הצד הטוב ביותר בהרחקת יונים.

 

רשת

הפתרון הראשון ואולי הטוב ביותר נגד יונים זוהי רשת. רשת מגנה על הבניין נגד יונים ומונעת את הכניסה שלהן אל הבניין. כיום אפשר לשים רשתות מעוצבות וכך הפגיעה בבניין היא פחותה.

 

דוקרנים

עוד שיטה יעילה להרחקת יונים היא דוקרנים. מרחוק אי אפשר לראות את הדוקרנים ולכן זה לא מפריע למראה הבניין שלכם.

 

רעל

אופציה פחות מעודפת היא לפזר רעל מכיוון שרעל פוגע גם בחיות מחמד עם זאת זוהי אופציה שכדאי להכירה ולתת עליה את הדעת בהתלבטות כיצד לטפל ביונים.

 

דחליל

אפשר לשים דחליל בבית שלנו נגד היונים. יונים מפחדות מדחלילים ואין ספק כי זו אופציה מאוד מעניינת שכדאי לחשוב עליה.

 

רחפן

אפשר היום להרחיק ציפורים ויונים עם רחפנים. יש אפילו שדות תעופה שנוקטים בשיטה הזאת ולכן מה שטוב להם יכול להיות מצוין גם למגזר הפרטי.

 

מוסיקה

מוסיקה מפריעה מאוד ליונים אך היא יכולה להפריע גם לגרים בבית ולכן כלל לא בטוח כי זו אופציה טובה בשביל הרחקת יונים בראשון לציון או בכל עיר אחרת.

 

רובוט

לבסוף אופציה מעניינת נוספת היא לשים רובוט שיהיה בחוץ וכל אימת שתגיע יונה הוא ירחיק אותה במהירות.

 

יונה עומדת על מעקה

אולי יעניין אותך גם

פולוסה