חיפוש
חיפוש

2 דרכים למצוא את שעות הפתיחה של העסק שלך

כאשר אנו פותחים עסק חדש או שיש ברשותנו עסק חדש, אנו רוצים להגיע לכמה שיותר לקוחות, והלקוחות שלנו יצליחו להגיע אלינו בשעות הפתיחה שבו העסק פעיל.

לעיתים לקוחות אינם יודעים מתי העסק פתוח ומתי ניתן להגיע או להזמין ממנו, או אפילו ליצור קשר עם השירות לקוחות שלו.

הנה כמה דרכים שלקוחות יוכלו למצוא את שעות הפתיחה של העסק שלכם.

 

הגדירו שעות פתיחה באתר אינטרנט שלכם

במידה ויש לעסק שלכם אתר אינטרנט, מלבד דרכי הגעה אל העסק שלכם, חשוב מאוד לפרסם באתר שלכם שעות שבו העסק שלכם פעיל. אם מדובר על עסק שיש לו שירות לקוחות משלו, חשוב מאוד לפרסם את שעות הפעילות של שירות הלקוחות.

למעשה, ככל שיהיה ללקוחות שלכם יותר קל להבין מתי העסק שלכם פתוח, באיזה ימים ומתי הם יוכלו להגיע או לפנות אליכם, כך הם יחושו יותר ביטחון וידעו בקלות מתי הם יכולים להגיע אליכם.

 

הגדרת שעות פתיחה בגוגל

אפילו לפני אתר אינטרנט, ברגע שמחפשים את שם העסק שלכם, באמצעות גוגל. כל מה שעליכם לעשות הוא לפתוח את האפליקציה ״אפליקציית גוגל לעסק שלי״, לעדכן מיקום ואת שעות הפתיחה של העסק שלכם.

כך תוכלו לערוך את הפרופיל של העסק וגם להגדיר שעות פתיחה רגילות ומיוחדות. אופציה זו יכולה להיות מצוינת עבורכם. באמצעות האופציה הזו תוכלו לעדכן את שעות פתיחה כל הזמן.

תוכלו להגדיר שעות פתיחה מיוחדות כאשר יש חגים, אירועים מיוחדים וגם במקרה של נסיבות חריגות. תוכלו להגדיר מראש את שעות העבודה של העסק, גם אם מדובר בשעות עבודה רגילות לחלוטין.

 

יצירת אמון אצל הלקוחות שלכם

כאשר הלקוחות שלכם ירגישו שאתם דואגים לעדכן אותם בשעות פתיחה בחגים, זה ייתן להם תחושה שמדובר בעסק פעיל שדואג לעדכן את הלקוחות שלו בשעות משתנות. כך לא יקרה מצב של בלבול האם להגיע אליכם או לא.

כך תוכלו להבהיר ללקוחות שלכם מה הם שעות הפתיחה של העסק והם יוכלו לעשות את דרכם אליכם, מבלי לחשוש שהעסק לא פתוח.

במקרה והעסק שלכם סגור זמנית מנסיבות מיוחדות, חשוב לעדכן זאת גם בפרופיל שלכם, כך הלקוחות שלכם ירגישו שאתם מכבדים את הזמן שלהם ומודיעים להם על כך שהחנות זמנית תהיה סגורה. מלבד גוגל, ישנם פלטפורמות נוספות שעשויות לעזור לכם לנווט את הלקוחות שלכם אל העסק שלכם ולדעת יותר על העסק.

 

לסיכום

עדכון שעות העסק מאוד חשוב עבור העסק שלכם. לקוחות שמגיעים אל החנות שלכם ייקחו ברצינות רבה את העדכון של פתיחת החנות שלכם, בין אם מדובר באתרים שונים, רשתות חברתיות, אתר של העסק או תחת הגדרה של העסק שלכם במנוע החיפוש של גוגל. חשוב מאוד לעדכן את הלקוחות שלכם בשעות פתיחה לא שגרתיות במידה ויש, כך תוכלו ליצור רושם שהעסק שלכם פעיל ומצליח ולכם אכפת מהזמן של הלקוחות שלכם.

 

שעון מעורר

אולי יעניין אותך גם

פולוסה