חיפוש
חיפוש

3 דרכים לשמור על הכושר בעולם העסקי

בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם לא פעם חווים כאבי גב ומפרקים. הדבר נובע במרבית המקרים בעקבות מחסור בתזוזה של הגוף. שכן, יש מי שיושבים שעות ארוכות במשרד, על כיסא אל מול המחשב. אם אתם קוראים את השורות הללו ומוצאים את עצמכם מזדהים, כדאי שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות ותגלו את 3 הדרכים שישכיחו מכם את הכאבים וחוסר הנוחות. שכן, מדובר בדרכים לשמירה על כושר בעולם העסקי.

 

קודם כל – תכירו את הבן אדם שעומד מאחורי המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שפגשנו את יהודה, המנהל המחליף שלנו. יהודה עבד אתנו בשבועות האחרונים בזמן שהמנהל הקבוע יצא לחופש. מדובר באדם מיוחד שמגיע בכל יום למקום העבודה לאחר שהוא ביצע כושר כלשהו. אם זה לא מספיק, גם כשהוא יוצא מהמשרד, הוא מגיע אל הבית תוך שהוא שומר על כושר. הדבר גרם לנו להבין שיש פה עניין שצריך להעלות אותו למודעות. שכן, יהודה, מבוגר בגיל אבל צעיר בנפשו, שומר על כושר ומאפשר לעצמו להימנע מכל תופעות הלוואי והכאבים שאנשי עסקים רבים חווים. זו ההזדמנות להודות לו על שהסכים לקחת חלק במדריך. שכן, בזכותו, קוראים רבים עשויים לשנות את אורח החיים שלהם ולהרגיש הרבה יותר טוב.

 

תכירו את הדרך ה – 1 של יהודה לשמור על כושר בעולם העסקי: להגיע למקום העבודה עם אופניים                                                                             

אם הייתם רואים את יהודה מגיע בשעות הבוקר למשרד, לא הייתם יכולים להתבלבל. שכן, זה ברור שהוא לא הגיע ברכב או מונית. הרי הוא נכנס למשרד עם הפריטים הבאים בידיו:

  • קסדה
  • כפפות רכיבה
  • מכנסי רכיבה

כל עובדי המשרד יודעים שיהודה קונה את כל הדרוש לו אצל שיקו אופניים, פשוט בגלל שדרך ההגעה המיוחדת שלו אל המשרד כבשה את כולם.

 

תכירו את הדרך ה – 2 של יהודה לשמור על כושר בעולם העסקי: מכשיר כושר מתחת לשולחן

יהודה לא מסתפק ברכיבה על אופניים בשעות הבוקר ואחה"צ. שכן, יש לו מכשיר כושר קטן מתחת לשולחן. כזה שמאפשר לו לדווש בעת שהוא מקיים שיחות טלפון עם לקוחות או כשהוא מזין פרטים במחשב. לדבריו, כך הוא מאפשר לעצמו לזוז גם במצבים של ישיבה ממושכת.

 

תכירו את הדרך ה – 3 של יהודה לשמור על כושר בעולם העסקי: לקום לשתות מים כל שעה עגולה

יהודה עוזב את המשרד שלו מידי שעה עגולה כדי לפנות אל המטבח. אל תטעו, הוא לא קם לנשנש עוגיות עם כוס קפה. הוא מוזג לעצמו כוס מים כדי שיהיה לו תירוץ לקום וללכת. שכן, הוא עובד בכל יום לפחות 10 שעות ורובן, בישיבה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את 3 הדרכים לשמור על כושר בעולם העסקי, נאחל לכם שתעמדו בהם.

רכיבה על כביש

 

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה