חיפוש
חיפוש

דרכים לשפר את חוויית המקלחת

יש המון דרכים לשפר את חוויית המקלחת שלכם, בין אם אתם אוהבים מקלחות קצרות או ארוכות יותר. בכל מקרה, בין אם כך או כך, אנחנו כאן בשבילכם, דאגנו עבורכם לרשימת האקססוריז שכל חדר רחצה מחייב ב-2020:

מחפשים אחר אביזרי אמבטיה בעיצוב מרהיב? בין אם בא לכם להחליף כיור באמבטיה, או להחליף את הידיות של ארונות חדר הרחצה, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. מה, למשל? למשל, כדאי מאוד לדעת שבעלויות ממש אטרקטיביות, אתם תוכלו לשנות לחלוטין ולשפר את החוויה שלכם במקלחת. בואו נדבר רגע על מוט פינוק למקלחת. מחפשים אחר מקלחת שתרגיש כאילו היא מלטפת כל ס"מ בגופכם? הכירו מוט פינוק למקלחת שחובה בכל בית. ככה מתפנקים ב-2020:

 

מוטות מפנקים למקלחת (דוש מעוצב לאמבטיה)

ניתן לרכוש מוטות למקלחות מסוגים שונים, כאשר האלמנט המוביל בכולם הוא זהה – פינוק המתקלח! אין כמו מקלחת טובה, במיוחד אם היא לאחר יום מאוד ארוך בעבודה. הגעתם הביתה, אתם נכנסים למקלחת, אבל רק בכדי לגלות שראש (דוש מקלחת) המקלחת שלכם נסתם!

איזה באסה. אבל לא לדאוג, תוכלו לרכוש למשל מוט פינוק תהל בעלות של 290 ₪. מאילו חומרים הוא יהיה עשוי?

מוט מקלחת זה עשוי מחומרי גלם של פליז ואלומיניום, ככה שאתם נהנים ממוצר שעומד להחזיק אצלכם מעמד הרבה זמן. לא מדובר במוצר שאינו איכותי או מחליד. חומרים אלו הם כמובן אנטי חלודה. נעבור למוט המפנק הבא?

 

מפנקי המקלחת הרשמיים (קניית אביזרים לאמבטיה אונליין)

קבלו את הכוכב הבא שלנו ברשימת המוטות המפנקים למקלחת של סוף יום: מוט פינוק שחור מט דגם שי. מוט זה עולה 389 ₪ והוא עשוי גם הוא מחומרי פליז ואלומיניום. המוט מעוצב ביותר, מספק לכם את התחושה של מקלחת כפרית באיזה צימר ברמת הגולן. כיף או לא? תענוג.

מוט פינוק דניאל הוא מוט מעט יקר יותר, אבל אין ספק שהוא שווה את ההבדל במחיר. מוט דניאל עולה 550 ₪ והוא ניחן בכישרון ענק לפנק לכם את המקלחת. הזרם שיוצא ממנו גבל בזרם של כיבוי אש, אבל כמובן שאינו כואב בגוף. המקלחת תהיה מלטפת ומפנקת, בדיוק כמו שאתם מתכננים אותה כל היום במשרד.

 

ייעוץ ברכישת אקססוריז למקלחות

בכל מקרה, בין אם אתם מתכננים לפנק את המקלחת בצורה כזאת או אחרת, אנחנו ממליצים על שלל אביזרים לאמבטיה, שניתן לרכוש בימינו אונליין. מחפשים אחר דוש מקלחת לקנייה באינטרנט? אולי מעוניינים ברכישת ידיות לארונות אמבטיה? מחפשים אחר אקססוריז לחדר הרחצה?

אביזרים לאמבטיה רוכשים רק דרך חברות מוכרות ומשווקים שאתם סומכים עליהם. זכרו, לא מוסרים פרטי אשראי לכל משווק שמציג עצמו "מומלץ" באינטרנט. שתהיה מקלחת נעימה ומפנקת, מגיע לכם אחת כזאת! שיהיה בכיף.

חדר בעיצוב מיוחד

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה