חיפוש
חיפוש

האם אחסון אתר בשרת וירטואלי בענן מומלץ?

למה אתה צריך שרת ? יצירת אתר אינטרנט חיונית לעסק שלכם, אבל אתם צריכים שרת לאתרים כדי להעלות אותו לאינטרנט. בניית אתר והעלאתו הם שני דברים שונים. כאשר אתם מעצבים אתר, עליכם לתת לו "בית" באינטרנט באמצעות אחסון אתרים. שירותי אירוח של שרתים מאפשרים לכם להעלות את האתר שלכם לאינטרנט בתשלום, כמו שכר דירה.

אתם שוכרים את המשאבים של ספק האירוח כדי לשמור על האתר שלכם מקוון 24/7.

 

מה זה אירוח על שרת וירטואלי בענן?

אירוח בענן הוא מגרש כדורים אחר. ענן הוא סדרה של מחשבים עם מטרה אחת. אירוח בענן הוא כמו אירוח אתרים מסורתי, אבל במקום שרת יחיד, יש לך שרת אירוח ענן שלם. שרת אירוח הענן מורכב ממספר מחשבים. כאשר אתה משתמש בשרת אירוח בענן, אתה ניגש לאחסון ענן המפוזר במרכזי נתונים רבים.

בניגוד לאירוח אתרים מסורתי, חברות אחסון בענן מספקות סביבת שרת בטוחה יותר. משאבי מחשוב ענן רבים מטפלים באירוח ענן מנוהל. ביצועי האתר שלך עם אירוח בענן תלויים בשרתי הענן. למרות שאירוח בענן אינו הפתרון המשתלם ביותר, הוא כן מאפשר לך לשלם רק על מה שאתה משתמש בו.

אירוח

אירוח אתרים בשרת רגיל לעומת אירוח על שרת וירטואלי בענן:

כעת נפנה לסקור מספר הבדלים בין שרת וריטואלי בענן לשרתים רגילים. הכרת ההבדלים בין אירוח אתרים לאירוח בענן תעזור לכם לזהות מה טוב יותר עבור העסק שלכם.

 

ביצועים

מהירות האתר תלויה בביצועי השרת. המפתח הוא לקבוע איזה אירוח מתאים ביותר לאתר שלכם, בהתאם לתנועה החודשית שלו. אירוח בענן מציע פתרונות טובים יותר אם אתם מקבלים תנועה חודשית גבוהה. מצד שני, אירוח משותף הוא האפשרות החסכונית יותר אם אתם מקבלים רק כמה קליקים בחודש.

התאמה אישית לצרכים שלכם

שרת VPS ושרת ייעודי (או מנוהל) נמצאים איפשהו באמצע מבחינת אחסון אתרים. אתם יכולים לבחור אפשרות אירוח כדי להתאים אישית את כוח העיבוד בהתאם לדרישות העסקיות שלכם. ככל שחוויית האתר טובה יותר, כך הוא מדורג גבוה יותר במנועי החיפוש.

אבטחה

פרצות אבטחה הפכו נפוצות יותר ויותר. עליכם להחיל גיבויים אוטומטיים ללא קשר לבחירת השרת שלכם. מרכז הנתונים של ספק האירוח מגן על קבצי האתר. עם זאת, רמת ההגנה תלויה בסוג האירוח שבו אתם משתמשים. אירוח משותף הוא המסוכן ביותר מכיוון שאתם חולקים שרת אחד עם מספר אתרים.

אם אתר נופל קורבן להתקפות זדוניות, זה יכול לסכן את השרת כולו. שרת וירטואלי בענן בטוח יותר מאירוח משותף מכיוון שאתם מפעילים אחד משרתים רבים. יש לכם שליטה מלאה על השרת שלכם ואתם יכולים להשתמש בכלי אבטחת סייבר מתוחכמים.

 

לסיכום

אחסון אתר בשרת ווירטואלי הוא פתרון מוצלח עבור עסקים שהנוכחות המקוונת שלהם קשורה ישירות להצלחה שלהם. אחסון על שרת ווירטואלי מספק לכם את כל היתרונות של חוות שרתים ללא הצורך בהוצאות תחזוקה גבוהות.

מומלץ בענן

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה