חיפוש
חיפוש

האם גורי כלבים אוהבים אוכל על בסיס בקר או עוף?

בשר בקר ועוף הם סוגי הבשר הפופולאריים ביותר שנמצאים במזון כלבים. לשניהם יש יתרונות וחסרונות משלהם, וחשוב להבין כיצד כל בשר יכול להועיל לאורח החיים של הכלב שלכם. רוב הכלבים ייטיבו מדיאטה של מזון לכלבים מבשר עוף, מכיוון שהוא מכיל כמויות גבוהות של חלבון ופחות שומן מבשר בקר. זוהי האפשרות הטובה יותר עבור כלבים שצריכים לרדת במשקל, והיא גם משתלמת יותר.

עם זאת, כלבים מסוימים ייהנו יותר מדיאטת בשר בקר. כלבים אלה בדרך כלל פעילים או אתלטיים יותר או כלבים שצריכים להשמין. מכיוון שהתשובה תלויה במידה רבה בסוג הכלב שיש לכם והצרכים הבריאותיים שלו, חשוב להבין גם את הטוב וגם את הרע של כל סוג בשר.

 

מה ההבדלים ביניהם?

ההבדלים בין אוכל לכלבים על בסיס בשר בקר רו בשר עוף:

האם גורי כלבים אוהבים אוכל על בסיס בקר או עוף?

תזונה

כאשר אנחנו מדברים על הערך התזונתי של אוכל לכלבים, גם בשר בקר וגם בשר עוף הם מקורות מצוינים לחלבון, והם מכילים רכיבי תזונה חיוניים שכלבים מסתמכים עליהם לתפקוד יומיומי. בבשר בקר יש יותר שומן, שהוא מקור אנרגיה חשוב לכלבים. עם זאת, בעוף יש יותר ויטמינים מסוג B1, B2, B3, B5 ו-B6, מאשר בבשר בקר. בנוסף לכך בשר בקר מכיל יותר טריגליצרידים אשר עלולים לגרום לבעיות לב ודם שונות.

 

מחיר

עוף הוא לרוב זול יותר מבשר בקר. המחיר של מזון לכלבי בקר יכול גם להשתנות באופן משמעותי בהתאם לנתח הבשר בתוך המתכון. אם אתם מוצאים מזון לכלבים מבשר בקר זול יותר ממזון לכלבים מבשר עוף, כדאי להיזהר כי יש סיכוי טוב שהמתכון משתמש בנתחי בקר באיכות נמוכה.

 

סיכונים בריאותיים

גם בשר בקר וגם עוף הם אלרגנים נפוצים למזון. עוף באיכות טובה במזון כלבים יהיה רזה ויכיל פחות שומן וכולסטרול מאשר בשר בקר. מכיוון שלבשר בקר יש רמות גבוהות יותר של כולסטרול ושומן, הוא עלול להוביל לעודף משקל ולבעיות בריאות משניות. בנוסף לכך, בשר עוף מכיל בממוצע פחות מחלות מזיקות לכלבים. כשזה מגיע לנושא של אוכל לגורים, חשוב מאוד לבדוק עם הווטרינר שלכם, אודות האוכל המומלץ.

 

לסיכום

באופן כללי, עוף הוא הבחירה הטובה ביותר עבור כלבים ממוצעים. זה עוזר להם לשמור על משקל בריא תוך אספקת שפע של חלבון וחומרים מזינים אחרים לגוף. זה גם זול יותר ואפשרות בת קיימא יותר מבשר בקר. ישנם כמה מקרים מיוחדים שבהם בשר בקר הוא האפשרות הטובה ביותר עבור כלבים.

כלבים עם אלרגיה לעוף וכלבים פעילים יותר ייהנו יותר מדיאטת בקר. בסך הכול, גם בשר בקר וגם עוף הם מרכיבים נהדרים לכלול במזון כלבים. לכן, הקפידו להכיר את הצרכים התזונתיים של הכלב שלכם ולבחור את הבשר שיכול לתמוך בצורה הטובה ביותר באורח חייו.

האם גורי כלבים אוהבים אוכל על בסיס בקר או עוף?

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה