חיפוש
חיפוש

האם המועמד אמין?

אתם מחפשים עובדים חדשים לחברה שאתם מנהלים?

אין לכם מושג איך לבחור את העובדים הנכונים ואתם לא מוכנים לקחת סיכונים מיותרים?

אם כך, אפשר להבין ללבכם.

זה לא משנה אם התפקיד שעבורו אתם מחפשים מועד הינו תפקיד רגיש במיוחד או לא, כי בכל מקרה תמיד עולה שאלת האמינות של המועמדים למשרות כאלה ואחרות.

 

למה כדאי לפנות אל משרד חקירות פרטי?

אחת מהדרכים הכי טובות שיש שבעזרתן תוכלו להבין האם מועמד מסוים לעבודה באמת אמין או לא, היא לפנות אל משרד חקירות שיבדוק עבורכם את הנושא. חוקר פרטי יוכל לבצע מעקבים שונים, לראות מה באמת עומד מאחורי אותו אדם שרוצה להיכנס לחברה שלכם והאם הוא, חלילה, סוג של סוכן כפול. חשוב להבין שיש לא מעט נושאים שאליהם ישים לב החוקר הפרטי, בין אם זה כולל את האמינות, את ההתנהלות הכללית של אותו מועמד או אפילו את אורח החיים שלו. לכן, אחרי שחקירה מקצועית כזאת תסתיים, תוכלו להיות רגועים ובטוחים יותר לגבי המועמד שחשבתם לקבל לעבודה.

 

איך תדעו באיזה משרד חקירות לבחור?

אם זו הפעם הראשונה שבה אתם חושבים לפנות אל משרד חקירות כזה או אחר כדי לברר האם מועמד מסוים מתאים לחברה שלכם או לא, טבעי שתהיו בדילמה. איך בוחרים משרד חקירות? והאם בכל משרד תקבלו בדיוק את אותו השירות? חשוב לדעת שלכל משרד חקירות יש יתרונות אחרים ולכן, אם אתם יכולים לעשות בירור מעמיק תחילה, זה כדאי. ראשית, צאו מנקודת הנחה שיש הבדל בין חקירה כלכלית ובין חקירות אחרות ושנית, לא בכל משרד עובדים אנשי מקצוע מומחים. לכן יש לבדוק האם החוקר שיהיה אמון על החקירה שלכם באמת מנוסה? והאם הוא מגיע לטיפול בעניין שלכם אחרי שהוא כבר ביצע בעבר אינספור חקירות אחרות? שווה לבדוק את העניין הזה מקרוב כי אין כל טעם לבחור בחוקרים חובבנים או חסרי ניסיון.

 

כמה עולה חקירה פרטית מהסוג הזה?

בין אם אתם מזמינים היום חקירה שכוללת מעקב אחר מועמד לעבודה ובין אם אתם מזמינים חקירה שקשורה לבגידות בין בני זוג, טבעי שתרצו לדעת על איזה מחירים מדובר. לא תמיד העלות חייבת להיות גבוהה ולא תמיד אם חוקר פרטי מסוים דורש פי שניים לעומת אחרים, זה אומר שתצאו מרוצים יותר משירותיו. כדאי לדעת שכמעט תמיד החוקרים הפרטיים לא נותנים הצעת מחיר כוללת לכל החקירה אלא הם ירצו לקבל את שכרם פר שעה. לכן טבעי שחקירה אחת תעלה X ואילו חקירה ארוכה יותר תעלה גם פי שניים יותר. מה שבטוח זהו שבעזרת החוקר הפרטי תוכלו לדעת בצורה וודאית מי עומד מולכם, עד כמה הוא מתאים לעבודה בחברה שלכם וכך תוכלו גם לקבל החלטה מקצועית נכונה.

מרגל

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה