חיפוש
חיפוש

האם יש הבדל בין חיפוי קיר פנים ליפוי קיר חיצוני

לא פעם אנחנו נתקלים בשאלות שנוגעות להליך של חיפוי קיר. שכן, מי שמתכננים לבנות בית חדש או שעורכים שיפוץ בבית קיים, צריכים לדעת את הפרטים המעמיקים בכל הנוגע לחיפויים טרם הבחירה שלהם. מדריך זה עוסק בבחינה של ההבדלים בין השניים כדי להעלות את הנושא למודעות ולאפשר לכם, גולשים יקרים, להעמיק בנושא רגע  לפני שאתם מבצעים את הבחירה.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו כחלק מסדרת מדריכים שעוסקת בפרטים הקטנים שצריך להבין בהם בעת הליך בנייה או במצבים שבהם עורכים שיפוץ. המדריכים הקודמים התמקדו בנושאים הבאים:

  • בחירת דלתות נכונה
  • בחירת חלונות נכונה
  • בחירה בשיש למטבח

מדריך זה יתמקד בחיפויים מכיוון שקיבלנו לא מעט פניות מגולשים שביקשו לקבל מידע מקיף בנושא. אם אתם מאלו שכתבו לנו בבקשה לכתוב על הנושא המדובר, דעו שאנו קשובים לכם וכותבים בהמשך לבקשתכם.

 

תכירו את סוגי החיפויים

מבירור שערכנו עם מומחים בתחום, הבנו שיש הבדל משמעותי בין השניים. שכן, חיפוי קיר פנים, כשמו כן הוא – הוא חיפוי שנמצא בתוך הבית. חיפוי מסוג זה נמצא בתנאים נוחים יחסית, כיוון שהוא לא חשוף לנזקי מזג אוויר שונים כמו גשמים, ברד, שמש קופחת וכו'. לעומת זאת, חיפוי לקיר חיצוני אכן צפוי להיחשף לנזקים מסוג זה. כך שיש הבדל משמעותי בין השניים וחשוב מאוד שתדעו עליו מראש, טרם הבחירה בחיפוי שפשוט נראה לכם מתאים מבחינה עיצובית, כי זה לא עובד ככה.

 

האם יש הבדל בין חיפוי קיר פנים לחיפוי קיר חיצוני?

אז ידוע לכם שיש הבדל בין החיפויים וכעת אנחנו נרחיב בפניכם בקצרה אודות ההבדלים. חיפוי קיר פנימי הוא כזה שנמצא בתנאים נוחים במרבית המקרים. אם מדובר למשל בחיפוי קיר פנימי שנמצא באמבטיה, צריך לשים לב שאתם בוחרים בחיפוי שקל לנקות אותו מאבנית ולבחון את העמידות שלו בפני מים. כשמדובר בחיפוי חיצוני, עליכם לבדוק שהוא עמיד לא רק למים, אלא גם לשמש ולנזקי מזג אוויר נוספים. יש חיפויים שונים שיתאימו לתוך הבית שאינם מתאימים אל החוץ וחשוב שתדעו זאת מראש.

 

איך תבחרו את החיפוי המתאים לכם?

אם אתם נמצאים בפני החלטה בנוגע לחיפוי הקיר המתאים לכם ביותר, אתם צריכים קודם כל להתייעץ עם מומחים. שכן, שמענו לא פעם על אנשים שלא בקיאים בתחום. כאלה שמצאו את עצמם קונים חיפוי קיר מבלי להתייעץ ובסופו של דבר הם גילו שמדובר בחיפוי שלא תואם את הסביבה. תשאלו את יועצי המכירות או שתפנו אל יועץ פנים וחוץ שיסייעו לכם בבחירה שתענה לא רק על הפן העיצובי, אלא גם על הצורך שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להבין שיש הבדלים בין חיפוי קיר פנימי לחיצוני. מאחלים לכם שתבחרו נכון! בהצלחה.

חיפוי קיר פנים

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה