חיפוש
חיפוש

האם כל עסק צריך פרסום בגוגל?

בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם תוהים לא פעם לגבי הדרך הנכונה ביותר לשווק את עצמם ברשת. סוגיה זו עולה לא פעם בעת מפגשים שמתקיימים בקבוצות עסקיות שמאפשרות לבעלי העסקים להציג את התהיות שלהם במטרה להגיע למסקנה בנושא. החלטנו בצעד חריג לקחת חלק במפגש עסקי שכזה כדי לשאול את הנוכחים לדעתם בנוגע לפרסום של עסקים בגוגל והאם זה חובה וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

תכירו את האנשים שהשתתפו בקבוצה

רגע לפני שנציג בפניכם את המסקנות שעלו בקבוצה המדוברת, ראוי שנציין בפניכם מי הנוכחים שלקחו חלק בקבוצה זו. מדובר בקבוצה של עצמאיים שכוללת כ- 12 בעלי עסקים שונים. מרביתם עוסקים בתחומים הבאים:

  • רפואה סינית וטיפול אלטרנטיבי
  • צילום
  • ייעוץ פיננסי

הנוכחים בקבוצה ידעו כי אנו כותבים מדריך שיתבסס על התשובות שלהם והם נתנו את הסכמתם לפרסום המדריך. זו ההזדמנות להודות להם על האפשרות לקחת חלק בקבוצה המגובשת שלהם. שכן, בזכותם, נוכל להגיע למסקנה בנושא ולהפיץ אותה ברחבי הרשת.

 

האם כל עסק צריך פרסום בגוגל? התשובה של מטפל אלטרנטיבי

הראשון שבחר להגיב על השאלה שלנו הוא מטפל אלטרנטיבי שעוסק בעיקר בטיפולי דיקור. לדבריו, יש מספר רב של מטפלים שעוסקים בתחום זה ברחבי הארץ. אם להיות ממוקד יותר, יש מעל ל – 300 מטפלים בעיר שבה הוא מתגורר. כך שלדבריו, הוא חייב לבצע פרסום בגוגל שיקדם את העסק שלו ויאפשר לו להיות במקום ה -1 בחיפוש אחר מדקר. כך שלדבריו, כל בעל עסק שיש לו תחרות משמעותית צריך לבצע הליך של פרסום בגוגל.

 

האם כל עסק צריך פרסום בגוגל? התשובה של צלם מקצועי

הצלם המקצועי שמע את התשובה המפורטת של המטפל האלטרנטיבי והוא אמר שהוציאו לו את המילים מהפה. רק שהוא מאמין שכל בעל עסק באשר הוא צריך לעשות פרסום מסיבי בגוגל כדי לקדם את עצמו. לטענתו, אין זה משנה אם יש עוד הרבה בעלי עסקים כמוהו בסביבה או לא.

 

האם כל עסק צריך פרסום בגוגל? התשובה של יועץ פיננסי

ליועץ הפיננסי לא נותר דבר לומר. שכן, גם הוא מאמין באותה הדרך. לדבריו, בעלי עסקים כיום מודעים לחשיבות העליונה שבפרסום בגוגל. הוא ניסח את הדבר כך: "אם אתה לא שם – אתה לא קיים". כך שבעצם, גם הוא סובר שכל בעל עסק צריך לפרסם את עצמו בגוגל ובשאר הרשת במידה ומתאפשר.

 

כמה מילים אחרונות לסיום

המדריך עוד רגע מסתיים וזה הזמן להגיע למסקנה שאליה הגענו במהלך המפגש. נראה שכל בעל עסק צריך לפרסם את עצמו בגוגל ואין זה משנה אם יש לו תחרות גבוהה או נמוכה. כדי להיות בעניינים ולהגיע אל כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים – צריך לבצע פרסום בגוגל.

מחשב נייד

 

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה