חיפוש
חיפוש

האם ליקוריץ מסייע בשמירה על בריאות הלב?

רבים אשר מעוניינים לשמור על בריאותם ובעיקר על בריאות הלב מחפשים תוספי תזונה ייחודים אשר בכוחם לשפר את מצבם הבריאותי. תוסף כזה הוא תוסף THE123 LINCORICH+.

ליקוריץ ומחלות לב  

מחלות לב – לא גזירה משמיים

מחלות לב הפכו בעשורים האחרונים לשכיחים יותר ויותר, זאת לאור אורך החיים המודרני הכולל הרגלים אשר בכוחם להשפיע על בריאותנו ואשר כוללים בין היתר תזונה לא נכונה ועתירה בשומנים, אי ביצוע פעילות ספורטיבית, עישון ועוד. למעשה, הסברה של רבים היא שמחלות לב קשורות בדרך כלל לגברים אך הדבר אינו נכון ובכל שנה מאובחנים אלפי ישראלים כחולים במחלות לב. למעשה, מחלות הלב עלולות להוביל בסופו של דבר לקשיים רבים בתפקוד תקין כמו גם בהשלכות רבות אשר עלולות להוביל במקרים מסוימים אף לביצוע השתלת לב, אחד הניתוחים המורכבים ביותר בעידן המודרני. חשוב לדעת כי מחלות לב אינן גזרה משמיים וניתן למנוע אותן זאת באמצעות הימנעות מעישון, תזונה נכונה ובריאה וזאת על מנת לגרום לאיזון השומנים בגוף וכן הקפדה על פעילות ספורטיבית. אבל, בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מתחילים להתעניין בצמח הליקוריץ, ומחקרים רבים אשר נעשו בתחום בדקו האם ליקוריץ מסייע בשמירה על הבריאות הלב. התשובה היא בהחלט כן, ובאופן אשר יכול לשנות את חייכם.

מהו צמח הליקוריץ וכיצד הוא יכול לסייע בהתמודדות מול בריאות הלב?

צמח הליקוריץ הוא צמח מרפא שימוש ביותר, וזאת משום שכאמור, תמצית שורש ליקוריץ מהווה עוד מימי קדם ככלי עזר בטיפול מסורתי במגוון רחב של בעיות בריאותית, זאת לאחר שורה ארוכה של מחקרים קלינים אשר נעשו בתחום. מדובר בצמח אשר גדל לאורך כל ימי השנה, והוא מכיל יתרונות רבים הכוללים ריפוי דלקות בדרכי העיכול, אנטי ויראלי, מסייע לצרבות, סכרת, ארשת נפוצה וכן עשוי לסייע לבריאות הלב, זאת לאור העובדה כי מחקרים רבים אשר נעשו בתחום מוכיחים באופן חד משמעי כי שימוש בליקוריץ יכול לאזן את רמות הכולסטרול בדם, כמו גם מסייע בשמירה על כלי הדם ועיכוב הפלאק אשר חוסם אותו, מה שעשוי להגן מפני מחלות קשות הקשורות ללב כמו גם טרשת עורקים. בנוסף,  המיצוי אשר בוצע בשנים האחרונות לצמח מכיל נוגדי אנטי דלקתיים ייחודים שהם נוגדי חמצון הפעילים והמוכרים בכל רחבי העולם, וזאת כאמור לאחר שהיעילות של הצמח הוכחה בשורה ארוכה של מחקרים. לאור ההוכחה של סגולותיו הרפואיות של הצמח, פיתחה חברת The 123 את תוספת התזונה החדשני THE 123LICORICH+ אשר הוכח כמסייע בשמירה על בריאות הלב. המוצר מפוקח ע"י משרד הבריאות ואינו מהווה תחליף תרופתי, אך בהחלט יכול להקל ולסייע לאלו אשר מעוניינים לשמור על בריאותם ובעיקר על לבם. לקבלת פרטים נוספים ניתן להשאיר באתר פרטי קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם.

אולי יעניין אותך גם

פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה